cyber sex
Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 20-11-03 07:37

jeg søger lidt erfarring om hvad man sådan skal sige... eller evt nogen
historier fortalt hvor en mand har skrevt med en dame så man kan se hvad de
har skrevet til hinanden, nu er jeg plevet kontaktet et par gange på paltalk
i de frække rum med webcam og har ikke anet hvad jeg skulle sige man kan
jo ikke bare være en lure hele livet man ska da også deltage

/Henrik

p.s skrive man at man er cybersex virgen er det vist et turn off

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 20-11-03 11:57

On Thu, 20 Nov 2003 07:36:55 +0100, "Henrik Ø. Knudsen"
<Henrik.knudsensnegl@paradis.dk> wrote:

> [...]
>i de frække rum med webcam og har ikke anet hvad jeg skulle sige man kan
>jo ikke bare være en lure hele livet man ska da også deltage

Forestil dig at du er med i et rigtigt samleje. Istedet for bare at gøre
hvad du plejer under forspil og deslige så beskriver man det for
modparten.altså hvad man vil gøre ved ham eller hende.
Flemming Jacobsen

Fra : Babba-Papa

Dato : 21-11-03 20:56

On Thu, 20 Nov 2003 11:57:23 +0100, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

>Forestil dig at du er med i et rigtigt samleje. Istedet for bare at gøre
>hvad du plejer under forspil og deslige så beskriver man det for
>modparten.altså hvad man vil gøre ved ham eller hende.

Nemlig, det er næsten som med telefonsex (noget man praktiserede før
internettet blev hvermandseje, *GG*) Man skal bare ikke bruge
"kommandoen": Luk dine øjne og koncentrer dig udelukkende om min
stemme.....

Den virker ikke så godt i den tekstbaserede "sex"....*S*

- -
Babba-Papa

Fra : a. j.

Dato : 28-11-03 13:22

Henrik Ø. Knudsen <Henrik.knudsensnegl@paradis.dk> skrev:
> [...]
>sådan skal sige... eller evt nogen
>historier fortalt hvor en mand har
>skrevt med en dame så man kan se hvad de

jeg ved det lyder som en kliche, men prøv at kikke forbi en af de
sider som leverer Sex-historier... det værer sig...

www.sexhistorier.dk
www.blackwelvet.dk
eller andre.. der kan du få en ide om hvad og hvordan....

Mh. Junior.