/ Forside / Interesser / Fritid / Musik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Musik
#NavnPoint
Nordsted1 29914
ans 21076
dova 20615
Klaudi 18463
Kazistuta 18027
3773 17729
boibbo 13999
o.v.n. 13226
refi 11088
10  tedd 8824
lange enkeltnumre
Fra : Herluf Holdt, 3140


Dato : 29-11-03 10:13

Hej

Er der nogen som kender nogle musiknumre på cd,
som varer rigtig længe?

Jeg har fundet tre eksempler frem her:
Coltrane, John . . Ascension . . (1965) . . 40:28
Eno, Brian . . Thursday Afternoon . . (1985) . . 60:58
Reich, Steve . . Music For 18 Musicians . . (1978) . . 56:33

Spændt på hvem der kan slå Brian Eno's
60 minutter og 58 sekunder?

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt
Nysgerrige Amatører - gør Verden sjovere


 
 
David Rasmussen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 29-11-03 10:40

Herluf Holdt, 3140 wrote:
> Hej
>
> Er der nogen som kender nogle musiknumre på cd,
> som varer rigtig længe?
>
> Jeg har fundet tre eksempler frem her:
> Coltrane, John . . Ascension . . (1965) . . 40:28
> Eno, Brian . . Thursday Afternoon . . (1985) . . 60:58
> Reich, Steve . . Music For 18 Musicians . . (1978) . . 56:33
>
> Spændt på hvem der kan slå Brian Eno's
> 60 minutter og 58 sekunder?
>

Pink Floyd's "Echoes" fra pladen "Meddle" varer 23:27. Og "Atom Heart
Mother: Father's Shout/Breast..." fra "Atom Heart Mother" varer 23:44.
"Dogs" fra "Animals" varer 17:08. Men det er jo ingenting i forhold til
dem du nævner. Jeg tror du får svært ved at finde noget der er meget
længere end Brian Enos nummer, fordi der dårligt kan være mere på een
side på en lp-plade uden at lydkvaliteten bliver helt til rotterne, og
der kan højst være 80 minutter på en cd. Men okay, der er også et stykke
vej fra 60:58 til 80:00 :)

Hvad skal du bruge det til?

/David


Åge Halldorsson (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 29-11-03 11:41


David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bq9p8s$pdg$1@news.net.uni-c.dk...
> Herluf Holdt, 3140 wrote:
> > Hej
> >
> > Er der nogen som kender nogle musiknumre på cd,
> > som varer rigtig længe?

_____________

Alice`s restaurant. Men jeg ved ikke lige hvor længe den varer. Det er en
vældig historie.

Hilsen Åge



Henrik S. Pedersen (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Henrik S. Pedersen


Dato : 30-11-03 12:29


Åge Halldorsson wrote:

> Alice`s restaurant. Men jeg ved ikke lige hvor længe den varer.

Jeg mener, det er omkring 18 minutter. Jeg går ud fra, at vi taler
om Arlo Guthries sang.

--
Mvh. Henrik

Hvorfor skal man have en aftale for at besøge en synsk?


Herluf Holdt, 3140 (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Herluf Holdt, 3140


Dato : 29-11-03 11:43

David Rasmussen skrev:

> Jeg tror du får svært ved at finde noget der er meget
> længere end Brian Enos nummer, fordi der dårligt kan
> være mere på een side på en lp-plade uden at lydkvaliteten
> bliver helt til rotterne, og der kan højst være 80 minutter
> på en cd. Men okay, der er også et stykke vej fra 60:58
> til 80:00 :)
> Hvad skal du bruge det til?

Det er kun nysgerrighed. Jeg skal ikke bruge det til
andet end måske at finde inspiration til et cd-køb,
samt selvfølgelig at høre om andre vil fortælle om
deres lange, fede yndlingsnumre.

Og så kan jeg jo ikke skjule at jeg har en svaghed
for gode, lange numre. Pink Floyd - "Echoes" (track 6),
som du nævner, er et af dem. (Fra 4:56 til 11:20,
hører jeg af og til *meget* højt. Specielt 'overgangen'
omkring minut 7:00).

P.s.: Miles Davis har også lavet en del lange numre.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt


Ole Thomsen (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Ole Thomsen


Dato : 30-11-03 13:10

Herluf Holdt, 3140 wrote:
>
> Det er kun nysgerrighed. Jeg skal ikke bruge det til
> andet end måske at finde inspiration til et cd-køb,
> samt selvfølgelig at høre om andre vil fortælle om
> deres lange, fede yndlingsnumre.

