sexsolog / orgasme
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-11-03 13:52

nu har jeg så besluttet mig for at opsøge en sexolog når jeg kommer
hjem og for mig en henvisning ... jeg har en fornemelse af det er på
rigshospitalet når man bor i Kbh..... ikke jeg tror der er noget at
komme efter men forsøget skal da gøres ( findes der nogen medicin ? )

sagen er som så ofte beskrevet før - jeg kan sagtens få rejsninsg det
kan jeg få på komando .... men både under samleje og onani - der har
jeg et helveds hus med at komme ... samleje det er så hvad det er da
kvinden min og jeg bor et stykke fra hianden .... men det har sgu
også slået sig på onanien ..... det synes jeg fanme er træls .... men
det er ligesom jeg kan ikke komme på mere der sexet nok til at det
tænder mig - så meget - jeg er jo sadist til finger spidserne i
fantasien .... jeg ku viterligt ikke drømme om at leve min fantasier
ud med mindre anden part var med på dem + der er fantasier og det er
som regl de bedste - det kan ikke lade sig gøre da det slet og ret er
forbudt og en krænkelse af anden part som min natur er helt fremmed
for ... voldtægt mord tortur ..en kz lejer er f.eks sexet.. jeg har
det ikke dårligt med de fantasier da de i det virkelige liv er under
kontrol ....

den mest harmløse jeg kan komme på er jeg tænder WILDT på gravide
kvinder og det er da også det enste prono jeg bruger + sådan nogen
amatør billeder med kvinder m tennins sokker og køns behårding !

jeg har en ide om ....problemet ligger i jeg ikke har nogen specil
krops fornemelse / priouetering - jeg betragter nærmest opmærksomhed
rettet i mod kroppen som en slags forfængelighed .... min verden
forgår i mit hoved ( ja det gælder well alle ?

virkligheden er en refleksion af bevistheden !

men på en elller anden måde ville det jo være rart om man kunne få
bevistheden lidt ned i kroppen ....det falder mig ikke sådan
naturligt....

hvorfor skæbnen lige delte mig disse kort .... jeg ved det sgu ikke
det er nu en gang tror jeg min natur .....

nogen andre bud kunne være ....

en ½ traumatisk opvægst ( klasikkeren fra 70 erne hvor man blev skildt
og gift i et væk - hvilket medførte et dårligt hjem )

også¨var de jo skolen tysk undervisning og matmatik der hvor man når
til minus gange minus er = + , med alt sådan noget vrøvl bliver man jo
nød til at lære at drømme sig væk..... jeg begyndte faktisk før
skilsmissen i mellem mine forældre - jeg sad som barn gone for the
world med mine tintin tegnserier og sener Bjarne reuther bøgerne
..... men også store dele til navnleigt min mors store og stadige
fortvilels sad jeg foroverbøjet og vred hænder og sage gryne lyde
også var jeg langt ude i fantasien - jeg blev da hånet en del for
dette - det var opdragelsen når man ikke forstod sine børn i
70 erne :) men jeg tror sgu godt mine forældre viste at dte var
derude i fantasien jeg trivedes bedst ....som en klog mand sagde (
oscar wilde ) jeg tror ikke på noget der ikke er fantastisk - der må
man jo spørge sig selv hvad er der i virkligheden som ikke kan slåes i
fantasien Not Much......

jeg tror første gang jeg virkeligt følte mig levene var da jeg som 14
årig hørte et dokumentar program om Jim Morrison der viste jeg sådan
skal det være sådan blev det ..........

underligt nok en ting der gjorede mig liderlig var tømmermænd
i dag der kan jeg godt mærke det rygger hvis jeg har ondt i hovedet
eller er overtræt eller på anden måde har ondt ....

hvis jeg skal få orgasme under onani så skal der jo også opbygges
noget i retning af jeg enten for kramper i armen eller jeg kvæler mig
selv .....skide upraktisk .....

nogen med et bud ?

sidst men ikke mindst hvad laver en sexolog ????

xpost : dk.videnskab.psykologi,dk.snak.seksualitet

husk lige at slet hvis du er OT i den anden gruppe

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-11-03 15:39

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> rigshospitalet når man bor i Kbh..... ikke jeg tror der er noget at
> komme efter men forsøget skal da gøres ( findes der nogen medicin ? )

Held og lykke med det.

> [...]
> kvinden min og jeg bor et stykke fra hianden .... men det har sgu
> også slået sig på onanien ..... det synes jeg fanme er træls ....

Tja, det er jo altid træls (godt jydsk udtryk) når noget ikke fungerer, som
man ønsker. Nogle gange er den bedste løsning at slappe af og acceptere
tingenes tilstand, selvom det er svært. Det gælder ikke mindst for mentale
og følelsesmæssige problemer. Det har jeg set eller oplevet i flere
sammenhænge herunder onani. Samleje har jeg jo ikke prøvet endnu. For
eksempel har jeg set flere eksempler på kvindelige håndboldspillere, som har
spillet dårligere, jo mere træneren skældte ud, og spillet bedst efter
træneren blev udvist for brok. Når jeg har været til dans, har jeg også
oplevet mange gange, at jeg træder mest forkert, når jeg anstrenger mig for
at undgå det, som om jeg lige skal bruge mindst en halv takt til at tænke
mig om, og dermed kommer ud af takt og nogle gange træder pigen over tæerne,
hvorved jeg bliver mere forvirret og kommer endnu mere ud af takt.

> jeg har en ide om ....problemet ligger i jeg ikke har nogen specil
> krops fornemelse / priouetering

Jeg mindes, du en gang foreslog mig at tage Valium mod angst, og manglende
kropsfornemmelse er netop en bivirkning ved meget psykofarmaka som Valium og
såmænd også alkohol.

> - jeg betragter nærmest opmærksomhed rettet i mod kroppen som en slags
forfængelighed .... min verden
> forgår i mit hoved ( ja det gælder well alle ?

