/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Vistnok OT - Toiletrullens placering er kø~
Fra : PhoneBooth


Dato : 16-11-03 04:03

Ja, du læste rigtigt men læs nu videre, og du vil blive lettere
overrasket.

Kvinder sætter rullen på så bladene ligger langs væggen ! (det ser
pænest ud)

Mænd sætter rullen på så bladene vender udad ! (praktisk)

Grunden til at jeg har bemærket denne forskel, bunder i at jeg bare
syntes det er for _ulækkert_ at man skal røre væggen for at kunne tage
et blad. Det går jo fint med det første, men næste gang du griber ud
efter rullen, er der temmelig forhøjet risiko for, at du har ækle, brune
bakterier på dine fingre. ( homofobi ?? )

Hvis du stadig griner af observationen, så find ud af, hvem der sidst
har sat en rulle på, check måden den sidder på, og sammenlign med min
påstand

Nu da du er blevet opmærksom på dette fænomen, vil du også se, at
efterhånden som de 2 forskellige køn besøger toilettet, vil rullen ofte
skifte placering, hvilket er tydeligt under en fest.

Og så er det ikke engang løgn !

Sært ik' ?

PB




 
 
 
Celestienne (16-11-2003)
Kommentar
Fra : Celestienne


Dato : 16-11-03 04:51

"PhoneBooth" <minuspost@duskalskrivedirekteigruppen.dk> skrev i en meddelelse
news:24421118c34853b3ce7d429099dcaead@news.teranews.com...
> Ja, du læste rigtigt men læs nu videre, og du vil blive lettere
> overrasket.
>
> Kvinder sætter rullen på så bladene ligger langs væggen ! (det ser
> pænest ud)
>
> Mænd sætter rullen på så bladene vender udad ! (praktisk)
>
> Grunden til at jeg har bemærket denne forskel, bunder i at jeg bare
> syntes det er for _ulækkert_ at man skal røre væggen for at kunne tage
> et blad. Det går jo fint med det første, men næste gang du griber ud
> efter rullen, er der temmelig forhøjet risiko for, at du har ækle, brune
> bakterier på dine fingre. ( homofobi ?? )
>
> Hvis du stadig griner af observationen, så find ud af, hvem der sidst
> har sat en rulle på, check måden den sidder på, og sammenlign med min
> påstand
>
> Nu da du er blevet opmærksom på dette fænomen, vil du også se, at
> efterhånden som de 2 forskellige køn besøger toilettet, vil rullen ofte
> skifte placering, hvilket er tydeligt under en fest.
>
> Og så er det ikke engang løgn !
>
> Sært ik' ?
>
> PB

Altså... :P Jeg sætter rullen med bladene udad fordi jeg synes det er pænest, ikke af praktisk
hensyn. Gør det mig til en maskulin kvinde? ;) Og jo, jeg vender glad og gerne rullen når jeg
er ude :P

Celestienne
--
If you are lucky enough to find a way of life you love, you have to find the courage to live it.
~ John Irving ~



Per O. Madsen (16-11-2003)
Kommentar
Fra : Per O. Madsen


Dato : 16-11-03 11:58

"PhoneBooth" <minuspost@duskalskrivedirekteigruppen.dk> skrev i en
meddelelse news:24421118c34853b3ce7d429099dcaead@news.teranews.com...
> Ja, du læste rigtigt men læs nu videre, og du vil blive lettere
> overrasket.
>
> Kvinder sætter rullen på så bladene ligger langs væggen ! (det ser
> pænest ud)
>
> Mænd sætter rullen på så bladene vender udad ! (praktisk)
>

Du har ret, og derfor har vi hos os besluttet, at papiret hænger med papiret
udad. Men det sker at vi har gæster, som vender rullen !

Per O.



Steen (16-11-2003)
Kommentar
Fra : Steen


Dato : 16-11-03 16:06

"PhoneBooth" wrote
> Kvinder sætter rullen på så bladene ligger langs væggen ! (det ser
> pænest ud)
>
> Mænd sætter rullen på så bladene vender udad ! (praktisk)

Herhjemme er det lige omvendt!!