Den er ikke helt så lang, og du kender den sikkert:

In-a-gadda-da-vida med Iron Butterfly - 17:05

Muligvis det bedst sælgende album nogensinde hvor
salget bæres af et nummer som ikke er "radiovenligt".

Ole Thomsen


Herluf Holdt, 3140 (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Herluf Holdt, 3140


Dato : 30-11-03 14:32

Ole Thomsen skrev:
> Den er ikke helt så lang, og du kender den sikkert:
> In-a-gadda-da-vida med Iron Butterfly - 17:05

Ja, den trommesolo er en klassiker. Fra minut 2:12 til 15:17 får
den *fuld skrue* her i stuen, især hvis naboen er hjemmefra.

Her er tre andre "langnummerforslag":

Jarrett, Keith .. Standards, Vol. 1 (1983) .. God Bless The Child ..15:32

Zappa, Frank:
... Hot Rats . . (1969) . . The Gumbo Variations . . 16:57
... Burnt Weeny Sandwich (1969)..The Little House I Used To Live In..18:42

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt


Ukendt (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-11-03 20:17

Når du nu er hos vores kære ven Jarret...

Hvorfor tager du ikke Køln koncerten...??

1. Part I : 26.01
2. Part II A : 14.55
3. Part II B : 18.14
4. Part II C : 6.57

En koncert jeg har lyttet utrolig meget til, kan varmt anbefales...

Mvh

Carsten, Esbjerg

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote in message
news:3fc9f1d3$0$69936$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Ole Thomsen skrev:
> > Den er ikke helt så lang, og du kender den sikkert:
> > In-a-gadda-da-vida med Iron Butterfly - 17:05
>
> Ja, den trommesolo er en klassiker. Fra minut 2:12 til 15:17 får
> den *fuld skrue* her i stuen, især hvis naboen er hjemmefra.
>
> Her er tre andre "langnummerforslag":
>
> Jarrett, Keith .. Standards, Vol. 1 (1983) .. God Bless The Child ..15:32
>
> Zappa, Frank:
> .. Hot Rats . . (1969) . . The Gumbo Variations . . 16:57
> .. Burnt Weeny Sandwich (1969)..The Little House I Used To Live In..18:42
>
> --
> Med venlig hilsen Herluf Holdt
>



Herluf Holdt, 3140 (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Herluf Holdt, 3140


Dato : 30-11-03 20:33

Bevidst skrev:
> Når du nu er hos vores kære ven Jarret...
> Hvorfor tager du ikke Køln koncerten...??
> 1. Part I : 26.01
> 2. Part II A : 14.55
> 3. Part II B : 18.14
> 4. Part II C : 6.57
> En koncert jeg har lyttet utrolig meget til, kan varmt
> anbefales...

Køln koncerten (1975) hørte og tjekkede jeg skam også i går
aftes. Men der bliver jo applauderet og pauseret efter hver
"Part" - så jeg syn's ik' rigtig den gæl's.

Hvorimod "part II" fra hans Bremen-koncert (1973) varer 45:10
og Lausanne-koncerten (1973) varer 64:53

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt


Carsten Asmussen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Asmussen


Dato : 29-11-03 11:43

Kan ikke huske, hvor lang den var, men Verdens Længste Rap fra Østkyst
Hustlers var da der op ad ...

CA

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:3fc86396$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej
>
> Er der nogen som kender nogle musiknumre på cd,
> som varer rigtig længe?
>
> Jeg har fundet tre eksempler frem her:
> Coltrane, John . . Ascension . . (1965) . . 40:28
> Eno, Brian . . Thursday Afternoon . . (1985) . . 60:58
> Reich, Steve . . Music For 18 Musicians . . (1978) . . 56:33
>
> Spændt på hvem der kan slå Brian Eno's
> 60 minutter og 58 sekunder?
>
> --
> Med venlig hilsen Herluf Holdt
> Nysgerrige Amatører - gør Verden sjovere
>



Lars Frandsen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Lars Frandsen


Dato : 29-11-03 15:07

"Carsten Asmussen" <caas@email.dk> skrev i en meddelelse
news:bq9tdl$117r$1@news.cybercity.dk...
> Kan ikke huske, hvor lang den var, men Verdens Længste Rap fra Østkyst
> Hustlers var da der op ad ...
>

78:53
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/



Alex Bach Andersen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Alex Bach Andersen


Dato : 29-11-03 19:13

Saaledes talte Lars Frandsen:

>"Carsten Asmussen" <caas@email.dk> skrev i en meddelelse
>news:bq9tdl$117r$1@news.cybercity.dk...
>> Kan ikke huske, hvor lang den var, men Verdens Længste Rap fra Østkyst
>> Hustlers var da der op ad ...
>>
>
>78:53

Richard Strauss Elektra er så ca. 1 time og 45 minutter non stop.