Tja, i mere eller mindre grad gælder det nok alle. Som nævnt har jeg ikke
erfaring med samleje, men når jeg går til dans, kræver et fornuftigt
resultat en god fornemmelse for både min egen og min partners krop. Det er
mere uklart, om det også gælder for onani, men i så fald er det mere
indirekte ved, at det er følelserne i forbindelse med en fantasi, der tænder
i hvert fald mig. Sådanne følelser skabes ikke af intellektet.

> men på en elller anden måde ville det jo være rart om man kunne få
> bevistheden lidt ned i kroppen ....det falder mig ikke sådan
> naturligt....

Uden at vide det, vil jeg gætte på, en sexolog kan hjælpe dig med det.
Personligt har jeg tidligere haft det samme problem, som i høj grad er løst
nu, uden jeg helt kan huske, hvordan det blev løst. Det har nok været en
kombination af meditation, samtaleterapi med fokus på følelser og gode
oplevelser f.eks. med naturen, kultur og dans.

> hvis jeg skal få orgasme under onani så skal der jo også opbygges
> noget i retning af jeg enten for kramper i armen eller jeg kvæler mig
> selv .....skide upraktisk .....

Ja, det er meget upraktisk.

> nogen med et bud ?

Ikke rigtigt, da jeg tænder på helt andre ting, end du gør. Hvad det er, har
jeg endnu ikke lyst til at fortælle om i dette forum.

Derudover er jeg begyndt at have få nogle indledninger til seksuelle
fantasier, som begrænses af manglerne i min seksuelle erfaring. Det er en
underlig fornemmelse. Det er fantasier, som slutter med, at jeg ligger med
armene omkring nogle (én af gangen) af de kønne, unge piger, jeg møder til
dans mandag og torsdag aften, efter de har fået deres stramme bluse og jeans
af, uden jeg har nogen billeder af, hvordan det er sket.

Med venlig hilsen
Børge
som har fjernet x-post til da.videnskab.psykologi

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-11-03 16:53

On Fri, 14 Nov 2003 15:39:12 +0100, "Boerge Rahbech Jensen"
<qaasfd@asdf.qø> wrote:

>Held og lykke med det.

jow tak ....det ville jo fanme være rart om der fandtes noget som
viagre der bare kunne give rejsning med resultat !

fandt en artikel om det
http://www.uib.no/isf/utposten/1997nr4/utp97416.htm

>Tja, det er jo altid træls (godt jydsk udtryk) når noget ikke fungerer, som
>man ønsker. Nogle gange er den bedste løsning at slappe af og acceptere
>tingenes tilstand, selvom det er svært.

det er fame katestrofalt når man har fyret alle sine nederdrægtige
idder og fantasier af i 30 min og der bare ikke sker en ski

> Det gælder ikke mindst for mentale
>og følelsesmæssige problemer. Det har jeg set eller oplevet i flere
>sammenhænge herunder onani.

jamen det er da rigtigt man kan sgu som regl mærke ret hutigt om den
vil eller ikke vil .... nogen gange kan jeg dog godt tvinge dne til
orgasme men så kan jeg næsten ikke mærke den + der kommer utroligt
lidt sæd med !

>Jeg mindes, du en gang foreslog mig at tage Valium mod angst, og manglende
>kropsfornemmelse er netop en bivirkning ved meget psykofarmaka som Valium og
>såmænd også alkohol.

jamen det her var sgu også et problem både før og efter jeg fik nogen
af delene selvfølig bliver jeg jo ikke mere veril med årene

>Uden at vide det, vil jeg gætte på, en sexolog kan hjælpe dig med det.

det ville fame være rart

> [...]
>kombination af meditation, samtaleterapi med fokus på følelser og gode
>oplevelser f.eks. med naturen, kultur og dans.

det kan sgu da godt være ??

>Ja, det er meget upraktisk.

nej skide være med det så længe det virker ....

> [...]
>
>Derudover er jeg begyndt at have få nogle indledninger til seksuelle
>fantasier, som begrænses af manglerne i min seksuelle erfaring.

Nå de fleste onanere well også før de har haft sex det tror jeg sgu
ikke har så meget med hianden at gøre .... sex er da meget hyggeligt
men det er først rigtigt fedt når blodet drøpper ( y?) fra loftet
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-11-03 19:51

> det er fame katestrofalt når man har fyret alle sine nederdrægtige
> idder og fantasier af i 30 min og der bare ikke sker en ski

Sæt de nederdrægtige idéer og fantasier på udskiftningsbænken et stykke tid.
De trænger måske til udskiftning.

Efter jeg skrev mit første indlæg i denne tråd, fik jeg den tanke, at det
kunne være din nye, sydafrikanske veninde, der har skabt ravage i dine
fantasier. Hvad sker der mon, hvis du tænker på hende, hendes store bryster
og hendes smittende humør? Kan du evt. udvikle en fantasi med et forspil,
hvor du blidt kærtegner hende og især hendes bryster, mens I morer jer
sammen? Måske kan du forestille dig, hvordan det ser ud og føles, når hun
klæder sig af, inden du kærtegner hendes nøgne krop og får hendes med i
seng.

Jeg ved godt, det ikke svarer til dine normale fantasier, men når de nu ikke
virker, er det måske værd at prøve noget helt andet.

> jamen det er da rigtigt man kan sgu som regl mærke ret hutigt om den
> vil eller ikke vil ....

Det ved jeg ikke så meget om. Nogle gange må jeg opgive og prøve igen
senere. Andre gange hjælper det at skifte fantasi.

> jamen det her var sgu også et problem både før og efter jeg fik nogen
> af delene selvfølig bliver jeg jo ikke mere veril med årene

OK.

> nej skide være med det så længe det virker ....

Jeg kan ikke forstille mig, det er særlig tilfredsstillende at kvæle sig
selv. Det plejer man vist at dø af, gør man ikke?

> Nå de fleste onanere well også før de har haft sex det tror jeg sgu
> ikke har så meget med hianden at gøre ....

