Lynlåse
Fra : JENS MELDGAARD

Dato : 17-04-01 00:40

Nogen der har adr. på "systuer" der kan skifte lynlås i en læderdragt ?

mvh Jens

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 17-04-01 04:57

On Tue, 17 Apr 2001 01:39:42 +0200, JENS MELDGAARD wrote:

> Nogen der har adr. på "systuer" der kan skifte lynlås i en læderdragt ?

Hvor i landet er du?

--
Stig

Fra : Søren L Hansen

Dato : 17-04-01 07:56

JENS MELDGAARD <toje-meldgaard@get2net.dk> wrote in article
<CiLC6.560$Ah.27379@news.get2net.dk>...
> Nogen der har adr. på "systuer" der kan skifte lynlås i en læderdragt ?
>
> mvh Jens

Den lille vietnameser på Boulevarden, helt nede ved banegården, og på samme
side som Mallorcabar er super til det, har fået skiftet lynlåsen i en jakke
der.
Og det er endda rigtigt...

--
Søren

Fra : Jonas Holt

Dato : 17-04-01 09:58

> [...]
> side som Mallorcabar er super til det, har fået skiftet lynlåsen i en jakke

Ligger den mallorcabar i Aalborg?

- Den sidste bryllupsinvitation jeg fik var faktisk næsten fuldendt med bl.a
kort for både kirke og spisested - der manglede kun lige en enkelt ting -
datoen!
Jeg ved vist ikke hvorfor jeg lige kommer til og tænke på det lige nu

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Søren L Hansen

Dato : 17-04-01 11:10

Jonas Holt <jholt@norden-fjords.dk> wrote in article
<9bh09j$a8i$3@sunsite.dk>...

> Ligger den mallorcabar i Aalborg?

Rigtig gættet. Der var jo også rigeligt med ledetråde.
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Christian Berggreen

Dato : 17-04-01 09:34

Lynlåsecenteret på Falkoneer Alle (lige ved Godthåbsvej) på Frederiksberg
fikser hurtigt det.

Christian
VTR1000F

Fra : TA

Dato : 19-04-01 00:57

JENS MELDGAARD wrote in message ...
>Nogen der har adr. på "systuer" der kan skifte lynlås i en læderdragt ?

Prøv at forhøre dig på et renseri. Ofte skifter de selv lynlåse eller kan
anvise en systue.

TA