P3 lørdag aften
Fra : Uffe Holst

Dato : 22-11-03 20:07

Nogen der ved, hvad det var de spillede på P3 har til
aften lige inden nyhederne kl. 20.

Hvis jeg siger, at det var sådan noget trance-noget, så
vil kendere nok protestere og sige, at det var en genre,
som jeg slet ikke kendte navnet på :)

Et gæt: Silo?

--
Uffe Holst

Fra : Martin Mogensen

Dato : 22-11-03 20:54

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis jeg siger, at det var sådan noget trance-noget, så
> vil kendere nok protestere og sige, at det var en genre,

Ifølge mit P3 Live nyhedsbrev blev der sendt Suspekt vs. Melted live. Håber
du kan bruge det. Jeg har ikke hørt det og kender heller ikke kunstnerne
(ikke min genre).

Martin
http://www.martins-webdesign.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 22-11-03 21:17

In an article of 22 Nov 2003 Martin Mogensen wrote:

> Ifølge mit P3 Live nyhedsbrev blev der sendt Suspekt vs. Melted live. Håber
> du kan bruge det. Jeg har ikke hørt det og kender heller ikke kunstnerne
> (ikke min genre).

Jeg tror, jeg har fundet ud af det. Det blev spillet mellem ovenstående
live (som ikke var noget specielt) og radioavisen.

Men de tog vist forskud på Det Store Mix, for nu har de spillet det igen,
og det var Plastikman.

--
Uffe Holst

Fra : aussie_rules

Dato : 23-11-03 08:32

Ellers kan du bruge P3's "playlister"
Find dem på P3's hjemmeside.

Jesper W.

Fra : Uffe Holst

Dato : 23-11-03 10:58

In an article of 23 Nov 2003 aussie_rules wrote:

> Ellers kan du bruge P3's "playlister"
> Find dem på P3's hjemmeside.

Ja, dem kender jeg skam godt, men prøv du at finde en playliste for timen
mellem 19 og 20 i går aftes.

--
Uffe Holst

Fra : aussie_rules