Analsex i pornofilm?
Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 20-11-03 00:25

Hvordden kan det være der aldrig kommer pubad på mændenes tissere?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-11-03 01:27

<kaninfisker@ofir.dk> skrev :

>Hvordden kan det være der aldrig kommer pubad på mændenes tissere?

Der er vel foretaget lavement, den passive partner har tømt sig?

Der bliver holdt pause og dilleren er blevet vasket, hvis uheldet
skulle være ude?
--
Knud

Fra : JL

Dato : 20-11-03 01:38

<kaninfisker@ofir.dk> wrote in message
> Hvordden kan det være der aldrig kommer pubad på mændenes tissere?

Og hvordan det er muligt at pigerne sutter på pikken, selv efter den har
været HELT inde til roden, er mig et mysterium. Har de skyllet tarmsystemet
med finsprit eller hvordan?

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 20-11-03 01:55

Hmmm... hvordan bærer man sig lige ad med at "skylle" tarmsystemet?

Det er vel altid "klistret" på side-væggene... eller?

Ja og de stopper den direkte i munden - UDEN der er klippet i mellem... de
kan åbenbart godt lide smagen af lidt pubad... for det må da ku smages
uanset hvor meget finsprit de har proppet op...?

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-03 07:02

> [...]
> kan åbenbart godt lide smagen af lidt pubad... for det må da ku smages
> uanset hvor meget finsprit de har proppet op...?

Når jeg har haft kærester med hang til sport i 2'eren har der aldrig været
lort at se på pikken, undtagen een gang, hvor vi havde taget amfetamin, der
får dig til at "skide i bukserne af skræk" ligesom adrenalin ved stress.

Hvis sexlyst sker tilfældigt på spredt over døgnets 24 timer, så vil der i
under 99% af tilfældene være ekskrement i endetarmen(rektum). Det vil være i
tynd og tyk tarmen(jejunum og kolon).

Kun lige før man føler trang til toiletbesøg, fører peristaltikken den
færdigfordøjede mad, der er afvandet til fast konsistens, frem til
decimetrene før anus.

Renlighedshysteriske bøsser foretager lavement - de erfarne ved at presse
telefonbruseren meget varmt vand mod anus og evt lorteindhold af endetarm
vil svuppe hastigt ud og forsvinde ned i risten i bruserrummet - no
problemos.

Iøvrigt har lort ikke nogen stærk smag og det er rigtigt at tarmslimhoinder
altid er klistrede af døde celler og slim, men dette er særlig farveløst og
smagløst, så SLAP AF

Fra : sb

Dato : 20-11-03 16:33

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message news:<QzYub.6635$ja.4637@fe04.private.usenetserver.com>...
> [...]
> altid er klistrede af døde celler og slim, men dette er særlig farveløst og

Vrøvl.
Den rigtige forklaring er jo, at pronofilm er fulde af løgn. De der
affarvede blondiner med silikonebryster får jo penge for det så de må
sluge hvad de tilfældigvis render ind i. Der er også mange udenfor
filmlærredet der får penge får at gøre det samme eller mere ulækre
ting.

Som man siger: lort vil ud.

Fra : nusle

Dato : 20-11-03 22:05

"JL" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Og hvordan det er muligt at pigerne sutter på pikken, selv efter den har
> været HELT inde til roden, er mig et mysterium. Har de skyllet
tarmsystemet
> med finsprit eller hvordan?

Det er vel nok at have gjort sig ren (skyllet ud/lavement) - man kan
faktisk godt "tåle" sig selv (egne bakterier), hvilket f.eks. blev frem-
hævet ved en udsendelse for en hel del tid siden om mennesker der
håndterer madvarer (f.eks. i delikatesseafdelinger i supermarkederne)
og som ikke vaskede hænder (ordentligt/eller slet ikke?). De bliver
ikke selv syge af deres coli-bakterier, men det gør evt. kunder.

Hvad skal det renhedshysteri også til for (altså når det kommer til
sex - mht. madvarer er det et MUST)?

Hvis man har gjort sig ren, og der ingen lort er - hvorfor i himlens
navn skulle man så afbryde al sex, for at påbegynde en større
rengøringsseance midt i det hele

Når jeg f.eks. er liderlig, så er jeg fandme liderlig - og så handler
sex ikke om hverken renlighed eller hvad "man" gør eller ikke gør
- det handler bare om liderlig, dampende hed sex

Well, det er måske bare mig.

mange hilsner
nusle

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 22-11-03 13:15

nusle wrote:
-SNIP-
> [...]
> supermarkederne) og som ikke vaskede hænder (ordentligt/eller slet
> ikke?). De bliver ikke selv syge af deres coli-bakterier, men det gør

Det vidste jeg ikke... Men der må da være nogle bakterier i lort, som ikke
er særligt sunde?

Nej, det tror jeg nu ikke.
Det er nok meget normalt...

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : nusle

Dato : 23-11-03 19:05

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det vidste jeg ikke... Men der må da være nogle bakterier i lort, som ikke
> er særligt sunde?

Selvfølgelig er det ikke decideret sundt, det er bare ikke ligefrem
skadeligt - og så skrev jeg jo også at det var efter alm. udskylning/
rengøring

mange hilsner
nusle

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 19:59

nusle wrote:
> "Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Ja, Escherichia Coli som bl.a. "producerer" det brune pigment i afføringen.

> Selvfølgelig er det ikke decideret sundt, det er bare ikke ligefrem
> skadeligt

Jo, det kan give opkastninger og måske diarré pga. irritation af
spiserør og maveslimhinden.

http://www.netdoktor.dk/Sunderaad/fakta/virusbakterier.htm

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/diarre.htm

Normalt bliver bakterierne i tynd- og tyktarmen pga. flowet er for stort
til at bakterierne kan "vandre" op i mavesækken.
Der er normalt aldrig E. Coli-bakterier i spiserøret eller mavesækken.

- og så skrev jeg jo også at det var efter alm. udskylning/
> rengøring

Ligegyldigt hvor godt man skyller eller renser det bagerste hul, vil der
altid hurtigt komme nye bakterier til, fra tynd- og tyktarmen.

Fra : JL

Dato : 23-11-03 01:38

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message

> [...]
> og som ikke vaskede hænder (ordentligt/eller slet ikke?). De bliver
> ikke selv syge af deres coli-bakterier, men det gør evt. kunder.

Nå jo...men nogen gange er det jo også hende den anden der sutter.

Fra : Henning

Dato : 23-11-03 14:36

nusle wrote:

> [...]
> sex ikke om hverken renlighed eller hvad "man" gør eller ikke gør
> - det handler bare om liderlig, dampende hed sex

Næh Sådan har jeg det også og bliver lidt iriteret over
en partner, der ikke bare kan det samme

MVH
Henning

Fra : Per Rønne

Dato : 20-11-03 07:14

<kaninfisker@ofir.dk> wrote:

> Hvordden kan det være der aldrig kommer pubad på mændenes tissere?

Hvordan dog? Hvis det er dem der bliver bollet ...
--
Per Erik Rønne