Naturligvis. Det virker bare helt underligt, at den fantasi, jeg beskrev,
ikke gør mig seksuelt opstemt i modsætning til nogle fantasier i
fetich-genren.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-03 08:40

On Fri, 14 Nov 2003 19:51:02 +0100, "Boerge Rahbech Jensen"
<qaasfd@asdf.qø> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

>Sæt de nederdrægtige idéer og fantasier på udskiftningsbænken et stykke tid.
>De trænger måske til udskiftning.

Nahh du de fåes vist ikke hårder og jeg NÆGTER AT SPILLE DEN AF TIL
dokumentar billeder fra en KZ lejer !!!!

> [...]
>fantasier. Hvad sker der mon, hvis du tænker på hende, hendes store bryster

spis brød til freYa slår hende i alle livest samenhæng med 100 meter
og mere !

freYa er jo ikke helt almindelige - hendes slags går der måske 1 af på
1 million også skal man sgu være heldig !!!

hun er den mest kinky jeg har mødt og jeg har mødt mange
hun er bedre begavet har den mest formidable humor latter - der er
slet og ret ikke noget der ikke er fantastisk ved den kvinde !

>Jeg ved godt, det ikke svarer til dine normale fantasier, men når de nu ikke
>virker, er det måske værd at prøve noget helt andet.

Ohh børge hvis jeg viste hvad det skulle være så var de taget i brug !

>Det ved jeg ikke så meget om. Nogle gange må jeg opgive og prøve igen
>senere. Andre gange hjælper det at skifte fantasi.

jamen der skal være noget at skifte med og det er jo lige hvad dte
skal være .....

>Jeg kan ikke forstille mig, det er særlig tilfredsstillende at kvæle sig
>selv. Det plejer man vist at dø af, gør man ikke?

nahh man lukker bare af for vejer trækningen i sagen natur kommer der
lidt luft ind og tager det for længe ja så må man jo åbne helt for
luften

>Naturligvis. Det virker bare helt underligt, at den fantasi, jeg beskrev,
>ikke gør mig seksuelt opstemt i modsætning til nogle fantasier i
>fetich-genren.

nå ja men sådan er det jo det der gør det for den ene gør det ikke for
den anden
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-11-03 10:24

> spis brød til freYa slår hende i alle livest samenhæng med 100 meter
> og mere !

Så kan du jo prøve at skabe nogle nye fantasier om freYa. Det kan også
være muligt populært skrevet at overføre fantasier fra én pige til en anden.
De fleste piger har da velskabte kroppe med bl.a. bryster (hvis man tænder
på det).

> freYa er jo ikke helt almindelige - hendes slags går der måske 1 af på
> 1 million også skal man sgu være heldig !!!

Det er da nok rigtigt, men derfor kunne noget nyt da godt give ny
inspiration. Det har jeg oplevet flere gange. Før jeg mødte de søde
dansepiger, blev jeg nok mest tændt af håndboldpiger og andre piger, der
dyrkede motion i deres sportstøj.

> Ohh børge hvis jeg viste hvad det skulle være så var de taget i brug !

Sandsynligvis. Derfor prøvede jeg da også efter bedste evne at give dig
inspiration til nye fantasier. Andre mennesker tænder sikkert på andre
seksuelle fantasier.

> jamen der skal være noget at skifte med og det er jo lige hvad dte
> skal være .....

Som skrevet er det rigtigt, hvis man skal skifte fantasi, men ikke for at
holde en pause.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-03 15:52

On Sat, 15 Nov 2003 10:24:15 +0100, "Boerge Rahbech Jensen"
<qaasfd@asdf.qø> wrote:

> [...]
>De fleste piger har da velskabte kroppe med bl.a. bryster (hvis man tænder

HI Børge jeg er nu mere tændt på hvad kvinden KAN tåle om man vil ind
hvordan hun går og ser ud - faktisk så er nogen af de bedste opleveser
jeg har haft været med nogen ....ja noget katten havde trugget med ind
ud fra jo mindre menneske jo mere sex Grrrrrrrrrr...........

> [...]
>inspiration. Det har jeg oplevet flere gange. Før jeg mødte de søde
>dansepiger, blev jeg nok mest tændt af håndboldpiger og andre piger, der

jamen for en go ordens skyld så har freYa ikke noget med det her at
gøre jeg har svært ved at komme under smaleje fair nok - men når den
begynder at smutte under onani så er den sgu gal
freY er sikkert den eneste pæne pige der har ku få mig til at komme
men nu er hun jo også med på den værste ...

>Sandsynligvis. Derfor prøvede jeg da også efter bedste evne at give dig
>inspiration til nye fantasier. Andre mennesker tænder sikkert på andre
>seksuelle fantasier.

Nahh i bedste fald så vender det tilbage - og dte bare er en pause i
forbindelse med rejse forvirng rejse osv.....jeg sider jo afrika nu !

>Som skrevet er det rigtigt, hvis man skal skifte fantasi, men ikke for at
>holde en pause.

ja vi for se :)
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : David T. Metz

Dato : 14-11-03 18:49

Bo M Mogensen skriblede:
> [...]
> rigshospitalet når man bor i Kbh..... ikke jeg tror der er noget at
> komme efter men forsøget skal da gøres ( findes der nogen medicin ? )

Det er snarere omvendt at anorgasme kan være en bivirkning ved medicin. Er
der noget med du tager medicin?

> sidst men ikke mindst hvad laver en sexolog ????

Jeg ka ikke huske om sexolog-titlen er beskyttet. Men hvis du i Kbh. får en
henvisning til Riget, så vil du kunne komme i kontakt med sexologer der er
læger eller psykologer.

Hvis du ikke tager medicin vil behandlingen muligvis bestå i nogle
afklarende samtaler og formodentlig derefter få tilrettelagt nogle øvelser
eller et træningsprogram. Det kan også være de vurderer du vil kunne have
gavn af andre typer behandling - det er svært at sige, da det kræver en
længere udredning (som jeg ikke ville kunne foretage - slet ikke på
usenet).

