Sexspil
Fra : Helle

Dato : 12-11-03 21:33

Hejsa.

Er der nogen herinde som kender et dansk website hvor de sælger sexspil? her
tænker jeg på terningspil, brætspil mm. Min kæreste og jeg kunne godt tænke
os at prøve et sådant spil. Har I her inde nogen erfaringer med et bestemt
godt spil og hvorfra?

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 12-11-03 21:55

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.

Hej Helle

> [...]
tænke
> os at prøve et sådant spil. Har I her inde nogen erfaringer med et bestemt

http://www.google.dk og sexspil kan udføre underværker:

http://www.udfordring.dk/index1.html
http://www.erotic4real.dk/
http://www.bossman.dk/art.php?mode=view_art&art_id=69

Der er en mængde anmeldelser af erotic4real på nettet, men dem må du selv
finde frem til.

Lars

Fra : Jensen

Dato : 13-11-03 09:15

> http://www.erotic4real.dk/

Kan klart anbefales herfra

Fra : Sengegymnastik.dk

Dato : 14-11-03 20:19

Hej Helle,

Hvis det ikke nødvendigvis er danske spil du er på udkig efter (Erotic4Real
kan nu klart anbefales!), så har jeg mulighed for at skaffe en række
engelske spil hjem - både computerspil og selvfølgelig mere traditionelle
brætspil.

Hvis du er interesseret er du meget vilkommen til at skrive tilbage.

Hilsen

Jesper
Sengegymnastik.dk