At blive slikket
Fra : Helle

Dato : 23-11-03 16:17

Jeg synes det er vældig rart at blive slikket og min kæreste er rigtig god
til det - jeg og ham vil dog så gerne have at jeg kunne få orgasme af det -
det kan jeg ikke. Det irriterer mig enormt meget for så føler jeg mig ikke
god nok.
Jeg synes selv jeg slapper af men når han har slikket længe nok bliver jeg
næsten følelsesløs og begynder at tænke på en masse andre ting. Jeg opgiver
vel...?...
Jeg har ingen problemer med sexlyst, at blive våd eller gennemføre samleje -
dog kan jeg heller ikke komme under samleje selvom det er vældig dejligt og
jeg er utrolig tæt på hver gang. Hver gang jeg er lige ved at komme så
stopper han fordi ellers kommer han også - han kan ikke holde så længe.

Er der nogen der kender til det her?

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-11-03 17:30

Helle wrote:

hej Helle....

> [...]
> rigtig god til det - jeg og ham vil dog så gerne have at jeg kunne få
> orgasme af det - det kan jeg ikke. Det irriterer mig enormt meget for

pladder...... det har intet med dig at gøre, medmindre det skyldes at du
ikke kan slappe nok af og lade dig opsluge af nydelsen...... (dvs hvis du
begynder at tænke på andre ting for at undgå at komme ;) )

> Jeg synes selv jeg slapper af men når han har slikket længe nok
> bliver jeg næsten følelsesløs og begynder at tænke på en masse andre
> ting. Jeg opgiver vel...?...

ok lige et spørgsmål..... slikker han kun? eller bruger han fingre, hænder
og andre hjælpemidler undervejs? gør han andet en slikke (suge, gnubbe med
næsen eller whatever)?
for hvis min mand kun slikkede mig uden at bruge fingrene og kærtegne eller
lege med, ville jeg sku da heller ikke kunne komme....
klitten er jo altså ikke en "tænd og sluk"knap man bare kan trykke på efter
ønske og så virker den.....
jeg kan sku godt forstå at du ikke kan holde koncentrationen når det bliver
monotont og følelsesløst.....

> [...]
> vældig dejligt og jeg er utrolig tæt på hver gang. Hver gang jeg er
> lige ved at komme så stopper han fordi ellers kommer han også - han

ok jeg er nødt til at spørge, men du behøver ikke svare hvis du ikke vil*G*
dyrker i kun missionærstillingen eller andre stillinger hvor han er den
aktive part? eller er problemet der også når du feks har kontrollen (der er
jo ingen der siger du skal sidde stille bare fordi han er kommet.... *G*
skambenet er der jo stadig til at gnubbe imod*G* )

onanerer du?
hemmeligheden til at få orgasme er sådan set ikke så stor igen.... det
eneste det handler om er at kende sin egen krop.... hvis man ikke kan gå
orgasme med sig selv, kan man jo heller ikke med en partner.......

> Er der nogen der kender til det her?

ja da...... og der er ingen vej uden om træning træning og træning ;) lær
din krop at kende, og vær ikke bange for at guide din kæreste når han rammer
de rigtige punkter der lige får dig de ekstra centimeter nærmere kanten ;)

--
Knus, Sabina.
"What you know you can't explain. But you feel it. You've felt it your

Fra : Helle

Dato : 23-11-03 20:38

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message
> [...]
> entire life. That there's something wrong with the world. You don't
> know what it is but it's there, like a splinter in your mind driving

Hej Sabina.
Vi dyrker mange forskellige slags stillinger men han vil ikke fortsætte når
først han er kommet. Så bliver hans penis jo slap og han siger det gør ondt
hvis vi fortsætter. Derfor plejer vi at blive enige om hvornår vi ligesom
afslutter og lader ham komme. Måske lidt underligt?...

Jeg kan sagtens komme når jeg leger med mig selv - intet problem men hvis
han gør præcis det samme, så kan jeg ikke. Måske jeg bare ikke kan slappe
nok af.

Jeg vil bede ham bruge fingre næste gang han slikker - problemet er bare at
han tit kommer til at rive mig med neglen selvom den ikke er lang eller
skarp - det kan godt gøre ondt og sidst blødte det.
Jeg har nemmet ved at komme hvis han er den aktive og jeg ligesom er den
underdanige og det er faktisk også denne måde han foretrækker sex på så det
er jo fint

Det er træls at han så nemt kommer men måske jeg bare er for fræk? *g* Han
vil ikke bruge penisring osv. for ikke at komme så hurtigt.