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn Risc PC 600 - StrongARMed
Copenhagen,Denmark http://www.alexbach.dk/
..... The only thing God didn't do to Job was give him a computer.

David Rasmussen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 29-11-03 19:53

Alex Bach Andersen wrote:
>
> Richard Strauss Elektra er så ca. 1 time og 45 minutter non stop.
>

Lange klassiske satser og ditto jazz sessions, er vel ikke så unormalt
endda. Men Elektra kan jo så heller ikke være på een cd.

/David


Ken Larsen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Ken Larsen


Dato : 29-11-03 12:50

Herluf Holdt, 3140 <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fc86396$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej
>
> Er der nogen som kender nogle musiknumre på cd,
> som varer rigtig længe?
>
> Jeg har fundet tre eksempler frem her:
> Coltrane, John . . Ascension . . (1965) . . 40:28
> Eno, Brian . . Thursday Afternoon . . (1985) . . 60:58
> Reich, Steve . . Music For 18 Musicians . . (1978) . . 56:33
>
> Spændt på hvem der kan slå Brian Eno's
> 60 minutter og 58 sekunder?

Manowar - Achilles, agony and ecstasy in eight parts - 28:37



--
MVH
Ken Larsen



Søren Nielsen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Søren Nielsen


Dato : 29-11-03 20:31

Ken Larsen wrote:
>
> Manowar - Achilles, agony and ecstasy in eight parts - 28:37

Iøvrigt et fremragende nummer.

Søren



Ken Larsen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Ken Larsen


Dato : 29-11-03 22:11

Søren Nielsen <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fc8f413$0$69910$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Ken Larsen wrote:
> >
> > Manowar - Achilles, agony and ecstasy in eight parts - 28:37
>
> Iøvrigt et fremragende nummer.

Ja det er fantastisk, ved part5 (tror jeg, det stille stykke) får jeg
gåsehud hver gang jeg hører det.



--
MVH
Ken Larsen



Søren Nielsen (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Søren Nielsen


Dato : 30-11-03 01:32

Ken Larsen wrote:
> Søren Nielsen <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3fc8f413$0$69910$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> Ken Larsen wrote:
>>>
>>> Manowar - Achilles, agony and ecstasy in eight parts - 28:37
>>
>> Iøvrigt et fremragende nummer.
>
> Ja det er fantastisk, ved part5 (tror jeg, det stille stykke) får jeg
> gåsehud hver gang jeg hører det.

Helt enig, det er lige kommet på - uha det er fedt!

Søren



Alex Bach Andersen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Alex Bach Andersen


Dato : 29-11-03 13:43

Saaledes talte Herluf Holdt, 3140:


>Spændt på hvem der kan slå Brian Eno's
>60 minutter og 58 sekunder?
>
Det kan Gavin Bryars' "Jesus' Blood never failed me yet" med 74:43


--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn Risc PC 600 - StrongARMed
Copenhagen,Denmark http://www.alexbach.dk/
..... Closing on ship target. Music on! Fire away!

Alex Bach Andersen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Alex Bach Andersen


Dato : 29-11-03 13:44

Saaledes talte Herluf Holdt, 3140:

>
>Spændt på hvem der kan slå Brian Eno's
>60 minutter og 58 sekunder?

Og 2. Akt af Wagners Valkyrien spiller som regel ca. 90 minutter. Hvis nu
ikke Herbert von Karajan havde valgt Beethovens 9. Symfoni som målestok for
hvor meget en CD skulle kunne indeholde og havde valgt Wagner i stedet, ville
90 minutter sandsynligvis have været standard spilletid for en CD i dag.


>


--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn Risc PC 600 - StrongARMed
Copenhagen,Denmark http://www.alexbach.dk/
..... CONgress (n) - Opposite of PROgress

Herluf Holdt, 3140 (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Herluf Holdt, 3140


Dato : 29-11-03 14:51

Alex Bach Andersen skrev:

> Og 2. Akt af Wagners Valkyrien spiller som regel ca. 90 minutter.
> Hvis nu ikke Herbert von Karajan havde valgt Beethovens 9.
> Symfoni som målestok for hvor meget en CD skulle kunne
> indeholde og havde valgt Wagner i stedet, ville 90 minutter
> sandsynligvis have været standard spilletid for en CD i dag.

