Hvem er mest kendt?
Fra : Lars

Dato : 20-11-03 00:21

Jeg og min pige havde en heftig diskussion om hvem der er kendt af flest mennesker idag af
følgende musikere:

Montserrat Caballe
Fred Astaire

mvh Lars

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-11-03 00:37

Lars wrote:
> Jeg og min pige havde en heftig diskussion om hvem der er kendt af
> flest mennesker idag af følgende musikere:
>
> Montserrat Caballe
> Fred Astaire
>

> mvh Lars

Var Fred Astaire ikke danser og sanger?

Aner ikke hvem den anden er. Jeg vil tippe på at Fred Astaire er mest
kendt.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : ML-78

Dato : 20-11-03 00:34

> Jeg og min pige havde en heftig diskussion om hvem der er kendt af flest
mennesker idag af
> følgende musikere:
>
> Montserrat Caballe
> Fred Astaire

Fred Astaire.

ML-78

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 20-11-03 00:55

Lars wrote:
> Jeg og min pige havde en heftig diskussion om hvem der er kendt af flest mennesker idag af
> følgende musikere:
>
> Montserrat Caballe

Ca. 29.000 hits med Google

> Fred Astaire

Ca. 114.000 hits med Google

Ikke nødvendigvis verdens bedste måde at måle på, men alligevel et
fingerpeg når nu forskellen er så stor. Man kan så selvfølgelig
spekulere i internettets udbredelse vs. nationalitet for de kunstnere,
deres storhedstid vs. internettets, internet penetrationen hos
operaelskere vs. musical fans....

Jeg holder på Fred Astaire

Mvh

Bruno (ca. 17 hits på Google )

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-11-03 01:12

iddqdATworldonline.DenmarK wrote:

> [...]
> spekulere i internettets udbredelse vs. nationalitet for de kunstnere,
> deres storhedstid vs. internettets, internet penetrationen hos

LMAO

Prøv mig, prøv mig! )

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Poul Erik

Dato : 20-11-03 01:39

On Thu, 20 Nov 2003 01:11:39 +0100, "Sune Mika Salminen"
<efternavn@doktor.dk> wrote:

>Prøv mig, prøv mig! )

Prøv selv.

Ok, nu har jeg prøvet for dig.

Sune Mika Salminen = ca. 363

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.telecykel.dk

Fra : ML-78

Dato : 20-11-03 01:47

> Sune Mika Salminen = ca. 363

44 når man husker anførselstegn.

ML-78

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-11-03 02:54

ML-78 wrote:

> 44 når man husker anførselstegn.
>

> ML-78

Prøv så Google Groups... 7.460 hits - 3.140 uden mellemnavn!

Enten er det helt vildt sejt, eller også er det helt vildt trist...!

lol

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 20-11-03 04:25

Det kommer nok an på hvor i verden du spør'? I spansktalende lande kan jeg godt tænke mig at Montserrat Caballe er mest kendt. I vores USA-fixerede verden er det nok Fred der kommer ind på en førsteplads. Men hvad man skal bruge svaret til er mig en gåde. Har I ikke andet mere fornuftigt at diskutere?

Mvh
Jørgen

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-11-03 04:29

Lars wrote:

> Montserrat Caballe
> Fred Astaire

Jeg kender dem begge, men jeg vil tro at Fred Astaire er langt den
kendteste.

/David

Fra : Dopedog

Dato : 20-11-03 11:52

> Montserrat Caballe

Har aldrig hørt om vedkommende !

> Fred Astaire

Kender vedkommende PER navn ! :)

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-11-03 15:02

Uheldigvis faldt Lars over tastaturet og skrev derved følgende:

> Jeg og min pige havde en heftig diskussion om hvem der er kendt af
> flest mennesker idag af følgende musikere:
> Montserrat Caballe
> Fred Astaire

Det er uden tvivl F.A med den massive eksponering, han fik op gennem
50'erne i diverse film og musicals. Samtidig er det et faktum, at
operasangere aldrig har været så kendte, som filmfolk. Opera taler til
folk på en helt anden måde og ikke i samme, massive mængde.

Claus