pornofilm for kvinder
Fra : Andropov

Dato : 18-11-03 12:50

Hvordan synes kvinder en god pornofilm skal være ?

Jeg har en gang i fjernsynet set en kvinde som var instruktør af
pornofilm. Hun prøvede at imødekomme kvinders krav for en god
pornofilm samtidig med at mænd også skulle have lyst til at se dem.
Jeg kan huske at der var flere ridescener bl.a.

Katja Kean siger følgende om pornofilmen "Constance" :

"som pornofilm betragtet er den ikke sexet eller ophidsende nok.
Sandheden er, at man ser porno for at onanere eller for at varme op
til sex - hvis man vil se en film med en spændende handling, en god
historie eller nogle interessante skuespillere, lejer man ikke en
pornofilm nede i videobiksen lørdag aften."