Blev Karajan virkelig spurgt om det, da man udviklede cd'en?

Min første cd var Mahlers 9. symfoni (live) med Karajan fra
1982. Den er på *2* skiver, 44:55 og 39:46. Hvis man ikke
havde lyttet til ham, havde disse 84:41 minutter kunnet
ligge på en enkelt cd.
Øv!
--
Med venlig hilsen Herluf Holdt


Troels Lund Laursen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Troels Lund Laursen


Dato : 29-11-03 16:42


> Jeg har fundet tre eksempler frem her:
> Coltrane, John . . Ascension . . (1965) . . 40:28
> Eno, Brian . . Thursday Afternoon . . (1985) . . 60:58
> Reich, Steve . . Music For 18 Musicians . . (1978) . . 56:33

Mother fra Goldies Saturnreturnz varer så vidt jeg husker lidt over en time
(selvom den kun står til 45 min på aalmusix).
Cornershop lavede et 24 timers mix af spectral mornings fra "Handcream for a
generation". Den bliver vist rimeligt svær at slå...

/Troels



Alex Bach Andersen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Alex Bach Andersen


Dato : 29-11-03 19:23

Saaledes talte Troels Lund Laursen:


>
>Mother fra Goldies Saturnreturnz varer så vidt jeg husker lidt over en time
>(selvom den kun står til 45 min på aalmusix).
>Cornershop lavede et 24 timers mix af spectral mornings fra "Handcream for a
>generation". Den bliver vist rimeligt svær at slå...
>
Pladder: 639 år!

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/1525792.stm
http://www.john-cage.halberstadt.de/


--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn Risc PC 600 - StrongARMed
Copenhagen,Denmark http://www.alexbach.dk/
..... Does history record any case where a majority was right?

David Rasmussen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 29-11-03 19:55

Alex Bach Andersen wrote:
>
> Pladder: 639 år!
>
> http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/1525792.stm
> http://www.john-cage.halberstadt.de/
>

LOL!

Nu skulle det jo være "musiknumre på cd".

/David


Alex Bach Andersen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Alex Bach Andersen


Dato : 29-11-03 21:41

Saaledes talte David Rasmussen:
>
>LOL!
>
>Nu skulle det jo være "musiknumre på cd".
>
Ja ja! Jeg skal bare have det sidste ord ;)


--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn Risc PC 600 - StrongARMed
Copenhagen,Denmark http://www.alexbach.dk/
..... If you want something done properly, kill Baldrick first.

Poul Erik (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Poul Erik


Dato : 30-11-03 01:32

On Sat, 29 Nov 2003 10:13:06 +0100, "Herluf Holdt, 3140"
<herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der nogen som kender nogle musiknumre på cd,
>som varer rigtig længe?
>
>Jeg har fundet tre eksempler frem her:
> Coltrane, John . . Ascension . . (1965) . . 40:28
> Eno, Brian . . Thursday Afternoon . . (1985) . . 60:58
> Reich, Steve . . Music For 18 Musicians . . (1978) . . 56:33
>
>Spændt på hvem der kan slå Brian Eno's
>60 minutter og 58 sekunder?

I denne sammenhæng, bør vel også næves Mike Oldfiled, som har lavet
mange lange numre, selv om de ikke når disse længder.
Her kommer et udvalg af hans numre:

Album      Titel               Længde
Crises      Crises               20,40      
Discovery   The lake               12,07
Five Miles Out   Taurus II            24,43
Five Miles Out   Orabidoo            13,03
Heavens Open   Music From The Balcony         19,44
Hergest Ridge   Hergest Ridge Part 1         21,40
Hergest Ridge   Hergest Ridge Part 2         18,51
Islands      The Wind Chimes            21,49
Ommadawn   Ommadawn Part 1          19,24
Ommadawn   Ommadawn Part 1          13,54
Tubular Bells   The Orchestral Tubular Bells Part 1      26,33
Tubular Bells   The Orchestral Tubular Bells Part 2      24,30
QE 2      Taurus 1               10,17
Pekka Pohjola   The consequense of indecision      15,30
Tubular Bells   Tubular Bells Part 1         25,36
Tubular Bells   Tubular Bells Part 2         23,20
Voyager      Mont St. Michel            12,18

Og dette blot hvad jeg har. Der er sikkert flere.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.telecykel.dk
==== (¤)/ (¤)
------------------------------------------------------------

Lars Fischer (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Lars Fischer


Dato : 30-11-03 15:08

Poul Erik <lindaa@mail.telecykel.dk> wrote

> I denne sammenhæng, bør vel også næves Mike Oldfiled,
> som har lavet mange lange numre, selv om de ikke
> når disse længder.