Steen    

She (16-11-2003)
Kommentar
Fra : She


Dato : 16-11-03 16:42

"PhoneBooth" <minuspost@duskalskrivedirekteigruppen.dk> wrote in
news:24421118c34853b3ce7d429099dcaead@news.teranews.com:

> Ja, du læste rigtigt men læs nu videre, og du vil blive lettere
> overrasket.
>
> Kvinder sætter rullen på så bladene ligger langs væggen ! (det ser
> pænest ud)

Det passer nok i mange tilfælde, men ikke her. Jeg sætter rullen så
bladene vender udad *G* Finder det drøn irriterende når bladene vender
ind mod væggen


> Mænd sætter rullen på så bladene vender udad ! (praktisk)

Ikke alle. Min ex. vendte rullen indad, det samme gjorde min far *G*


> Grunden til at jeg har bemærket denne forskel, bunder i at jeg bare
> syntes det er for _ulækkert_ at man skal røre væggen for at kunne tage
> et blad. Det går jo fint med det første, men næste gang du griber ud
> efter rullen, er der temmelig forhøjet risiko for, at du har ækle,
brune
> bakterier på dine fingre. ( homofobi ?? )

Helt enig
>
> Hvis du stadig griner af observationen, så find ud af, hvem der sidst
> har sat en rulle på, check måden den sidder på, og sammenlign med min
> påstand

Her er det altid mig der sætter ny rulle på, og hvis det sker, at en
anden sætter rullen på, og bladene vender indad, vender jeg den strax, så
den vender RIGTIGT *G*

>
> Nu da du er blevet opmærksom på dette fænomen, vil du også se, at
> efterhånden som de 2 forskellige køn besøger toilettet, vil rullen ofte
> skifte placering, hvilket er tydeligt under en fest.

Hmm....det skete ret ofte, da jeg boede sammen med min ex. Gad vide om
jeg har mandlige tendenser med den rulle?!!! *G*

>
> Og så er det ikke engang løgn !
>
> Sært ik' ?
>
> PB

Mvh. She


Ivar Madsen (16-11-2003)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 16-11-03 20:37

PhoneBooth skrev i -dk.snak.seksualitet:

> Grunden til at jeg har bemærket denne forskel, bunder i at jeg bare
> syntes det er for ulækkert at man skal røre væggen for at kunne tage
> et blad.

Jeg synes du det er mere ulækkert at tvære det ud over enden, så jeg bruger
istædet vat (efter det lige har være tunder vandhanen) og så et håndklæde
specielt til at tørre enden med.
Og som positivt side ting, så har jeg ikke længer problemer med
hæmoriderne

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / reralistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | fram til motorvejbyggiet blev påbegyndt

PhoneBooth (16-11-2003)
Kommentar
Fra : PhoneBooth


Dato : 16-11-03 21:24


> Jeg synes du det er mere ulækkert at tvære det ud over enden, så jeg
bruger
> istædet vat (efter det lige har være tunder vandhanen) og så et
håndklæde
> specielt til at tørre enden med.

I nævnte rækkefølge ?

> Og som positivt side ting, så har jeg ikke længer problemer med
> hæmoriderne

Hvad er "hæmoriderne" ?

Vil lige gøre opmærksom på, at dette ikke er dk.astronomi.

PB





Samsara (16-11-2003)
Kommentar
Fra : Samsara


Dato : 16-11-03 23:44


Hm... jeg må være født i en forkert krop - jeg sætter nemlig rullen så
bladene vender udad

Mit øje siger, at det er pænere med bladene langs væggen, men det
er altså mere praktisk med bladene udad - og den praktiske del
vinder hos mig.

For øvrigt er det et emne, som jævnligt bliver vendt på mit arbejde.

