Arrestordre på Michael Jackson
Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 20-11-03 09:51

Siden der ikke er andre, der har skrevet om det, så synes jeg lige jeg ville
smide et par link op:

Michael Jackson To Be Arrested:
http://www.nme.com/news/106801.htm

Jackson To Face Multiple Child Molestation Charges
http://www.nme.com/news/106802.htm

Mvh Mikkel

Fra : Dopedog

Dato : 20-11-03 11:53

> [...]
>
> Michael Jackson To Be Arrested:
> http://www.nme.com/news/106801.htm
>
> Jackson To Face Multiple Child Molestation Charges

Og så lige på, eller omkring, udgivelsesdatoen på hans nye skive.

Det er sku godt timet må man sige !

Fra : Uffe Holst

Dato : 20-11-03 15:36

In an article of 20 Nov 2003 Dopedog wrote:

> Og så lige på, eller omkring, udgivelsesdatoen på hans nye skive.

Det er skræmmende at se alle billederne af ham over årene, som er klasket
på forsiden af Berlinske Tidendes 'Magasin'-sektion i dag.

Mon han skal udstoppes, når han dør?
--
Uffe Holst

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-11-03 17:19

Uffe Holst wrote:

> Mon han skal udstoppes, når han dør?

Det er nok ikke nødvendigt. Han er allerede godt udstoppet...

--
Jacob

We tend to scoff at the beliefs of the ancients. But we can't scoff at
them personally, to their faces, and this is what annoys me.

Fra : Thomas H.

Dato : 20-11-03 12:27

"Mikkel Knudsen" <MS_Knudsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Michael Jackson To Be Arrested:
> http://www.nme.com/news/106801.htm
>
> Jackson To Face Multiple Child Molestation Charges

Ja helt normal er han sgu ikke!
Egentlig underligt, pædofile er normalt rangeret aller aller nederst i alles
bevidsthed, selv helt almindelige mennesker synes pludselig det er helt i
orden, at de bliver tortureret i fængslerne, på trods af at de egentlig har
fået deres straf. Men når det drejer sig om en sær ex-neger, der lavede
nogle gode sange i 80'erne, og siden er blevet mere og mere underlig, hans
ansigt falder af, han sover med aber og børn, og betaler sig fra det, hvis
nogen anklager ham for børnesex, så synes alle det er synd for ham ....
sært.

(Hvis det altså passer!)

Jeg synes selv nogle af de gamle numre er ret fede, og normalt bør man ikke
blande kunstners personlige forhold ind, når man snakker musik, men lige ham
her synes sgu er en tand for spooky til at kunne holde af!

Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 20-11-03 15:39

In an article of 20 Nov 2003 Thomas H. wrote:

> så synes alle det er synd for ham ....

Hvor mange synes egentlig, det er synd for ham?

> (Hvis det altså passer!)

Ja, han er ikke dømt endnu, og netop fordi han er kendt og rig og allerede
én gang har betalt sig fri af en lignende sag, så øger det jo i høj grad
chance for, at andre vil forsøge på en lignende måde at hive penge ud af
ham. Så jeg tror da absolut, at man skal tage beskyldningerne med et gran
salt.

--
Uffe Holst

Fra : Thomas H.

Dato : 20-11-03 16:24

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor mange synes egentlig, det er synd for ham?

Måske ikke synd, men de fleste prøver da at forsvare ham evig og altid.

> [...]
> ham. Så jeg tror da absolut, at man skal tage beskyldningerne med et gran

Det spøjse her er jo bare, at knægten og familien allerede fik massevis af
penge, bare for at få lov til at sove der.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-11-03 16:47

Thomas H. wrote:

> Det spøjse her er jo bare, at knægten og familien allerede fik massevis af
> penge, bare for at få lov til at sove der.

Nu er det jo svært at vide, om de har fået penge og hvor mange. Men
under alle omstændigheder er der nok langt op til de 10 til 20 millioner
dollar som den sidste sag angiveligt kastede af sig. Det er forståeligt,
hvis personer med mindre flosset moral fristes til at indgive en falsk
anmeldelse. Faktisk er det imponerende, at der er gået ti år uden en ny
anmeldelse.

Dermed ikke sagt, at Michael Jackson er uskyldig, men man skal nok lige
tage anmeldelserne med et gran salt og se, om der kommer reelle beviser
på bordet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Henrik S.

Dato : 20-11-03 16:47

Uffe Holst wrote:

> Hvor mange synes egentlig, det er synd for ham?

F.eks mig, hvis det altså ikke passer og folk bare vil have del i hans
milioner.. :-/

> [...]
> jo i høj grad chance for, at andre vil forsøge på en lignende måde at
> hive penge ud af ham. Så jeg tror da absolut, at man skal tage

Ja! husk lige at han IKKE er dømt endnu..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Flemming N.

Dato : 20-11-03 19:07

On Thu, 20 Nov 2003 16:47:25 +0100, "Henrik S." <aaa@bbb.invalid>
wrote:

>F.eks mig, hvis det altså ikke passer og folk bare vil have del i hans
>milioner.. :-/

Også mig.

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-11-03 19:54

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ham
> her synes sgu er en tand for spooky til at kunne holde af!

Jamen så syntes jeg du skulle prøve at få samme anklager hæftet på dig. Så
vil du snart opdage, om du overhovedet har nogle venner....

M.V.H.....Benny..

Fra : Alias

Dato : 21-11-03 22:23

Jeg forudser et snarligt Michael Jackson selvmord!
Om manden er skyldig eller ej ved jeg ikke, men jeg tror ikke, han overlever
denne her sag!
Sagen kombineret med alle de andre problemer er nok til, at Michael Jackson
måske vælger den "lette" løsning!

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 21-11-03 23:43

Alias wrote:
> [...]
> overlever denne her sag!
> Sagen kombineret med alle de andre problemer er nok til, at Michael
> Jackson måske vælger den "lette" løsning!

Har du tænkt på, at det har han måske allerede gjort? Der er ingen der
kan vide om det er den rigtige M.J. vi ser længere.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 22-11-03 00:48

Således skrev "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> i
dk.kultur.musik Fri, 21 Nov 2003 23:43:17 +0100:

>Har du tænkt på, at det har han måske allerede gjort? Der er ingen der
>kan vide om det er den rigtige M.J. vi ser længere.

Er det nu vi skal til at dybdefortolke pladecovers?

Hmm, gad vide om man skal lægge noget i at han optrådte som zombie på
Thriller?

Knud
--
Nunc est bibendum

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 22-11-03 10:35

Knud Winckelmann wrote:
> [...]
>
> Er det nu vi skal til at dybdefortolke pladecovers?
>
> Hmm, gad vide om man skal lægge noget i at han optrådte som zombie på

Forresten... hvad er det der er sort indeni, hvidt udenpå, og kommer i små
dåser?
;)

--
Jacob

Probably the earliest flyswatters were nothing more than some sort of
striking surface attached to the end of a long stick.

Fra : Peter G

Dato : 22-11-03 13:28

Jacob Skaaning skrev:

> Forresten... hvad er det der er sort indeni, hvidt udenpå, og kommer i
> små dåser?

Det må være Foie Gras lavet på pingviner.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Lars Fischer

Dato : 24-11-03 02:08

Peter G <PeterG@despammed.com> wrote

> Det må være Foie Gras lavet på pingviner.

/Lars