Kenneth K ??
Fra : Thomas

Dato : 21-11-03 11:30

Hejsa

Måske et lidt underligt spørgsmål. Men her kommer det alligevel...

Jeg har en CD med 'Rockers By Choise', ved navn "De 5 på flugt"
liggende... På det album hedder et af medlemmerne "Kool K"...

På Østkyst Hustlers' "Verdens Længste Rap" medvirker så en fyr
der hedder 'Kenneth K'... Og hvis man kigger på billederne af fyren
i de to forskellige covers, kunne det godt se ud til at være den samme
fyr...

Men endelig, på Hvid Sjokolades album 'Levende Poeters Klub'
medvirker der så en fyr ved navn 'Kenneth Kold'

Og sidst med ikke mindst, er der jo en radiovært på P3 der kalder
sig Kenneth K...

Mit spørgsmål er så : Er det én og samme person? Eller er der måske
tale om 2, 3 eller 4 forskellige personer?

Nogen der kender svaret? Det er noget jeg har undret mig over i lang
tid...

Mvh. THomas

Fra : rosenauer.dk

Dato : 21-11-03 11:51

> Og sidst med ikke mindst, er der jo en radiovært på P3 der kalder
> sig Kenneth K...

Hej du!

Held og lykke med at finde svaret. Jeg tror dog ikke Kenneth K fra P3 har
noget med det andet at gøre - men hvis det er en halvstor, forholdsvis høj
gut med rødligt hår der i dag er omkring de 30 kan det være ham.. (ved ikke
om det hjalp dig :)) .. men skriv til ham: kenneth@dr.dk ..

Post gerne hvad du finder ud af =).. men om han har noget med Peyk og co. at
gøre skal jeg være dig svar skyldig i, selvom jeg tvivler temmelig meget..

Mvh,

Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 18:40

Thomas wrote:

> [...]
> medvirker der så en fyr ved navn 'Kenneth Kold'
> Og sidst med ikke mindst, er der jo en radiovært på P3 der kalder

Først: P3-værten er et eller andet tilfældigt pophoved, som intet har
med de andre at gøre.

Tilbage midt i 90'erne lavede "Faktaposen" nogle fine danske rapnumre.
Bag navnet Faktaposen gemte sig én mand: Kenneth K. I dag er han bl.a.
manager for Ufo&Yepha (og kan ses i deres nye video som fordrukken
sprechstallmeister). Det var ham, der var med på Verdens Længste Rap.

Jeg har aldrig brudt mig om Rockers, så dem ved jeg ikke så meget om,
men jeg har ikke hørt om, at Kenneth K. skulle have kaldt sig Kool K og
været med i RBC.

Kenneth Kold er en anden. Han er med i gruppen Klart Dér, og har
markeret sig med gæsteoptrædender hos Sund Fornuft og Hvid Sjokolade.

Så der er tale om enten 3 eller 4 forskellige mennesker - alt efter hvem
ham Kool K var.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net