Venligst Samsara



Nette (17-11-2003)
Kommentar
Fra : Nette


Dato : 17-11-03 00:33


"PhoneBooth" skrev i en meddelelse
news:24421118c34853b3ce7d429099dcaead@news.teranews.com...
> Grunden til at jeg har bemærket denne forskel, bunder i at jeg bare
> syntes det er for _ulækkert_ at man skal røre væggen for at kunne tage
> et blad. Det går jo fint med det første, men næste gang du griber ud
> efter rullen, er der temmelig forhøjet risiko for, at du har ækle, brune
> bakterier på dine fingre. ( homofobi ?? )

øøh undskyld mig, men jeg er udstyret med to hænder. Jeg bruger ikke begge
hænder til at tørre mig med, så jeg kan sagtens gribe papiret med den ene
hånd og tørre mig med den anden.
Men ok, ikke alle er så heldig udstyret, og de har vel deres små
diskussioner rundt omkring i de små hjem.

For det andet så rører jeg aldrig væggen, når jeg skal tage et stykke papir,
men igen er vi jo så forskellige.

Nette




Kathrine (17-11-2003)
Kommentar
Fra : Kathrine


Dato : 17-11-03 20:00


"PhoneBooth" skrev:

> Nu da du er blevet opmærksom på dette fænomen, vil du også se, at
> efterhånden som de 2 forskellige køn besøger toilettet, vil rullen
ofte
> skifte placering,

Her hos os sætter vi bare rullen på uden at se på, hvilken side der
vender hvilken vej.
Livet er sgu for kort til det andet pjat!
---
Kathrine



Jacob Andersen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 18-11-03 11:20

"Kathrine" <katras@REMOVETHISofir.dk> wrote in message
news:3fb91a54$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "PhoneBooth" skrev:
>
> > Nu da du er blevet opmærksom på dette fænomen, vil du også se, at
> > efterhånden som de 2 forskellige køn besøger toilettet, vil rullen
> ofte
> > skifte placering,
>
> Her hos os sætter vi bare rullen på uden at se på, hvilken side der
> vender hvilken vej.
> Livet er sgu for kort til det andet pjat!

Ja, for det tager jo nok et halvt sekund at tjekke det. Hvis man forestiller
sig at man skifter hver anden dag er der tale om 3½ sekund om ugen. I løbet
af et år er det jo flere minutter man kunne have brugt på at komme hinanden
nærmere.

/Jacob



Kathrine (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Kathrine


Dato : 18-11-03 13:58

"Jacob Andersen" skrev:

> Ja, for det tager jo nok et halvt sekund at tjekke det. Hvis man
forestiller
> sig at man skifter hver anden dag er der tale om 3½ sekund om ugen.
I løbet
> af et år er det jo flere minutter man kunne have brugt på at komme
hinanden
> nærmere.

Set med SÅ matematiske øjne, så er det jo ingen tid
Men ofte følger der jo diskussioner og debatter med i kølvandet på
dette _toiletpapirvendingsproblem_ - og det er det, som jeg mener, at
livet er for kort til
---
Kathrine



*DrømmeFyren* (17-11-2003)
Kommentar
Fra : *DrømmeFyren*


Dato : 17-11-03 20:08

"PhoneBooth" <minuspost@duskalskrivedirekteigruppen.dk> wrote in message
news:24421118c34853b3ce7d429099dcaead@news.teranews.com...
> Ja, du læste rigtigt men læs nu videre, og du vil blive lettere
> overrasket.
>
> Kvinder sætter rullen på så bladene ligger langs væggen ! (det ser
> pænest ud)
>
> Mænd sætter rullen på så bladene vender udad ! (praktisk)

.....

> Hvis du stadig griner af observationen, så find ud af, hvem der sidst
> har sat en rulle på, check måden den sidder på, og sammenlign med min
> påstand

Den tager du grumme fejl i.... I min omgangskreds er det faktisk lige
omvendt....

> Nu da du er blevet opmærksom på dette fænomen, vil du også se, at
> efterhånden som de 2 forskellige køn besøger toilettet, vil rullen ofte
> skifte placering, hvilket er tydeligt under en fest.

Her har du til gengæld ret..

