*Gratis* Norsk Musik (Lovligt!)
Fra : Niels T

Dato : 26-11-03 18:07

Tjek http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=15923
for en omgang gratis LOVLIG musik fra Norge

Mvh Niels
-som straks er gået i gang med at hente Kaizers Orchestra

PS: Undskyld hvis dette har været postet før.. (tror jeg dog ikke)
PPS: Er der nogle specielle norske bands/CD'ere, som i kan anbefale, at man
downloader fra siden??

Fra : Steen

Dato : 26-11-03 19:00

"Niels T" <fjernDETTEniels_t79@hotmail.com> wrote in

> PPS: Er der nogle specielle norske bands/CD'ere, som i kan anbefale,
> at man downloader fra siden??

Jepper: Backstreet Girls, Peer Gynt, Anal Babes, Ark og Gighandi.

Desværre er det kopisikrede .wma filer man kan hente, så det kan ikke lade
sig gøre at brænde en CD, konvertere til mp3 etc.

Steen

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 27-11-03 00:09

"Steen" <ctrl-alt-delNOSPAM@softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Desværre er det kopisikrede .wma filer man kan hente, så det kan ikke lade
> sig gøre at brænde en CD, konvertere til mp3 etc.

Endvidere er det jo nærmest umuligt at komme ind på siden! Jeg har refreshet
de første 20 gange nu og den siger stadig at serveren ikke kan findes!!!!

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 29-11-03 11:37

Saaledes talte Steen:

>Desværre er det kopisikrede .wma filer man kan hente, så det kan ikke lade
>sig gøre at brænde en CD, konvertere til mp3 etc.

Det kan det nu godt. Det er bare en overtrædelse af den licensaftale du
indgik da du købte adgang til filerne.

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn Risc PC 600 - StrongARMed

Fra : ondi mauzi

Dato : 29-11-03 14:16

Alex Bach Andersen <news03@alexbach.dk.invalid> wrote in

> Det kan det nu godt. Det er bare en overtrædelse af den licensaftale
> du indgik da du købte adgang til filerne.

Nå, hvordan dælen gør man det?

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 29-11-03 11:35

Saaledes talte Niels T:

>Tjek http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=15923
>for en omgang gratis LOVLIG musik fra Norge

Ja det var en glimrende reklame for Phonofile. Jeg synes bare de norske
priser er en kende for hampre i forhold til den lave kvalitet (96 kbps) der
udbydes. På NRKs sider har jeg dog senere læst mig til at man arbejder på at
kunne tilbyde den dobbelte bitrate.

- Og så venter vi stadig på Godo^H^H^H^HPhonofile.dk...

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn Risc PC 600 - StrongARMed
Copenhagen,Denmark http://www.alexbach.dk/
..... Hire teenagers while they still know everything.