Flere Oldfield ting er efter princippet 1 LP = 1 nummer. Af tekniske
årsager må nummeret så deles i part 1 og part 2.

Tubular Bells er for mig at se eet nummer på 49 min, som blot er delt
i to for at passer til LP formatet. Havde mediet været CD dengang,
var T.B. blevet udgivet som et langt nummer.

/Lars

Kim Hansen (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Kim Hansen


Dato : 30-11-03 20:02

> I denne sammenhæng, bør vel også næves Mike Oldfiled, som har lavet
> mange lange numre, selv om de ikke når disse længder.
> Her kommer et udvalg af hans numre:
>
> Album      Titel               Længde
> Crises      Crises               20,40      
> Discovery   The lake               12,07
> Five Miles Out   Taurus II            24,43
> Five Miles Out   Orabidoo            13,03
> Heavens Open   Music From The Balcony         19,44
> Hergest Ridge   Hergest Ridge Part 1         21,40
> Hergest Ridge   Hergest Ridge Part 2         18,51
> Islands      The Wind Chimes            21,49
> Ommadawn   Ommadawn Part 1          19,24
> Ommadawn   Ommadawn Part 1          13,54
> Tubular Bells   The Orchestral Tubular Bells Part 1      26,33
> Tubular Bells   The Orchestral Tubular Bells Part 2      24,30
> QE 2      Taurus 1               10,17
> Pekka Pohjola   The consequense of indecision      15,30
> Tubular Bells   Tubular Bells Part 1         25,36
> Tubular Bells   Tubular Bells Part 2         23,20
> Voyager      Mont St. Michel            12,18
>
> Og dette blot hvad jeg har. Der er sikkert flere.

Ja, Amarok 60:02. Et genialt album i øvrigt.

Venlig hilsen

Kim

Ukendt (01-12-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-12-03 13:14

Herluf Holdt, 3140 wrote:
> Hej
>
> Er der nogen som kender nogle musiknumre på cd,
> som varer rigtig længe?
>
> Jeg har fundet tre eksempler frem her:
> Coltrane, John . . Ascension . . (1965) . . 40:28
> Eno, Brian . . Thursday Afternoon . . (1985) . . 60:58
> Reich, Steve . . Music For 18 Musicians . . (1978) . . 56:33
>
> Spændt på hvem der kan slå Brian Eno's
> 60 minutter og 58 sekunder?


>
Mike Oldfields "Toubular Bells" 1 fylder jo en hel LP, og hvis man lægger
den sammen med 2'eren bliver det jo til en hel del...

Mvh. Finn



Kim Larsen (05-12-2003)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-12-03 21:03

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:3fc86396$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej
>
> Er der nogen som kender nogle musiknumre på cd,
> som varer rigtig længe?
>
> Jeg har fundet tre eksempler frem her:
> Coltrane, John . . Ascension . . (1965) . . 40:28
> Eno, Brian . . Thursday Afternoon . . (1985) . . 60:58
> Reich, Steve . . Music For 18 Musicians . . (1978) . . 56:33
>
> Spændt på hvem der kan slå Brian Eno's
> 60 minutter og 58 sekunder?

Mike Oldfield var i 80´erne kendt for at lave albums med meget lange numre
ca. 20 minutter. Her er der en del at tage fat på.

Neil Young er også godt bud. Der er nogle lange (og lidt kedelige numre) på
albummet "Sleeps With Angels" og der skulle vist også være et provokativt
album med en guitar der står i selvsving med en højtaler på hele albummet.
Om sidstnævnte album ved jeg ikke om det kun er et rygte.

--
Kim

Tag et kig på Anders Vind Ebbesens personlige hjemmeside:
http://geocities.com/andersvindebbesen
Ved personlig e-mail fjern x fra min opgivne e-mail-adresse.



Peter G (06-12-2003)
Kommentar
Fra : Peter G


Dato : 06-12-03 19:20

Kim Larsen skrev:

> der skulle vist også være et provokativt
> album med en guitar der står i selvsving med en højtaler på hele
> albummet. Om sidstnævnte album ved jeg ikke om det kun er et rygte.

Du tænker på Arc (35 minutters gang hø)

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=UIDMISS70311071608100661&sql=A
2j9sa9qgb230

--
M.v.h. Peter.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177554
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408852
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste