Korsetter, wikipedia
Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 21-11-03 00:47

Er der nogen som bruger korset vil kigge på min artikkel og se om den er
rigtig?

http://da.wikipedia.org/wiki/Korset

De øvrige arbejds ivrige kan kaste sig over:
http://da.wikipedia.org/wiki/k%F8nsord

Hvad er iøvrigt Ærbarhed?

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 21-11-03 13:28

Peter Ole Kvint wrote:

> Er der nogen som bruger korset vil kigge på min artikkel og se om den er
> rigtig?

God side med mange interessante fakta. Spændende læsning.

Jeg har et rigtigt korset, som jeg bruger under tøj der kan bære det,
men det bliver også brugt sammen med et par almindelige cowboybukser.
Jeg brugte det til at begynde med for at skjule et par ekstra kilo (som
jeg siden er sluppet af med) og i dag mest for at få en flot holdning og
en flot figur (bare spørg min mand, han synes at det ser kanongodt ud).
Om det er ubehageligt, egentlig ikke, men det afhænger selvfølgelig af
hvor meget man strammer det. Man skal huske på at trykket fra et korset
er jævnt fordelt over hele dets længde og hvis jeg skal sammenligne
ubehaget med noget, vil jeg sige, at det er en større lettelse at få
stiletterne af end det er at få løsnet korsettet (så ved de fleste
kvinder hvad jeg tale om)

Du mangler iøvrigt et link til en god side med korsetter, så den kommer
lige her: www.axfords.com

Hvis der er mere du vil vide, spørger du bare.

Marianne Feddersen

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 21-11-03 18:46

Marianne Feddersen wrote:

> [...]
> lige her: www.axfords.com
>
> Hvis der er mere du vil vide, spørger du bare.

Tak!

Hvornår fik du dit korset? Da det ikke har været ret udbredt, indtil fornylig.

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 21-11-03 19:13

Peter Ole Kvint wrote:
> Hvornår fik du dit korset? Da det ikke har været ret udbredt, indtil fornylig.

Jeg fik det i forbindelse med, at jeg skulle giftes i 1997. Kjolen var
næsten krinoline-agtig og jeg syntes at den krævede et korset for at
sidde pænt. Se evt. et billede her: http://www.feddersen.dk/index.asp?id=.1

Iøvrigt føler man sig utroligt sexet med sådan et på, så jeg kan kun
anbefale det, hvis man føler sig tilpas med andre mænds blikke

Marianne Feddersen

Fra : Peder

Dato : 21-11-03 19:42

"Marianne Feddersen" <marianne@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Iøvrigt føler man sig utroligt sexet med sådan et på, så jeg kan kun
> anbefale det, hvis man føler sig tilpas med andre mænds blikke

Ret beset tror jeg, at jeg vil se fuldstændig åndsvag ud i et sådant
lingeri, og andre mænds blikke kan jeg iøvrigt også godt undvære.

--
Hilsen
Peder

Ambitioner er gode, men de skal helst matche talentet

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 21-11-03 19:46

Fra : Peder

Dato : 21-11-03 20:45

> [...]

Undskyld, men a ku't la' vær'

--
Hilsen
Peder

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 22-11-03 08:29

Peder wrote:

> Undskyld, men a ku't la' vær'

Årh la´ vær´, jeg er sikker på at det ville klæ´ dig og andres beundring
er aldrig at foragte

Marianne Feddersen

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 21-11-03 22:26

Marianne Feddersen wrote:

> [...]
>
> Iøvrigt føler man sig utroligt sexet med sådan et på, så jeg kan kun
> anbefale det, hvis man føler sig tilpas med andre mænds blikke

Det citer jeg dig for.

men jeg kan ikke lade være med at under mig:
Hvor fik du fat i korsetet henne, der er ikke mange som havde et korset til salg i
maj 1997 ?

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 22-11-03 07:41

Peter Ole Kvint wrote:
> men jeg kan ikke lade være med at under mig:
> Hvor fik du fat i korsetet henne, der er ikke mange som havde et korset til salg i
> maj 1997 ?

I en "legetøjbutik" i Kbh der hedder Renate Buccone.
Jeg havde set en reklame for korsetter i Tidens Kvinder allerede i 1996
og ringede til butikken og talte med dem og vupti var jeg den lykkelige
ejer af et korset.

Marianne Feddersen

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 22-11-03 21:52

Marianne Feddersen wrote:

> [...]
> Jeg havde set en reklame for korsetter i Tidens Kvinder allerede i 1996
> og ringede til butikken og talte med dem og vupti var jeg den lykkelige

Tak skal du have. Tidens Kvinder i 1996 butikken åbnede i 1991