Afrikansk tekst til Circle of Life
Fra : Jakob Jensen

Dato : 17-11-03 16:42

Jeg er i et kor, der længe har sunget et medley fra The Lion King, der i
blandt The Circle of Life. Nu er det sådan at der i starten af den sang er
noget afrikansk sang, og det er teksten til dette jeg soger. Både det der
bliver sunget af solisten og det koret i baggrunden synger.

Så hvis der er nogen der har teksten og vil sende den til mig, eller ved
hvor den kan findes, vil jeg blive meget glad.

Mvh Jakob

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 17-11-03 17:00

Jakob Jensen <jakob@kazur.dk> wrote:
> Så hvis der er nogen der har teksten og vil sende den til mig, eller
> ved hvor den kan findes, vil jeg blive meget glad.

google.com is your friend

på kun få sekunder fandt google denne her

http://www.lionking.org/lyrics/OMPS/CircleOfLife.html

god fornøjelse

/ Flying Hotdogs