Rockuld & Flamingo
Fra : Skinny Hastrup

Dato : 20-11-03 20:10

Davs.

Jeg har en sang i hovedet (og på et gammelt bånd) som jeg meget gerne
vil vide mere om, hvis nogen kan hjælpe mig.

Artisten lyder lidt som troels trier, men igen ikke..
Texten går sådan her:

"Jeg har isoleret, med rockuld og flamingo. Jeg sidder i mit lune
hjem, jeg lukker aldrig døren på klem"
"Jeg har isoleret, med rockuld og flamingo. Vi sparer på vores energi,
vor selvstændighed og fantasi"
"Mine penge brænder i mit oliefyr. Det er arabernes skyld, at olien er
dyr. De'mig der er tyr"
"Vi har isoleret, med rockuld og flami..."

....og så var der ikke mere bånd :(

Stilen på sangen er lidt som 60'er rock med guitar, bas, trommer og en
hysterisk saxofon. Men den er helt klart en 80'er sang.

Hvis nogen lige ka huske hvad det er for noget, så ville jeg blive så
glad

Med venlige hilsner
Skinny Hastrup

Fra : Bo Larsen

Dato : 20-11-03 20:44

Troels er det nu ikke med jeg er næsten sikker på at det er Erik Clausen der
synger den dejlige cover version af Pretty flamingo.
Hvilken plade den er på ved jeg ikke.
Mvh
Bo Larsen

Fra : Skinny Hastrup

Dato : 21-11-03 21:14

....haha, Erik Clausen - det lyder meget sandsynligt - tak skal du ha.
Tænk at jeg ku få et svar der gav noget efter alle disse år med den
sang i baghovedet. Jeg har allerede prøvet at lede efter lister med
clausens diskografi, men de er jo nok ikke så mange ;) Nu ska jeg
prøve en booking side, hvor man ka leje ham som artist for en aften,
og se om nogen gider svare på et åndsvagt spørgsmål :D