Jeg læste engang en statistik: 60% vender rullen udad (og 40% indad)... Men
85% vender rullen, hvis den "sidder forkert".. *GG*

> Og så er det ikke engang løgn !

/Henning



Anita (17-11-2003)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 17-11-03 20:23

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev
> Jeg læste engang en statistik: 60% vender rullen udad (og 40% indad)...
Men
> 85% vender rullen, hvis den "sidder forkert".. *GG*

Jeg har ligegodt aldrig oplevet, at vores gæster har flyttet rundt på vores
toiletpapir. Jeg synes det er en sær ide. Rydder de også op, hvis de synes
der roder lidt for meget, eller lægger håndklæderne sammen påny, hvis de
ikke er lagt sammen på deres måde?

Venligst Anita



*DrømmeFyren* (18-11-2003)
Kommentar
Fra : *DrømmeFyren*


Dato : 18-11-03 06:17

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
news:3fb91f5f$0$7879$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev
> > Jeg læste engang en statistik: 60% vender rullen udad (og 40% indad)...
> Men
> > 85% vender rullen, hvis den "sidder forkert".. *GG*
>
> Jeg har ligegodt aldrig oplevet, at vores gæster har flyttet rundt på
vores
> toiletpapir. Jeg synes det er en sær ide. Rydder de også op, hvis de synes
> der roder lidt for meget, eller lægger håndklæderne sammen påny, hvis de
> ikke er lagt sammen på deres måde?

Det melder historien intet om *GGG*
Jeg har da selv den (dårlige) vane at vende en rulle der hænger forkert, og
som du kan læse andet sted i tråden, sker det også hos andre.. *GG*



Anita (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 18-11-03 09:25

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev

> Det melder historien intet om *GGG*
> Jeg har da selv den (dårlige) vane at vende en rulle der hænger forkert,
og
> som du kan læse andet sted i tråden, sker det også hos andre.. *GG*

Men hvorfor i al verden gør du det? Må folk ikke selv bestemme, hvordan de
vil have deres ting i deres eget hjem?

Venligst Anita



John Sahl (18-11-2003)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 18-11-03 10:14

Anita wrote:
> Men hvorfor i al verden gør du det? Må folk ikke selv bestemme,
> hvordan de vil have deres ting i deres eget hjem?

Hvis de ikke ved bedre ,kan man da altid opdrage lidt på dem ,-)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



*DrømmeFyren* (19-11-2003)
Kommentar
Fra : *DrømmeFyren*


Dato : 19-11-03 09:54


"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
news:3fb9d69f$0$7145$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev
>
> > Det melder historien intet om *GGG*
> > Jeg har da selv den (dårlige) vane at vende en rulle der hænger forkert,
> og
> > som du kan læse andet sted i tråden, sker det også hos andre.. *GG*
>
> Men hvorfor i al verden gør du det? Må folk ikke selv bestemme, hvordan de
> vil have deres ting i deres eget hjem?

Joda... Men man kan ikke hive papiret ordentligt af, hvis det hænger forkert
*GG*



Anita (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 19-11-03 14:00

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev

> Joda... Men man kan ikke hive papiret ordentligt af, hvis det hænger
forkert
> *GG*

Plat. jeg er da altid blevet tørret, uanset hvor jeg har været og hvordan
papiret hang. Jeg går altså ikke og flytter rundt på folks ting.

Hilsen Anita



Anita (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 19-11-03 14:07

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev

> Plat. jeg er da altid blevet tørret, uanset hvor jeg har været og hvordan
> papiret hang. Jeg går altså ikke og flytter rundt på folks ting.

Okay, der var jeg lidt for hurtig. Der skulle have stået "Pjat" ikke "Plat".

Hilsen Anita



Bo M Mogensen (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 19-11-03 15:09

On Wed, 19 Nov 2003 13:59:30 +0100, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:


>
>Plat. jeg er da altid blevet tørret, uanset hvor jeg har været og hvordan
>papiret hang. Jeg går altså ikke og flytter rundt på folks ting.