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-03 04:07

On Fri, 14 Nov 2003 18:48:41 +0100, "David T. Metz"
<dtm.ioa@cbs.dk.invalid> wrote:

>Bo M Mogensen skriblede:
>
>Det er snarere omvendt at anorgasme kan være en bivirkning ved medicin. Er
>der noget med du tager medicin?

ja jeg tager en del medicin - hvad selvfølig ikke hjælper på sagen men
det skader nu heller ikke.... da orgasme situasionen har været
uforandret før og efter medicenering

20 mg nitrazipam
150 enheder sparine
20 mg Akarin !

>Jeg ka ikke huske om sexolog-titlen er beskyttet. Men hvis du i Kbh. får en
>henvisning til Riget, så vil du kunne komme i kontakt med sexologer der er
>læger eller psykologer.

ja det bliver jo spænende og se om det virker ....

>Hvis du ikke tager medicin vil behandlingen muligvis bestå i nogle
>afklarende samtaler og formodentlig derefter få tilrettelagt nogle øvelser
>eller et træningsprogram.

øvelse & træning ; kan man træne sådan noget ?

> [...]
>gavn af andre typer behandling - det er svært at sige, da det kræver en
>længere udredning (som jeg ikke ville kunne foretage - slet ikke på

nej ....men tak for svaret ..... selv hæler jeg til den overbevisning
at jeg lider af en slags krops fremmedhed ?
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Pegasus

Dato : 15-11-03 22:29

Bo M Mogensen spake unto us:

> 20 mg Akarin !

Det er mit gæt. Tal med din læge om enten "drug holiday" eller skift til
andet præparat som f.eks. Remeron, hvis primære ulempe er at man skal passe
pokkers på vægten.

--
Yours
Pegasus

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-11-03 22:27

On Sat, 15 Nov 2003 22:29:20 +0100, "Pegasus"
<troemoedelme@hotmail.com> wrote:

> [...]
>andet præparat som f.eks. Remeron, hvis primære ulempe er at man skal passe

det var utroligt du nævner det med vægten jeg SVULMER OP PT ???????

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Nette

Dato : 14-11-03 19:57

"Bo M Mogensen" skrev i en meddelelse
> .... men både under samleje og onani - der har
> jeg et helveds hus med at komme ...

Når du nu skriver komme, snakker du så om selve orgasmen eller selve
sædafgangen?

Hvis du taler om orgasmen, får du så sædafgang på andet tidspunkt? Jeg
mener, der skal jo tømmes ud ind imellem....

Hvis du får sædafgang på andre tidpunkter evt. i søvne, så vil jeg også tro,
det er noget psykisk, der spiller ind. Måske som Børge er inde på, - for
meget opmærksomhed.

Jeg ved ikke om medecin/rusmidler både påvirker det fysiske og det psykiske,
men jeg synes da, du skulle spørge din læge om det, HVIS du altså får nogle
af delene.

> den mest harmløse jeg kan komme på er jeg tænder WILDT på gravide
> kvinder....

Ups, sig til når du kommer til Jylland, så jeg kan nå at gemme mig*B*

> [...]
>
> men på en elller anden måde ville det jo være rart om man kunne få
> bevistheden lidt ned i kroppen ....det falder mig ikke sådan

Kan du forklare det her igen, men på en anden måde. Jeg er ikke sikker på,
at jeg helt forstår, hvad det er du mener.

Nette

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-11-03 20:37

"Nette" <nettesnetpost(fjerndette)@@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Bo M Mogensen" skrev i en meddelelse

> Kan du forklare det her igen, men på en anden måde. Jeg er ikke sikker på,
> at jeg helt forstår, hvad det er du mener.

Måske kan jeg bidrage med min fortolkning af det, Bo skriver. Som jeg læser
det, kan han stort set ikke mærke sin krop eller nogen af de følelser, mange
af os andre kan mærke i kroppen. Det kan være en varm følelse om hjertet
eller et sug i maven, det ikke ser ud til, Bo kan mærke.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-03 09:01

On Fri, 14 Nov 2003 19:56:52 +0100, "Nette"
<nettesnetpost(fjerndette)@@hotmail.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" skrev i en meddelelse
>
>Når du nu skriver komme, snakker du så om selve orgasmen eller selve
>sædafgangen?

begge dele !

>Hvis du taler om orgasmen, får du så sædafgang på andet tidspunkt? Jeg
>mener, der skal jo tømmes ud ind imellem....

ja men det er nu noget jeg er blevet ramt af på det seneste at der
praktisk talt ikke kommer nogen sæd men - når jeg endeligt kommer
plejde det at være ja så kommer der jo satme en skylling på 200 ML :)

>Hvis du får sædafgang på andre tidpunkter evt. i søvne,

Ohh det er ALDIRG sket :(
enten kommer det eller så kommer det ikke der kommer ikke en dråbe

> så vil jeg også tro,
>det er noget psykisk, der spiller ind. Måske som Børge er inde på, - for
>meget opmærksomhed.

selvføligt er det psykisk - der er bare ikke noget der lige pt tænder
mig sådan wildt nok ....for den går jo trods alt stadigt en gang om
ugen ...

>Jeg ved ikke om medecin/rusmidler både påvirker det fysiske og det psykiske,
>men jeg synes da, du skulle spørge din læge om det, HVIS du altså får nogle
>af delene.

jamen som skrev til David så for jeg nok til man ville kunne fjerne
blidntarmen på en flodhest men det har aldrig været et problem før

>Ups, sig til når du kommer til Jylland, så jeg kan nå at gemme mig*B*

Nå ja for fan du er jo gravid - jage jage - men der er et eller andte
meget levene og åbent og ærligt over gravide kvinder osm man for et
mysterie lige op i masken

>Kan du forklare det her igen, men på en anden måde. Jeg er ikke sikker på,
>at jeg helt forstår, hvad det er du mener.

jamen sex starter jo i hovedet men man skal jo gerne rellatere til sin
krop på en måde og det gør jeg ikke .....borste fra jeg endeligt er
blevet FED 91 kg men det synes jeg egentligt er mere morsmt ind noget
andet ....da jeg altid har vært så mager

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Nette

Dato : 15-11-03 13:47

> Ohh det er ALDIRG sket :(
> enten kommer det eller så kommer det ikke der >kommer ikke en dråbe

Dvs du slet ikke producere sæd?

