Musikvideoen til Christina Aguilera/Can't ~
Fra : Michael Schrøder

Dato : 16-11-03 10:14

Andre der har lagt mærke til, at de har klippet hende ornanibevægelser på
haveslangen ud. De var da med et godt stykke tid da nummeret var nyt.....

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-03 10:36

Michael Schrøder wrote:
> Andre der har lagt mærke til, at de har klippet hende
> ornanibevægelser på haveslangen ud. De var da med et godt stykke tid
> da nummeret var nyt.....
>

> Michael

Holder du også af musik?

Mvh. Finn holbek

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-11-03 10:45

> Holder du også af musik?

LOL - jeg skal da blankt indrømme at når Lil Kim dukker op i den video,
musikkens kvalitet eller ej, så stiger mit blodtryk da en smule
"rrrrrrrrrrrrr"
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Michael Schrøder

Dato : 16-11-03 10:46

"Finn Holbek" <fholbek"skriv snabela"tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Holder du også af musik?

Ja, for faen. Er helt vild med musik.
Har bare lagt mærke til omtalte situation, og undret mig over, at man ville
vise sådan noget på tv....

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-03 11:45

Michael Schrøder wrote:
> [...]
>

> Ja, for faen. Er helt vild med musik.
> Har bare lagt mærke til omtalte situation, og undret mig over, at man

Ja, der er sq ikke langt til regulær porno. Det kan da også være meget
underholdende, men jeg foretrækker nu engang snot og skæg hver for sig

Mvh. Finn Holbek

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-11-03 15:02

Michael Schrøder wrote:
> Andre der har lagt mærke til, at de har klippet hende ornanibevægelser på
> haveslangen ud. De var da med et godt stykke tid da nummeret var nyt.....

Er de klippet ud hele døgnet?
Det kunne meget vel tænkes der er en censureret og en ucensureret
version, hvor den censurerede så får lov at køre frem til kl. 21
hvorefter ITC giver lov til den anden.
Forudsat det altså er MTV du snakker om