der er nu en vis frihed i at gå uden truss~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-11-03 13:51

se :
http://www.smoek.dk/getthispartystarted/images/ssf99/image46.jpg

:)) ..............

..... ja den har kørt verden rundt nogen gange men det bliver den nu
ikke ringer af - hun kender sikkert Lars Kim Lund fra styregruppen :
der lige har spurgt om hun ikke ville med hjem og " Hygge " og ja der
er så resultatet ;)
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 20-11-03 23:17

Bo M Mogensen skrev:

Hej Bo

> se :
> http://www.smoek.dk/getthispartystarted/images/ssf99/image46.jpg

> :)) ..............

Jow.

> .... ja den har kørt verden rundt nogen gange men det bliver den nu
> ikke ringer af

Nej bestemt ikke, hun ser da rigtig sød ud. Jeg vil dog nok anbefale
hende nogle underbenklæder, som tillader hende at sprede benene mere,
hvis hun altså vil noget i den konkurrence.

> - hun kender sikkert Lars Kim Lund fra styregruppen : der lige har
> spurgt om hun ikke ville med hjem og " Hygge " og ja der er så
> resultatet ;)

Ok, fint nok, det kan måske forklare hvor hendes trusse er henne (i
Lars's lomme).

Jeg ved godt at du har en anden pointe med dit indlæg, jeg synes den er
mere end pinlig. Gider du ikke godt droppe din personforfølgelse, tak!

Jeg synes virkelig ikke det klæder dig at opføre dig så lavt, at du
skal skrive nedsættende om andre personer i grupper de ikke frekven-
terer.

Hvis du har et udestående med Lars Kim Lund, så skriv til ham.

Hvis du har et udestående med styregruppen, så skriv det i dk.admin,
eller, hvis det er for pinligt, kan du jo sende det til vores mailing-
liste (så ser kun du et eventuelt svar).

Dit indlæg minder mig mest af alt om en jaloux tidligere kæreste der
har svært ved at kapere at den anden part er kommet videre.

Lad venligst være med at belemre .seksualitet med det ovennævnte i
fremtiden, med mindre det er en del af en aktuel debat omkring hvordan
tidligere kærester kan finde på at opføre sig (hvis ikke du har været
freYa utro, så er du ikke tidligere kæreste med Lars).

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-11-03 12:33

On Thu, 20 Nov 2003 23:17:06 +0100, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

> [...]
>hende nogle underbenklæder, som tillader hende at sprede benene mere,
>hvis hun altså vil noget i den konkurrence.

Nå hvis det endeligt var det så vil jeg tro de kan trækkes op

>Ok, fint nok, det kan måske forklare hvor hendes trusse er henne (i
>Lars's lomme).

Nahh jeg tror snarre hun gik i byen for at være lidt fræk uden trusser
også blev hun overvældet af denne urkomiske forsprørgelse og gik på
røwen af grin !
og der af det well signede foto det var sikker lige før Lars lod sig
værge til styre gruppen hvem der så end fik den debile ide af
indstille ham til det ?

>Jeg ved godt at du har en anden pointe med dit indlæg, jeg synes den er
>mere end pinlig. Gider du ikke godt droppe din personforfølgelse, tak!

på ingen måde han begyndte sgu !

>Jeg synes virkelig ikke det klæder dig at opføre dig så lavt

Lavt bit mee ... han skulle være et forbilled ved sin placering i
styregruppen også kan han
1.) ikke styrre sit temperament og holde sig til sagen i en debat
2.) holde sig til de gængse retnings linjer for ref
3.) han er et fjols !!!! og dte er jeg på ingen måde den enste der
synes

>Hvis du har et udestående med Lars Kim Lund, så skriv til ham.

Gud fri mig bare tanken om fjolset er til er mig alt rigeligt - sad
han så ikke bare i en stilling hvor han personelige avasioner befænger
usnet i almindelighed gør det så træls ellers er jeg sgu lige glad

>Hvis du har et udestående med styregruppen,

det har jeg såmænd ikke jeg synes bare godt den kunne være lidt mere
demokratisk i din samensætning på en anden måde så er det vandtvitigt
at styregrupper er selv suplerene .... det mest retfærdige var at der
blev stillet nogen kandidater op der så blev valgt ved afstemning i
dk.admin

>Dit indlæg minder mig mest af alt om en jaloux tidligere kæreste der
>har svært ved at kapere at den anden part er kommet videre.

det er nu mange år siden jeg har drukket så meget at der vil kunne
drages et logisk samenhæng

>Lad venligst være med at belemre .seksualitet med det ovennævnte i
>fremtiden,

hwa med at du ikke følte denne sære trang til at værge over en
skribent bare fordi i nu en gang sider i den slev samme selv suplerene
ikke demokratiske forening - man bliver jo ved Lars eksisten
beviseligt ikke noget fortrineligt menneske fordi man for sig sneget
ind i styre gruppen !

xfut : dk.admin
--

Mv.