Elskovskugler - og hva' så?
Fra : Mette

Dato : 21-11-03 11:36

Har købt et par elskovskugler for at træne bækkenbunden efter at have læst
om det online. Men stopper man dem bare op og lader dem sidde eller skal jeg
lave øvelser med kuglerne i mig?

Fra : Ole Hansen

Dato : 21-11-03 14:07

"Mette" <nospam@hotmail.com> writes:

> Har købt et par elskovskugler for at træne bækkenbunden efter at have læst
> om det online. Men stopper man dem bare op og lader dem sidde eller skal jeg
> lave øvelser med kuglerne i mig?

Uden at ane en hujende fis om det, tør jeg godt gætte på, at skal
foretage en eller anden form for øvelser.. Det hjælper jo heller ikke
at købe en håndvægt, og så bare sidde med den i hånden og vente på
store overarme?! :)

--
Ole Hansen

Fra : Spangkuk

Dato : 21-11-03 15:00

> Har købt et par elskovskugler for at træne bækkenbunden efter at have
læst
> om det online. Men stopper man dem bare op og lader dem sidde

Nej, nej, du skal først tage dem ud af æsken !

Spang

Fra : Mette

Dato : 22-11-03 11:43

"Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> skrev i en meddelelse
> læst
>
> Nej, nej, du skal først tage dem ud af æsken !

AV - så er det derfor det gjorde lidt ondt...LOL

Fra : Spangkuk

Dato : 22-11-03 13:29

> AV - så er det derfor det gjorde lidt ondt...LOL

Hehe..kunne ikke lade være...sorry

Spang

Fra : Henning

Dato : 23-11-03 15:09

Mette wrote:
> Har købt et par elskovskugler for at træne bækkenbunden efter at have
> læst om det online. Men stopper man dem bare op og lader dem sidde
> eller skal jeg lave øvelser med kuglerne i mig?

Hej Mette

Det er ikke elskovskugler du skal bruge, men nogle vaginal vægte,
som købes gennem apoteket, de hedder Lady Care og består af et sæt
på 4 vægte der vejer 20-30-40-60 gram, Der medfølger en brochure
med vejledning og gymnastiske øvelser.
en web adresse: http://www.inmedico.com

MVH
Henning

Fra : Mette

Dato : 23-11-03 19:29

"Henning" <h2m@madsen.invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som købes gennem apoteket, de hedder Lady Care og består af et sæt
> på 4 vægte der vejer 20-30-40-60 gram, Der medfølger en brochure

Jeg har læst på op til flere sites vedr. kvindelig inkontinens at man
saaagtens kunne benytte disse kugler, og enddog et kinderæg (altså uden
chokolade..LOL) som "vægt", hvis man syntes 350 kr er lidt o overkanten for
sådan nogle vægte.

Fra : sb

Dato : 25-11-03 12:42

"Mette" <nospam@hotmail.com> wrote in message news:<3fc0fc45$0$95048$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]

> chokolade..LOL) som "vægt", hvis man syntes 350 kr er lidt o overkanten for

På den måde vil manden også få både en overraskelse og noget at lege
med. Jeg kan lige se reklamen. :)