Mvh Helle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-11-03 21:17

Helle wrote:
> Hej Sabina.

hej igen ;)

> [...]
> han siger det gør ondt hvis vi fortsætter. Derfor plejer vi at blive
> enige om hvornår vi ligesom afslutter og lader ham komme. Måske lidt

jamen hvad forhindrer dig i at fortsætte alene når han er kommet?
hvis han bliver irriteret over det, så må han jo hjælpe dig (med fingre og
mund evt).... hvorfor skal du ligge utilfredsstillet tilbage bare fordi han
er en svagpisser?

> Jeg kan sagtens komme når jeg leger med mig selv - intet problem men
> hvis han gør præcis det samme, så kan jeg ikke. Måske jeg bare ikke
> kan slappe nok af.

sæfølig er det ikke det samme selvom du mener han gør det samme som du.....
du kender din krop, ved præcist hvilken rytme og hvor hårdt du må røre for
at ramme den rette balance i tingene......

> Jeg vil bede ham bruge fingre næste gang han slikker - problemet er
> bare at han tit kommer til at rive mig med neglen selvom den ikke er
> lang eller skarp - det kan godt gøre ondt og sidst blødte det.

så gør du bare det at du beder ham klippe neglene korte, og bagefter filer
han lige kanterne så de bliver bløde at røre ved.......
hvis han ikke vil file, så griber du hans hænder og gør det...... det kan
sku da ikke være rigtigt at han ikke gider gøre den lille ekstra indsats for
at glæde dig....

et lille fif til at bruge fingrene.... G-punktet..... få ham til at føre to
fingre op i dig med håndfladen opad (hvis du ligger på ryggen).... når det
er gjort skal han lave en "kom her" bevægelse med fingrene....... der skulle
han så gerne kunne ramme G-punktet.... den følelse du vil opleve er noget i
retningen "jeg skal tisse", men tor mig, det er IKKE blæren han trykker
på*G*
hvis han laver den bevægelse mens han slikker dig på klitten, så kan det
faktisk nemt gøre tricket ;) (det virker perfekt her*G*)

> Jeg har nemmet ved at komme hvis han er den aktive og jeg ligesom er
> den underdanige og det er faktisk også denne måde han foretrækker sex
> på så det er jo fint

altid rart...... men indimellem er man nødt til at teste nogle andre ting
af, bare for at lære noget om sig selv ;)

> Det er træls at han så nemt kommer men måske jeg bare er for fræk?
> *g* Han vil ikke bruge penisring osv. for ikke at komme så hurtigt.

hvad med kondom?? det tager lidt af følsomheden.... eller xylocain creme....
det kan han smøre på hovedet lige inden, det tager den værste følsomhed og
kan gøre at han holder længere......
derudover kan han træne sig op til at holde længere..... ved at stoppe lige
på grænsen gang på gang på gang ;)

Fra : Henrik B.

Dato : 23-11-03 21:52

Sabina Hertzum wrote:
[...]

Så, så rolig nu Sabina!!! For det første lyder det ikke som om de er så
gamle/erfarne endnu, dernæst, så kan det jo altså godt være et problem - med
at manden kommer for hurtigt - også for manden!!!

Dernæst vil jeg sige til Helle. Når i har sex, så prøv og kæl for dig selv,
enten imens han er inde i dig, eller også lad ham kæle for dig, mens du selv
onanerer. Han kan så evt, trænge ind når du er tæt på.......jeg er 200%
sikker på, at det vil tænde ham, at se dig onanere samtidig....

M.v.h.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-11-03 22:20

Henrik B. wrote:

> Så, så rolig nu Sabina!!! ¨

beklager*G* jeg glemte vist denne her i farten: ;)
svagpisser var lige det eneste ord der poppede ind i hovedet på mig*G* lyder
da lidt bedre end "vatpik" ikk? ;)

> For det første lyder det ikke som om de er
> så gamle/erfarne endnu, dernæst, så kan det jo altså godt være et
> problem - med at manden kommer for hurtigt - også for manden!!!

i know... men eftersom han ikke virker synderligt villig til at hjælpe hende
færdig når det er, kunne det jo være at det skyldes at han (som mange andre
yngere mænd desværre) ikke tænker over at der er andre måder at gøre det
på.....
og derudover kender jeg Helle fra andre grupper, og håber da at hun forstår
at der ikke er nogen ond mening bag mine ord ;) synes jo da at jeg bruger
mine smileys flittigt*G* men den glippede godt nok lige før, hvilket nok
mest skyldes at jeg skulle ned og putte min søn ;)

good point ;)

Fra : Henrik B.

