Store kondomer ?
Fra : ham

Dato : 11-11-03 10:01

Dav derude..

Jeg er en fyr der bruger xxl kondomer, men kender kun et mærke og det er dem
i en sort pakke der hedder king-size.. men de er bare tykke.. er der en der
kender et sted hvor man kan få dem i xxl, og de stadigvæk er tynde.. det
andet er noget lort.. man kan mærke ingenting..
Er der en af jer der ved noget ?

hilsen
Ham

Fra : mister??

Dato : 11-11-03 14:01

Kik evt. på Orions hjemmeside.
Det er vist : http://shop.orion-erotic.com/ .
Der har jeg før fundet noget lign.

Carsten

Fra : HD

Dato : 11-11-03 16:54

Hej
Du kan bruge World Bedst kontakt form, de fås på de de fleste tankstationer
der køber jeg dem, har normalt ikke besvær med at finde dem, og de er
dejlige tynde,
Lars

Fra : Jokum

Dato : 13-11-03 02:53

> Du kan bruge World Bedst kontakt form, de fås på de de fleste
tankstationer
> der køber jeg dem, har normalt ikke besvær med at finde dem, og de er
> dejlige tynde,

Men "kun" large. Han spurgte efter xxl.

Fra : Babba-Papa

Dato : 14-11-03 00:18

On Thu, 13 Nov 2003 02:53:02 +0100, "Jokum" <jokum@yahoo.com> wrote:

>tankstationer
>
>Men "kun" large. Han spurgte efter xxl.

Så må han jo bruge de sorte 90 liters affaldssække som "vi andre"
bruger.....

- -
Babba-Papa