> selvføligt er det psykisk - der er bare ikke noget der lige pt tænder
> mig sådan wildt nok ....for den går jo trods alt stadigt en gang om
> ugen ...

Jamen du skrev lige at der ikke kom en dråbe?

> jamen som skrev til David så for jeg nok til man ville kunne fjerne
> blidntarmen på en flodhest men det har aldrig været et problem før

Der er heller ingen der siger den slags bivirkninger kommer lige med det
samme.

> - men der er et eller andte
> meget levene og åbent og ærligt over gravide kvinder osm man for et
> mysterie lige op i masken

Dejligt at vide i en periode, hvor man nærmest trækker sig frem med en stor
mave, bliver kaldt for "vrantende julegås", "fødemaskine", "kvinde med
udbygning" osv. og hvor man overhovedet ikke føler sig spor sexet*G*

> jamen sex starter jo i hovedet men man skal jo gerne rellatere til sin
> krop på en måde og det gør jeg ikke .....

Altså ligesom Børge beskriver?
Ja, så tror jeg også en sexolog vil være til god hjælp. Men jeg tror altså
stadig på at medicinen også kan gøre sin indvirkning. Prøv og læs på
pakkerne, om der står noget mht. til det sexuelle.

Men held og lykke med det. Det må være frygtelig frustrerende, når man nu
gerne vil.

Nette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-03 16:06

On Sat, 15 Nov 2003 13:47:18 +0100, "Nette"
<nettesnetpost(fjerndette)@@hotmail.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" skrev i en meddelelse

>Dvs du slet ikke producere sæd?

PT meget lidt og der plejer altså at komme en ladning der fylder fra
siden af vomen en pæn sø op omkring kavnel også ellers helt op i
skægget og jeg er trods alt 190 cm høj så det er mildets talt lidt
sært ....

>Jamen du skrev lige at der ikke kom en dråbe?

hmm det gjorede jeg måske ikke ?
nej men inspirsasionen er væk jeg kan få rejsning ja det vil jeg ku få
nu imens jeg sider og skirver ved at klemme knæene sammen og siger
1-2-3 nu men der fra til orgasme helved ....

>Der er heller ingen der siger den slags bivirkninger kommer lige med det
>samme.

dte kan da godt være de er ved at sætte ind man laver foriøvrigt ikke
sparine mere så jeg for noget andet der heder Melleril ,,,,,???
samme dosis ..... jeg burde nok skære dem væk ....i mod alle min
lægers råd ??? men i.flg min far ( der er læge ) er det jeg bedts kan
undvære som der er flest bivirkninger på sigt ved jeg bliver bare så
satens restløs uden dem så ....???? jeg ved det ikke...'

>Dejligt at vide i en periode, hvor man nærmest trækker sig frem med en stor
>mave, bliver kaldt for "vrantende julegås", "fødemaskine", "kvinde med
>udbygning" osv. og hvor man overhovedet ikke føler sig spor sexet*G*

er du vimmer det er nr1 den enste jeg har tændt på ud over min
hjertens kære de sidste 4 år er en alkoholiker der har smaderet sin
mave med sprut så hun ser gravid ud .... men hun er så eller temligt
klam ...... men jow for fan det er jo som at ligge og være organisk
tæt på selve livet ......+ skødet bliver noget mere åbent jeg er helt
solgt i den der top mave MUMS

EN MAND der ikke kan se det fantastiske i en gravid kvinde fornægter
sig selv !!!!

>Altså ligesom Børge beskriver?
>Ja, så tror jeg også en sexolog vil være til god hjælp.

jamne jeg skal fanme også ha en tid som det første ....

> Men jeg tror altså
>stadig på at medicinen også kan gøre sin indvirkning. Prøv og læs på
>pakkerne, om der står noget mht. til det sexuelle.

jamen kære nette jeg har jo levet mine første 24 år uden medicin -
jeg var seksuelt aktiv fra jeg var 12 til nu det er det sammen selv
fra jeg var teenager kunne jeg ikke få noget ud af sex med mindre jeg
havde ondt eller så nogen i smerte eller ydmygelse .....uhha jeg kan
huske jeg læsete i ugens raport om en der blev knepeet af en hund den
har jeg spillet pik til 500 gange den første ganga jeg var
selsuelt opstemt var enten da jeg så 2 hund kneppe eller så var det en
voldtægts scene i en islands film ( mums ) jeg var 6 år gammel !

jeg havde en periode da jeg var 11 år hvor jeg overklaskede mit værlse
med nøgen kvinder - min mor synes da ...ja hwa var det hun sagde hun
ret diplomatisk om det ikke var rart at have noget til gode til jeg
blev ælde - jeg agumentere retur jeg synes de var pæne og se på - så
er den diskusion i mellem 2 der er født i vandærens tegn forbi =
fornuften har sejret ! men det ville da nok ikke ha skadet hvis jeg
havde været lidt mere hæmmet ?

>Men held og lykke med det. Det må være frygtelig frustrerende, når man nu
>gerne vil.

dte er fanme træls ..........
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 15-11-03 21:47

Hej Bo M Mogensen, du skrev i dk.videnskab.psykologi:

> dte kan da godt være de er ved at sætte ind man laver foriøvrigt
> ikke sparine mere så jeg for noget andet der heder Melleril

Dem og Akarin kan fint være medvirkende til problemet.

Iøvrigt, hvis du vil læse noget sniklet men informativt end det der
popsite, som bl.a. apotekerne har skilte om, er Lægemiddelkataloget
online på <http://www.lk-online.dk/>.

> ,,,,,??? samme dosis ..... jeg burde nok skære dem væk ....i mod
> alle min lægers råd?

Som du selv implicit lader ane er det en rigtig, rigtig dårlig ide selv
at eksperimentere med det. Snak med den læge, der har ordineret det, om
problemet og evt. justeringer/ændringer.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-03 22:06

On Sat, 15 Nov 2003 21:47:02 +0100, Rudi Stegen
<rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

HI Rudi

>Dem og Akarin kan fint være medvirkende til problemet.