Ku du ikke ha fortrængt det ???
--

Mv.
Bo M Mogensen

Anita (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 19-11-03 16:17

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev
> >Plat. jeg er da altid blevet tørret, uanset hvor jeg har været og hvordan
> >papiret hang. Jeg går altså ikke og flytter rundt på folks ting.
>
> Ku du ikke ha fortrængt det ???

At jeg ikke blev tørret eller at jeg flyttede på folks ting? Tja, jeg har da
oplevet temmelig uhumske toiletforhold og dem har jeg da ikke fortrængt, så
mon ikke jeg også kan huske det der var mindre slemt?

Jeg må indrømme - jeg forstår det bare ikke. At det kan være så "skide" (fik
I dén?) vigtigt hvilken vej det papir vender. Og jeg forstår slet ikke, at
det kan være så vigtigt, at man bliver nødt til at ændre det til _sin_ måde,
når man er på besøg.

Venligst Anita



Paul (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 19-11-03 17:36


"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3fbb895f$0$7180$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Jeg må indrømme - jeg forstår det bare ikke. At det kan være så "skide"
(fik
> I dén?) vigtigt hvilken vej det papir vender. Og jeg forstår slet ikke, at
> det kan være så vigtigt, at man bliver nødt til at ændre det til _sin_
måde,
> når man er på besøg.

Men, du må da indrømme, at emnet er en glimrende måde at få indblik i
deltagernes sind.
Når man kan bruge tid på at tænke over og diskutere så små ting, så må det
være fordi der er større og vigtigere ting, som man af den ene eller anden
årsag enten ikke kan eller vil finde en løsning på evt. tage stilling til -
ergo, man må "nøjes" med at markere sig i det små.

> Venligst Anita

Venligst

Paul



Bo M Mogensen (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 20-11-03 11:52

On Wed, 19 Nov 2003 16:16:52 +0100, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev
>> >Plat. jeg er da altid blevet tørret, uanset hvor jeg har været og hvordan
>> >papiret hang. Jeg går altså ikke og flytter rundt på folks ting.
>>
>> Ku du ikke ha fortrængt det ???
>
>At jeg ikke blev tørret eller at jeg flyttede på folks ting? Tja, jeg har da
>oplevet temmelig uhumske toiletforhold og dem har jeg da ikke fortrængt, så
>mon ikke jeg også kan huske det der var mindre slemt?

JA MAN tør kun spekulere !!!!
>
>Jeg må indrømme - jeg forstår det bare ikke. At det kan være så "skide" (fik
>I dén?) vigtigt hvilken vej det papir vender.

ja det er da først hvis man har et forhold til det at jeg mener den er
gal lidt ligesom den der med om brættet skal være oppe eller nede !

>Og jeg forstår slet ikke, at
>det kan være så vigtigt, at man bliver nødt til at ændre det til _sin_ måde,
>når man er på besøg.
>

ja nu er jeg jo bare Vandmand så fjern for følser - så jeg ville da
ikke ku se mig fri for at finde det lidt interessandt hvis jeg mødte
en der gik op i den slags .... som min ven sagde til mig i går :
Bo Man må slet og ret konstatere denne film er besat med idioter
om jaws 2
--

Mv.
Bo M Mogensen

Bo M Mogensen (21-11-2003)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 21-11-03 12:37


On Wed, 19 Nov 2003 16:16:52 +0100, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev
>> >Plat. jeg er da altid blevet tørret, uanset hvor jeg har været og hvordan
>> >papiret hang. Jeg går altså ikke og flytter rundt på folks ting.
>>
>> Ku du ikke ha fortrængt det ???
>
>At jeg ikke blev tørret eller at jeg flyttede på folks ting? Tja, jeg har da
>oplevet temmelig uhumske toiletforhold og dem har jeg da ikke fortrængt, så
>mon ikke jeg også kan huske det der var mindre slemt?

JA MAN tør kun spekulere !!!!
>
>Jeg må indrømme - jeg forstår det bare ikke. At det kan være så "skide" (fik
>I dén?) vigtigt hvilken vej det papir vender.

ja det er da først hvis man har et forhold til det at jeg mener den er
gal lidt ligesom den der med om brættet skal være oppe eller nede !