Dato : 23-11-03 23:33

Sabina Hertzum wrote:
[...]

Nu hørte jeg kun ordet penisring nævnt - personligt, så hjælper en penisring
ikke en hat-fis.......

M.v.h.

Fra : Helle

Dato : 23-11-03 23:05

> [...]
> onanerer. Han kan så evt, trænge ind når du er tæt på.......jeg er 200%
> sikker på, at det vil tænde ham, at se dig onanere samtidig....

Det er skam afprøvet, men han kommer så snart jeg kommer
Jeg har 5 års seksuel erfaring hvor han har 7 år.

Mvh Helle

Fra : ¤

Dato : 24-11-03 20:25

On Sun, 23 Nov 2003 23:04:50 +0100, "Helle"
<mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote:

>Det er skam afprøvet, men han kommer så snart jeg kommer

øhh, hvad er problemet så ? I er kommet begge to. Det er ikke nogen
naturlov at i begge skal komme ved direkte samleje.
Torben

Fra : Henning

Dato : 24-11-03 23:05

Sabina Hertzum wrote:

> hvad med kondom?? det tager lidt af følsomheden.... eller xylocain
> creme.... det kan han smøre på hovedet lige inden, det tager den
> værste følsomhed og kan gøre at han holder længere......

Og hvis damen så sutter efter creamen er kommet på, er det ligesom at
blive bedøvet ved tandlægen *GGG*

MVH
Henning

Fra : Henning

Dato : 24-11-03 22:31

Helle wrote:

> [...]
> Jeg har nemmet ved at komme hvis han er den aktive og jeg ligesom er
> den underdanige og det er faktisk også denne måde han foretrækker sex

Hos os har vi en æggeformet vibrator, når jeg skubber det ind og
fastholder det mod hendes G-punkt, så futter hun af som en rum-raket
og så er der også lyd på min ellers tavse elskede

Min viv får langt fra orgasme hver gang vi er sammen, lige som jeg
heller ikke får det, men vi gør os hver især færdige når den anden er
kommet, meden vi hjælper hinanden til udløsning på den måde der
aktuelt er brug for, jeg siger feks. beundrende ord om hendes bryster,
kysser hendes brystvorter etc. etc. medens hun gør sig færdig med
en dildo, når det er mig, ligger jeg og onanere, meden jeg krammer
hendes bryster og fantasere til jeg får udløsning ud over hendes
mave

MVH
Henning

Fra : claus-betina

Dato : 23-11-03 21:00

Hej Helle.
Nu svarer jeg nok på noget som jeg måske ikke skal rode med.
Jeg er en mand på 32 år og har en kæreste på 24 år som jeg også får lov til
at slikke forneden.
Min erfaring er helt klart at vis hun skal have noget nydelse ud af det så
skal jeg bruge fingrene i skeden og den frie hånd til kærtegn over alt på
hendes krop i det omfang mine korte arme kan nå til.
Kærtegn ned over maven og op over venus bjerget og lige inden for hårgrænsen
giver min pige lyst til mere.
Det med at bruge fingeren kræver jo god hygiejne af hænderne og at han
klipper neglene tit dog uden at klippe dem for korte. Klipning af negle og
slibe dem pæne og runde og fjerne alle skarpe spidser og kanter er det
mindste man som mand skal gøre for at man kan give sin kæreste en ordentlig
oplevelse. Et sidste råd er at han skal bruge nivea håndcreme mindst et
kvarter før i starter på jeres sexopgave det giver dejlige bløde hænder.
Nå nok for nu.
claus

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 23-11-03 22:17

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote in message
> [...]
> jeg er utrolig tæt på hver gang. Hver gang jeg er lige ved at komme så
> stopper han fordi ellers kommer han også - han kan ikke holde så længe.

Ja da. En mulighed din kæreste kunne overveje er at onanere lidt tid før i
elsker med hinanden - for ligesom at lette trykket. Så tror jeg nok, at han
vil kunne holde sig noget længere

-Michael.