Ja nu skifter depot pillerne jo hele tiden navn det hed cepremil da
jeg fik dem i sin tid men man følger jo så det biligste præparat på
markedet .... de lavede nemelig den samme problematik da jeg fik dem
i sin tid men det gik nu over !!!!!!!

så forandringen ligger i Melleril en ?
fra sparine ............. tror du det er synderen fordi jeg har haft
fin sædafgang med depot medicin i 7½ år

>Iøvrigt, hvis du vil læse noget sniklet men informativt end det der
>popsite, som bl.a. apotekerne har skilte om, er Lægemiddelkataloget
>online på <http://www.lk-online.dk/>.

jeg vil kikke på det ...

>Som du selv implicit lader ane er det en rigtig, rigtig dårlig ide selv
>at eksperimentere med det. Snak med den læge, der har ordineret det, om
>problemet og evt. justeringer/ændringer.

jamen alle mine læger ( praktiseren + psyk overlæge + pyso teaput -
min far og en del af hans kolegaer + eva Graungaard ) siger NEJ .....
jeg er sådan ( tro det eller ej en succes historie inden for
behandlings systemet mht alkoholisme / dipsomani ............ som psyk
overlæge LB sagde til mig lad være Bo for selvfølig kan du .... men
går der kux i den så er der ingen garenti for du for det samme
gunstige resultat som nu egentligt sært men en medicinering er ikke
den samme hvis man står af også på igen ... det fans er jeg har jo
aldrig haft det bedre ind de sidste 3 år ....s¨å det er meget at sætte
over styr p.gr orgasmer ?

men nu vil jeg lige tale med en sexolog om det .... bare tanken om jeg
piller ved min medicn gir min far ( læge ) sved på brystet

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 16-11-03 01:21

> Ja nu skifter depot pillerne jo hele tiden navn det hed cepremil
> da jeg fik dem i sin tid men man følger jo så det biligste
> præparat på markedet ....

Ja, *hvis* det er samme indhold (i hvert fald mht. aktivstoffet), og
*hvis* lægen eller kunden ikke beder om "originalmærket".

<ekskurs>

Det kan desværre indimellem være lidt spooky med den lov. Nogle gange
ses det, at firmaer kigger på det etablerede mærke og sætter deres
"piratprodukt" 5% billigere. Voila! Pengene strømmer pludselig ind pga.
lovgivningen og lidt udspekuleret markedsføring. Og den satans
forskning med oprindelig at opfinde medikamentet har de ikke haft
udgifter til.

Selvfølgelig er der også mere anstændige medicinalfirmaer (forhåbentlig
flertallet..?), som ikke blot sætter "piratmærkeprisen" symbolsk lavere
end det etablerede mærke, men reelt lavere.

</ekskurs>

> de lavede nemelig den samme problematik da jeg fik dem i sin tid
> men det gik nu over !

Dels behøver de jo heller ikke at være mellem årsagerne. Dels kan meget
andet have forandret sig siden da. Problemet er så "bare" lige at finde
nogle af de faktorer...

> så forandringen ligger i Melleril en ?
> fra sparine ............. tror du det er synderen fordi jeg har
> haft fin sædafgang med depot medicin i 7½ år

Som nævnt tror jeg ikke, det er dem. Jeg gav blot udtryk for, at de (og
Akarin ej at forglemme) *kan* være mellem de sikkert adskillige grunde.

Det er jo kun i sjældne, men velsignet heldige tilfælde at en effekt
har én synder.

Men har du fået noget tilsvarende (samme indhold) gennem 7½ år uden den
uønskede bivirkning, er det næppe dem, der pludselig laver roderiet.

> [...]
> det samme gunstige resultat som nu egentligt sært men en
> medicinering er ikke den samme hvis man står af også på igen ...

Under alle omstændigheder er det absolut _meget, meget_ gode grunde til
for alt i verden ikke selv at eksperimentere. Det er pissefarligt!

> det fans er jeg har jo aldrig haft det bedre ind de sidste 3 år
> ....s¨å det er meget at sætte over styr p.gr orgasmer ?

Rigtig meget! Og afgjort _ikke_ noget man bør overveje. Hvilket jeg
også fremhævede i forrige indlæg.

Og jeg formoder, at du har snakket med dem om den mildt sagt
irriterende bivirkning? Samt spurgt om der findes noget andet, der mht.
den ønskede effekt er nogenlunde lige så effektivt men muligvis mindre
mht. netop denne bivirkning?

> men nu vil jeg lige tale med en sexolog om det...

En rigtig god ide!

Georgs sidebemærkning om medicinen var jo også blot (og jeg er
selvfølgelig enig), at denne *kan* være en eller to af 117 årsager til
orgasmeroderiet.
En god sexolog e.l. kan ret sikkert sammen med dig selv finde finde en
del andre. Og det lyder da bestemt plausibelt (ja, yderst sandsynligt
vil jeg endda sige), at der skulle være nogle mere effektfulde imellem.

Målet er jo ikke at finde alle faktorerne, blot nok til at de bliver
afgørende.

> bare tanken om jeg piller ved min medicn gir min far ( læge ) sved
> på brystet

Hils din far. Han lyder fornuftig

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/disclaimer.htm

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-11-03 22:26

On Sun, 16 Nov 2003 01:21:18 +0100, Rudi Stegen

>Ja, *hvis* det er samme indhold (i hvert fald mht. aktivstoffet), og
>*hvis* lægen eller kunden ikke beder om "originalmærket".

jamen akerin har jeg fået i et år der har ikke været noget før nu

> [...]
>flertallet..?), som ikke blot sætter "piratmærkeprisen" symbolsk lavere
>end det etablerede mærke, men reelt lavere.

jeg ved det godt da jeg jo for 3 præperater om dagen så skifter de 2
af dem jo navn en gang om året ....