>Og jeg forstår slet ikke, at
>det kan være så vigtigt, at man bliver nødt til at ændre det til _sin_ måde,
>når man er på besøg.
>

ja nu er jeg jo bare Vandmand så fjern for følser - så jeg ville da
ikke ku se mig fri for at finde det lidt interessandt hvis jeg mødte
en der gik op i den slags .... som min ven sagde til mig i går :
Bo Man må slet og ret konstatere denne film er besat med idioter
om jaws 2
--

Mv.
Bo M Mogensen

Jacob Andersen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 18-11-03 11:23

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
news:3fb91f5f$0$7879$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev
> > Jeg læste engang en statistik: 60% vender rullen udad (og 40% indad)...
> Men
> > 85% vender rullen, hvis den "sidder forkert".. *GG*
>
> Jeg har ligegodt aldrig oplevet, at vores gæster har flyttet rundt på
vores
> toiletpapir. Jeg synes det er en sær ide. Rydder de også op, hvis de synes
> der roder lidt for meget, eller lægger håndklæderne sammen påny, hvis de
> ikke er lagt sammen på deres måde?

Det er måske nok sært at mange har en mening om det her emne, men for mig
SKAL toiletrullen altså også vende rigtigt (udad). Jeg vender den før jeg
tager noget papir.

/Jacob



Anita (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 18-11-03 13:04

"Jacob Andersen" <duk@glem.det> skrev
> Det er måske nok sært at mange har en mening om det her emne, men for mig
> SKAL toiletrullen altså også vende rigtigt (udad). Jeg vender den før jeg
> tager noget papir.

Det lyder altså temmelig neurotisk efter min mening.

Hvad dælen gør I, hvis rullen i den der store boks, på et offentligt toilet,
vender forkert??

/Anita



Henning (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 18-11-03 20:02

Anita wrote:
> "Jacob Andersen" <duk@glem.det> skrev
>> Det er måske nok sært at mange har en mening om det her emne, men
>> for mig SKAL toiletrullen altså også vende rigtigt (udad). Jeg
>> vender den før jeg tager noget papir.
>
> Det lyder altså temmelig neurotisk efter min mening.
>
> Hvad dælen gør I, hvis rullen i den der store boks, på et offentligt
> toilet, vender forkert??
>
> /Anita

Bruger venstre hånd på muslimsk maner?

MVH
Henning



Heidi (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Heidi


Dato : 18-11-03 20:05

Anita wrote:
> "Jacob Andersen" <duk@glem.det> skrev
>> Det er måske nok sært at mange har en mening om det her emne, men
>> for mig SKAL toiletrullen altså også vende rigtigt (udad). Jeg
>> vender den før jeg tager noget papir.
>
> Det lyder altså temmelig neurotisk efter min mening.
>
> Hvad dælen gør I, hvis rullen i den der store boks, på et offentligt
> toilet, vender forkert??

Da vender den som regel også enten forud eller bagud, så det er en
helt anden diskussion
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!
"Time is fun when you're having flies" - Kermit


Jacob Andersen (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 19-11-03 01:06

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
news:3fba09e3$0$7177$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> "Jacob Andersen" <duk@glem.det> skrev
> > Det er måske nok sært at mange har en mening om det her emne, men for
mig
> > SKAL toiletrullen altså også vende rigtigt (udad). Jeg vender den før
jeg
> > tager noget papir.
>
> Det lyder altså temmelig neurotisk efter min mening.

Ja, det tror jeg sådan set også det er. Hvis jeg ikke vender den eksploderer
Afrika.

>
> Hvad dælen gør I, hvis rullen i den der store boks, på et offentligt
toilet,
> vender forkert??

De plejer at vende sidelæns - problem solved.

