Åbn regneark uden at spørge om makro skal ~
Fra : J.L.Nielsen

Dato : 01-12-00 21:15

Når man åbner et regneark som indeholder makroer, spørger excel om der skal
åbnes med eller uden makroer, kan det ikke lade sig gøre at programmere en
makro der ved åbning af et regneark altid åbner arket MED makroerne, uden at
spørge brugeren først.
Jeg har prøvet at optage en sådan hendelse men det er ikke lykkedes.

Bruger excel 2000

Håber der er et kvik hoved der kan hjælpe mig.

JLN

Fra : SC

Dato : 02-12-00 08:33

"J.L.Nielsen" <jakob@snaps.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
|
| Bruger excel 2000
|
| Håber der er et kvik hoved der kan hjælpe mig.

I Excel, vælg Funktioner\Makro\Sikkerhed og vælg så lav sikkerhed.
Herefter spørges ikke om der skal åbnes med Makro el. ikke

SC

Fra : N/A

Dato : 03-12-00 17:32

Fra : J.L.Nielsen