></ekskurs>

>Dels behøver de jo heller ikke at være mellem årsagerne. Dels kan meget
>andet have forandret sig siden da. Problemet er så "bare" lige at finde
>nogle af de faktorer...

nu har jeg lige gået og tænkt over det - der har nemligt været 4
andre væsenlige forandringer i mit liv siden dette indtræf

1.) jeg fik en led halsbetændelse i beg. oktober .... hvor jeg gik
længe før jeg kom i pencelin behandling .... den forsvandt så men jeg
har haft noget der ligner forkølse siden

2.) s¨å er jeg rejst til afrika hvorfra jeg sider og skriver nu - jeg
for altid sindsygt med stress når jeg skal ud af en dør - ja det er
sgu et mirakel jeg når længer ind til netto

men jeg kom da afsted - nu kender man sin egen natur så jeg ignorede
jeg skulle afsted og smed det mest nødvendig i 2 tasker samme dag som
jeg skulle afsted .....også hjalp en go ven mig lige med at tage
hunden væk .......... men hele det skift jeg har stort set ikke rejst
i 3 år det er altså også noget

3.) så har jeg brugt negotin plaster efter dte har jeg fået en apetit
som en gravko jeg har aldrig ku komme over 86 kg nu vejer jeg tæt på
93

4.) jeg har fåte mulighed for at købe en grund og bygge et hus

også har jeg oven i hatten fået dårligt nyt om min hun der pludseligt
ikke kan undvære mig mere og går rundt og piver og leder efter mig -
hun er kommet i løbetid også bliver hun utryg og lidt en humør bombe
og meget "far" syg ...........

jeg plejer at have en meget ens hverdag igenem snart 3 år eller det
det 3½ år + jA SÅ var der medicin skiftet

mao det er MANGE TING lige pludseligt som jeg ikke har tænkt over før
nu og denne tråd har egentligt fået mig til at samle min tanker om det

faktum er jeg trives meget godt i en " Lille " hverdag men bagslaget
ved medicinen er ta jeg bliver også hurtigt træt og dte kan da godt
være at jeg har gang i mere ind jeg rent faktisk kan overskue og side
effektten er b.la den udeblivene orgasme ???

jeg skal ihvertilfælled have en tid ved min teaput når jeg kommer hjem
også en ved en sexolog - tror du / i ikke det er vejen frem ?

> [...]
>Akarin ej at forglemme) *kan* være mellem de sikkert adskillige grunde.
>
>Det er jo kun i sjældne, men velsignet heldige tilfælde at en effekt

jamen det var også det første der jeg fik men sgu også det enste der
har været af side effektter og sparinen gir så en permanent tørst
følse .... men borste fra det så har jeg det jo skide godt i forhold
til hvordan jeg så ud da jeg fik slæbt mig ind på det nu hingange
Østerbro ambolatoria i august 1995 ( de er fanem gode de Københavnske
alkohold ambolatoriaer )

>Men har du fået noget tilsvarende (samme indhold) gennem 7½ år uden den
>uønskede bivirkning, er det næppe dem, der pludselig laver roderiet.

jamen som skrevet for oven nej der har ikke været nogen forandring i
hvordan jeg havde det seksuelt før og efter medicineringen før nu men
som beskrevet for oven - så er der jo flere ting som jeg ikke lige har
fået tænkt over før nu ....

>Under alle omstændigheder er det absolut _meget, meget_ gode grunde til
>for alt i verden ikke selv at eksperimentere. Det er pissefarligt!

nej for satan jeg har prøvet at løbe tør for nitazipam der blir man
satme syg men også akarin der glemmer jeg nogen gange at få bestilt og
på 3 dagen der går man bare i sort

>Rigtig meget! Og afgjort _ikke_ noget man bør overveje. Hvilket jeg
>også fremhævede i forrige indlæg.

ja 7 forskelige læger kan næppe tage fejl - sandheden er jo også der
er jo " et eller andet galt " med mig men jeg kom bare i behandling
før der blev stillet en dignose og da behandlingen virkede ville det
kræve en af medicinering for at stille en dignose og det gør man kun
i retsager nogen gange !

>Hils din far. Han lyder fornuftig

Trust me han er dygtig - han er bare lidt alergisk over for folk der
ringer uden at fejler noget og narkomaner der ikke holder derres
aftaler .......... jeg mener han var den læge der havde mest søgning i
knap 10 år for det område hvor han har praksis.....
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Nette

Dato : 16-11-03 11:02

> PT meget lidt og der plejer altså at komme en ladning der fylder

Dvs. der ER sædproduktion. Selvom den er mindre end almindeligt, så er den
der. Det er altid noget.

> dte kan da godt være de er ved at sætte ind man laver foriøvrigt ikke
> sparine mere så jeg for noget andet der heder Melleril ,,,,,???

Det kan sagtens være dem. Jeg ville gå til min læge og tale med ham om det.
Du må endelig ikke begynde at skære noget væk selv. Måske kan du få noget
alternativt, når bivirkningerne går dig så meget på. Man må gå ud fra at
enhver læge vil kunne forstå, hvor frustrerende det er ikke at kunne få
orgasme.

> [...]
> hjertens kære de sidste 4 år er en alkoholiker der har smaderet sin
> mave med sprut så hun ser gravid ud .... men hun er så eller temligt

*LOL* Du har dig altså også nogle episoder......

> det er det sammen selv
> fra jeg var teenager kunne jeg ikke få noget ud af sex med mindre jeg
> havde ondt eller så nogen i smerte eller ydmygelse .....

Men du giver udtryk for, at det er blevet værre med årene. Nu tænker jeg
ikke på hvilke fantasier, der giver dig nydelsen, men mere på selve
nydelsen. Fantasier kan sagtens forandre sig og jeg mener ikke at fantasier
er noget at skamme sig over heller ikke at undre sig over.. Fantasier er
ikke strafbart eller ødelæggende, så længe det ikke går ud over andre.

Nette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-11-03 22:44

On Sun, 16 Nov 2003 11:01:39 +0100, "Nette"
<nettesnetpost(fjerndette)@@hotmail.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" skrev i en meddelelse
>
>Dvs. der ER sædproduktion. Selvom den er mindre end almindeligt, så er den
>der. Det er altid noget.

ja ja bare ikke så meget !!!!