/Jacob



Dan MOrtensen (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Dan MOrtensen


Dato : 19-11-03 17:55

On Mon, 17 Nov 2003 20:07:56 +0100, "*DrømmeFyren*"
<DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> wrote:

>
>Jeg læste engang en statistik: 60% vender rullen udad (og 40% indad)... Men
>85% vender rullen, hvis den "sidder forkert".. *GG*

Tja, statistik kan bruges til meget: Hvis der er omkring 20 mennesker
samlet (tilfældigt), er der over 90% chance for at to har fødselsdag
på samme dato...

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk
www.hpc-nord.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.

Bo Warming (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 20-11-03 07:19

"PhoneBooth" <minuspost@duskalskrivedirekteigruppen.dk> wrote in message
news:24421118c34853b3ce7d429099dcaead@news.teranews.com...
> Ja, du læste rigtigt men læs nu videre, og du vil blive lettere
> overrasket.
>
> Kvinder sætter rullen på så bladene ligger langs væggen ! (det ser
> pænest ud)
>
> Mænd sætter rullen på så bladene vender udad ! (praktisk)
>
> Grunden til at jeg har bemærket denne forskel, bunder i at jeg bare
> syntes det er for _ulækkert_ at man skal røre væggen for at kunne tage
> et blad. Det går jo fint med det første, men næste gang du griber ud
> efter rullen, er der temmelig forhøjet risiko for, at du har ækle, brune
> bakterier på dine fingre. ( homofobi ?? )
>
> Hvis du stadig griner af observationen, så find ud af, hvem der sidst
> har sat en rulle på, check måden den sidder på, og sammenlign med min
> påstand
>
> Nu da du er blevet opmærksom på dette fænomen, vil du også se, at
> efterhånden som de 2 forskellige køn besøger toilettet, vil rullen ofte
> skifte placering, hvilket er tydeligt under en fest.
>
> Og så er det ikke engang løgn !

Men heller ikke helt sandt:

Det er ikke en promille af toiletbesøgere der gider flytte på
rulleplacereingen - det er en husmorsag

Bakterier er i meget sjældne tilfælde røde, men aldrig brune. Nedbrudt
hæmoglobin fra blodet gør lort brun.

At man ikke kan lide at røre væggen betyder næppe noget for mange. Problemet
for mænd = praktiske grise er snarere at få revet papiret over og det kræver
friktion, og at rullen rører væggen i brud-øjeblikket øger chance for brud.
Er papirenden indad, vil træk betyde at rullen ikke hænger ned og rører
væggen idet man rusker et stykke papir løs,
>



cykellapper (20-11-2003)
Kommentar
Fra : cykellapper


Dato : 20-11-03 19:32

Dejligt at vide, at vi aldrig løber tør for diskussionsemner.

Og at en ophedet debat kan følge i kølvandet på hvadsomhelst.




/Cykellapper

"PhoneBooth" <minuspost@duskalskrivedirekteigruppen.dk> wrote in message
news:24421118c34853b3ce7d429099dcaead@news.teranews.com...
> Ja, du læste rigtigt men læs nu videre, og du vil blive lettere
> overrasket.
>
> Kvinder sætter rullen på så bladene ligger langs væggen ! (det ser
> pænest ud)
>
> Mænd sætter rullen på så bladene vender udad ! (praktisk)
>
> Grunden til at jeg har bemærket denne forskel, bunder i at jeg bare
> syntes det er for _ulækkert_ at man skal røre væggen for at kunne tage
> et blad. Det går jo fint med det første, men næste gang du griber ud
> efter rullen, er der temmelig forhøjet risiko for, at du har ækle, brune
> bakterier på dine fingre. ( homofobi ?? )
>
> Hvis du stadig griner af observationen, så find ud af, hvem der sidst
> har sat en rulle på, check måden den sidder på, og sammenlign med min
> påstand
>
> Nu da du er blevet opmærksom på dette fænomen, vil du også se, at
> efterhånden som de 2 forskellige køn besøger toilettet, vil rullen ofte
> skifte placering, hvilket er tydeligt under en fest.
>
> Og så er det ikke engang løgn !
>
> Sært ik' ?
>
> PB
>
>
>



Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408522
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste