Råd til karrierekvinder: Gift dig med en ~
Fra : Andropov

Dato : 11-11-03 12:21

Børge skrev:

> Så ville mændene også i højere grad gå hen til cand merc. kvinden ved
> baren i stedet for kun til den kvindelige frisør.

>Det er så spørgsmålet, om vi ville det. Det ville vi jo ikke, hvis vi
var
>bange for hendes udstråling.

Men det er vel oftest på grund af at mændene ikke mener at det fører
til noget at gå over til cand. merc kvinden, at de ikke gør det.

> Så går du hen til hende som har den største mercedes i stedet for :)

>Det gør jeg måske - billedligt talt - i forvejen. Dog var det ikke en
>Mercedes, de to piger, der kørte mig hjem fra dans i aftes, kørte i.

Nå, men så er det vel næsten under dit niveau at blive kørt hjem i
sådan en bil :)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 11-11-03 12:58

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Men det er vel oftest på grund af at mændene ikke mener at det fører
> til noget at gå over til cand. merc kvinden, at de ikke gør det.

Sandsynligvis, men vi vil altid mene, det ikke fører til noget at gå over
til en kvinde, vi hverken har noget til fælles med eller kan spille op til
f.eks. med drinks.

> Nå, men så er det vel næsten under dit niveau at blive kørt hjem i
> sådan en bil :)

Det er aldrig under mit niveau at få kørelejlighed, og slet ikke af to søde
piger.

Jeg tænkte mest på mine interesser for såkaldt fin kultur og til en vis grad
ledelse og økonomi.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 11-11-03 16:17

Børge skrev:

> [...]

over
>til en kvinde, vi hverken har noget til fælles med eller kan spille

Men der er jo nok altid nogen områder man har noget fælles.
Det væsentligste er vel at hendes interesser ikke er en helt imod.

>Jeg tænkte mest på mine interesser for såkaldt fin kultur og til en
vis grad
>ledelse og økonomi.

Hvis det er en kvinde som hovedsagelig snakker om ledelse og økonomi
kan det nok blive lidt "stramt" som de plejer at sige i bigbrother.

Man kan nok ikke forvente at en kvinde f.eks. interesserer sig for
edb, selv om man selv gør. Ligeledes er det ikke sikkert at en kvinde
du møder interesserer sig for at gå i teatret. Men måske har i så
andre interesser til fælles.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 11-11-03 16:55

> Men der er jo nok altid nogen områder man har noget fælles.
> Det væsentligste er vel at hendes interesser ikke er en helt imod.

Det ved man jo intet om, før man møder dem, og man møder ikke de piger, man
ikke går hen til ved baren.

> Hvis det er en kvinde som hovedsagelig snakker om ledelse og økonomi
> kan det nok blive lidt "stramt" som de plejer at sige i bigbrother.

Det ved jeg ikke så meget om, men for mig er det nok mere spændende end en
kvinde, der hovedsagelig snakker om Big Brother.

> [...]
> edb, selv om man selv gør. Ligeledes er det ikke sikkert at en kvinde
> du møder interesserer sig for at gå i teatret. Men måske har i så

Tja, de piger, jeg går til dans sammen med, har jeg i hvert fald den
interesse til fælles med. Hvorvidt vi har andre interesser til fælles, kan
jeg jo altid prøve at finde ud af. Blandt andet har jeg stadig en
koncertbillet liggende, som min torsdags-dansepartner åbenbart ikke vil
have, og jeg jo kan prøve at få afsat til en sød pige på mit swinghold om
mandagen.

Derudover ved jeg kun, at én af pigerne arbejder på sygehuset, hvor hun
skulle arbejde om natten, efter vi havde været til dans. Pigerne, jeg fik
kørelejlighed med i aftes, spurgte mig i øvrigt, om jeg havde arbejde.

Med venlig hilsen
Børge