> [...]
>alternativt, når bivirkningerne går dig så meget på. Man må gå ud fra at
>enhver læge vil kunne forstå, hvor frustrerende det er ikke at kunne få

Nah nu har jeg lige en kvindelige lægde der lider af seksual
forskrækelse ....hvorfor jeg gik med kondelommer i 1½ år fordi hun var
bange for fjerne dem ( det er såre banalt man sprøjter sådan noget
frost væske på 2 gange så er de væk ) nå men efter hun en gang brød en
aftale vi havde klagede jeg min nød til en min psykiatriske overlæge
der havde en snak med hende efter det der har jeg fået en FYRSTELIG
behandling men som læge er hun et fjols ..... men nu er jeg til
herrens pris ikke afhænig af hende så hvis der er noget alvorligt
ringer jeg til min far og hvis det er noget der skal ses på ringer jeg
til Eva Graungaard der står der en ½ time efter hjemme ved mig selv-
jeg er jo vokset op i mellem læger så der er altid muligheder.....men
min egen det er jo en katestrofe for dem der ikke har et andet netværk
.....nå det er så en anden snak ,,,,

..

>*LOL* Du har dig altså også nogle episoder......

ja og det ku sgu være jeg kommer i roman form :) der er en skribent
der vil skrive en bog om mig )) men jeg tror ikke lige !!!!!!

> [...]
>er noget at skamme sig over heller ikke at undre sig over.. Fantasier er
>ikke strafbart eller ødelæggende, så længe det ikke går ud over andre.

jamen problemet er sgu nok også min fantasier bliver harmløse fordi
jeg ikke har nogen skam over dem ...........måske hvis jeg bare FØLTE
noget så ville den være hjemme men det gør jeg ikke pt
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Andropov

Dato : 15-11-03 16:45

> [...]

en
>voldtægts scene i en islands film ( mums ) jeg var 6 år gammel !

Det kan egentlig godt være lidt ophidsende at se en kvinde blive
kneppet af en hund. Men selv at kneppe en hund kan jeg ikke se noget
ophidsende i.

Det undrer mig lidt hvad kvinder får ud af at kneppe med en hund. En
hund tænker jo på at få det hurtigt overstået. Hvordan kan kvinden nå
at få orgasme ?

Eller er det blot fascinationen af at hunden liderligt springer op og
knepper hende med det samme som får kvinder til at kneppe med en hund
og ikke så meget det med om hun får orgasme af det ?

Det kunne være interessant at høre fra nogle kvinder som har prøvet at
kneppe med en hund.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-03 18:22

On 15 Nov 2003 07:45:03 -0800, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Det kan egentlig godt være lidt ophidsende at se en kvinde blive
>kneppet af en hund. Men selv at kneppe en hund kan jeg ikke se noget
>ophidsende i.

nej det var da også fælt ....som hundejer finder jeg det er strafbart
frobryderisk

>Det undrer mig lidt hvad kvinder får ud af at kneppe med en hund. En
>hund tænker jo på at få det hurtigt overstået. Hvordan kan kvinden nå
>at få orgasme ?

nu tror jeg ikke der så mange kvinder der gør det for hundens eller
derres egen skyld snarre for det mandlige publikum der køber det ...

>Eller er det blot fascinationen af at hunden liderligt springer op og
>knepper hende med det samme som får kvinder til at kneppe med en hund
>og ikke så meget det med om hun får orgasme af det ?

det er sgu da det fede i at man kan få et andet menneske til at gøre
den slags ydmygelsen osv.

>Det kunne være interessant at høre fra nogle kvinder som har prøvet at
>kneppe med en hund.

det tror jeg sgu ikke du for nogen til at indrømme :))

selv har jeg kneppet en kvie det var hvad det kunne blive til ...man
er well vokset på på landet

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Andropov

Dato : 15-11-03 19:11

Bo skrev:

> [...]
>ophidsende i.

>nej det var da også fælt ....som hundejer finder jeg det er strafbart

Hvad så hvis det var en hanhund du havde som skulle kneppe en kvinde
var det også fælt ?

> [...]

>nu tror jeg ikke der så mange kvinder der gør det for hundens eller
>derres egen skyld snarre for det mandlige publikum der køber det ...

Ja, måske de fleste kvinder knepper med hunde for pengenes skyld.
Der var vidst noget med en ornepige på et tidspunkt som havde en masse
orner som hun kneppede med og hvor der blev lavet en film med hende og
orner en gang i 60'erne. Men hun endte med at begå selvmord. Det var
vidst nok "ornepigen bodil" tror jeg filmen hed.

> [...]
>og ikke så meget det med om hun får orgasme af det ?

>det er sgu da det fede i at man kan få et andet menneske til at gøre

Jeg synes snarere det er noget med at kvinden må være ret liderlig for
at kunne kneppe med et dyr :)

>Det kunne være interessant at høre fra nogle kvinder som har prøvet
at
>kneppe med en hund.

>det tror jeg sgu ikke du for nogen til at indrømme :))

Man skal nok ind på specielle forums for at læse om det.

Her er en hjemmeside om det :

http://www.dyre-sex.dk/

>selv har jeg kneppet en kvie det var hvad det kunne blive til ...man
>er well vokset på på landet

Gad vide om der egentlig er kvinder som ser det ophidsende i en mand
som knepper et dyr ?

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 16-11-03 00:19

Hej Nette

"Nette" <nettesnetpost(fjerndette)@@hotmail.com> wrote:

> Ups, sig til når du kommer til Jylland, så jeg kan nå at gemme mig*B*

Jamen til lykke da

/Sebastian
--
Er der nogen, der kan tilbyde os en bolig på Vestsjælland
ca. 110 kvm - og mig, som er lingvist, et job, så modtages

Fra : Nette

Dato : 16-11-03 10:54

"Sebastian Adorján Dyhr" skrev i en meddelelse
> Jamen til lykke da

Mange tak skal du have.

Nette