Fra : Helle

Dato : 23-11-03 23:07

> [...]
> elsker med hinanden - for ligesom at lette trykket. Så tror jeg nok, at

Hmm, det har jeg også foreslået men det har han ikke lyst til - han har ikke
lyst til mere der har med sex at gøre så snart trykket er lettet. Jeg kender
det måske også en smule fra mig selv. Så snart jeg har opnået orgasme...ja
så er det ligesom nok... :-/

Mvh Helle

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 24-11-03 18:24

> [...]
kender
> det måske også en smule fra mig selv. Så snart jeg har opnået orgasme...ja

Helt enig. Men hvis det nu foregik med noget tid imellem. For mit eget
vedkommende er ca. et halvt døgn at foretrække, men det er vist meget
individuelt.

Altså, jeg mener: Han onanerer om morgenen, og så elsker i om aftenen. Eller
omvendt.

-Michael.

Fra : Helle

Dato : 24-11-03 21:40

> [...]
> individuelt.
>
> Altså, jeg mener: Han onanerer om morgenen, og så elsker i om aftenen.

Ved du altid om morgenen at du skal elske om aftenen? det tvivler jeg på min
kæreste gør.

/Helle

Fra : John Sahl

Dato : 24-11-03 22:40

Helle wrote:
> Ved du altid om morgenen at du skal elske om aftenen? det tvivler jeg
> på min kæreste gør.

Det kan du vel vænne ham til.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Nette

Dato : 23-11-03 23:15

"Helle" skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender til det her?

Ja!
Min kæreste kan røre og kærtegne mit i et væk imens han slikker mig. Det
vil til enhver tid kun irretere mig og det kan derfor slet ikke få mig til
at komme.
Jeg vil helst have, at han kun slikker. IKKE kun på selve knoppen,- men over
det hele.
Ham jeg nu deler adresse med, har kunnet slikke mig til en orgasme to gange,
ellers er det aldrig lykkes for nogen som helst.
Det kan ligeledes tælles på een hånd, hvor mange gange mænd i det hele taget
har fået mig til at komme UDEN jeg selv har onaneret samtidig.
Jeg selv kan til enhver tid få mig selv til at komme.

Jeg har i tidens løb hørt en hel del have samme "problem".
Dette skrevet i gåsetegn, da det for mig ikke er noget problem overhovedet.
Det er det heller ikke for min kæreste.
Vi fungerer fint seksuelt, og jeg tror det hægner sammen med at klimaks for
os er nydelsen af hinanden og ikke nødvendigvis orgasmen, som mange ( måske
mest mænd??) mener er klimaks.

Mht. din kærestes alt for hurtige kommen; Prøv at bede ham onanere lidt tid
før, sådan han ikke kommer igen lige med det samme. Eller hvis han kan meget
hurtigt efter hinanden, så lad ham komme een gang, hvorefter i så kan bruge
lidt tid på dig og gentage samlejet bagefter, når han igen er parat.

Held og lykke

Nette

Fra : Kabul Airport

Dato : 25-11-03 11:00

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote in message news:<3fc0cf7a$0$95011$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> jeg er utrolig tæt på hver gang. Hver gang jeg er lige ved at komme så
> stopper han fordi ellers kommer han også - han kan ikke holde så længe.

Faktisk tror jeg ikke at det er dig der er noget i vejen med.

Nu er jeg selv lidt af en ekvilibrist når det kommer til 'the noble
art of eating pussy' - hvis jeg selv skulle sige det. Men jeg ved det
også fordi jeg meget hurtigt kan give min kvinde orgasme med min mund,
og det har jeg i øvrigt altid kunnet gøre med mine kvinder.

Skulle jeg give et godt råd til en som overhovedet ikke har fattet
hvad det går ud på, så ville jeg sige: Tegn hele alfabetet på klitoris
og når du så er færdig, begynd forfra. Næste trin bliver det græske
alfabet og hvis man så stadigt ikke har fattet hvad det går ud på...
hmm, så lærer man det aldrig.

Kabul Airport

Fra : Kabul Airport

Dato : 25-11-03 15:53

Jeg skrev:

> Tegn hele alfabetet på klitoris
> og når du så er færdig, begynd forfra.

Det er et rigtigt godt sted at begynde for en novice, men jeg bør
måske for en sikkerheds skyld føje til, at det skal ske med tungen,
bare lige for at ingen skal komme til at gøre en ulykke.

Kabul Airport