Klamydia spørgsmål?
Fra : FatPete

Dato : 13-11-03 14:45

Hej Gruppe!

Hvordan opstår klamydia helt præcist??? Der er nemlig noget jeg er i tvivl
om!

Jeg var for noget tid siden blevet smittet med klamydia! Siden august, har
jeg været i seng med 3 forskellige piger! Den ene var min eks, som jeg ved
ikke har haft andre partnere end mig igennem de sidste par år! Den anden var
jomfru!... og den tredje ved jeg har haft en del partnere igennem det sidste
stykke tid! Derfor troede jeg selvfølgelig at det var hende der havde
smittet mig!... men nej! Hun har lige været ved lægen og blev testet
negativ!!!

Jeg tvivler på det kan være min eks der har smittet mig! Og det er jo nok
heller ik hende jomfruen! :) Er det så mig der har udviklet sygdommen???

Og lige en ting til! Hvordan kan det være at den tredje som jeg omtaler ikke
er blevet smittet? For vi var endda i seng sammen mens jeg havde det, da vi
troede vi begge var smittet! :-/

-FatPete-

Fra : Henrik B.

Dato : 13-11-03 14:55

FatPete wrote:
:: Hej Gruppe!
::
[...]

Du kan faktisk smittes med Klamydia, ved at benytte et toilet!

M.v.h.

Fra : Steen Johansen

Dato : 13-11-03 23:53

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message

Du kan faktisk smittes med Klamydia, ved at benytte et toilet!

M.v.h.

Sludder
MvH Steen

Fra : Henrik B.

Dato : 14-11-03 01:06

Steen Johansen wrote:
[...]

Det er sgu da godt du er så klog!

M.v.h.

Fra : Nette

Dato : 13-11-03 19:27

"FatPete" skrev i en meddelelse
> Siden august, har
> jeg været i seng med 3 forskellige piger!

Du kan have fået det før august. Jeg havde engang en kæreste, som havde gået
med det i over et år uden at kunne mærke noget som helst.

Nette