Dansktopstjerne på kun 15 år stormer frem ~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-11-03 02:37

Ny dansktopstjerne på 15 år

DYBT SENTIMENTAL OG ROMANTISK TÅREPERSER LÆGGER DANMARK NED

Man tror faktisk at det er løgn, det som sker. En popularitet uden
sidestykke, måske i de sidste 10 år, siden Jimi og Rene`s
børne-dansktopmusik.

Disse ugers ubetinget største radiohit på de folkelige lokalradioer "En del
af mit hjerte" hitter så voldsomt og bombastisk som ikke set en generations
tid. Den rammer tilsyneladende danskernes hjerte dybt. Et radiohit så stort,
som man ustandseligt hører i radioen, skal man lede længe efter

SLÅR EN 16 ÅR GAMMEL REKORD PÅ RADIO NIBENITTEN
På Radio Nibenitten, som jo uden tvivl er Danmarks førende
populærmusikradio, slår den 16 års rekord. Aldrig tidligere har en plade
opnået at få over 1000 stemmer. På 3 uge ligger den på 1. pladsen. Den
stormede så vidt vides direkte derop i eet hug.

PÅ FØRSTE PLADSEN PÅ FYN
På Danmarks næstpopulæreste folkelige lokalradio "Radio 2000 - Radio Midtfyn
er den nr 1 og har været på listen i 4 uger

EN 4. PLADS PÅ DR-DANSKTOPPEN
Den har været højere, men den er oppe mod Danmarks 2 populæreste grupper
"Kandis" og "Bjørn og Okay", så det er jo svært at komme op over dem.

KÆMPE HIT PÅ DANMARKS LOKALRADIOER
På de danske lokalradioers fælles hitliste liggger den nr. 2. Kan
forståeligt nok ikke rigtigt kravle over "Kandis"

MEST POPULÆRE PLADE I NORGE OG SVERIGE
Nu kommer så det som man næppe tror og som lyder fuldstændigt vildt. På den
fællesskandinaviske lokalradiohitliste "Dansebandstoppen" ligger den nr. 1.
Det er helt utroligt. På den hitliste indsender de førende lokalradioer fra
Danmark, Norge og Sverige sine hitlister og så bliver de sammenstykket til
en fælles hitliste. Man er derfor oppe mod topgrupper som Vikingerna og
Thorleifs og Svend Ingvars og Ole Ivars.
Det er fantastisk.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-11-03 02:43

Åge Halldorsson <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fb58307$0$70012$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Ny dansktopstjerne på 15 år
>
> DYBT SENTIMENTAL OG ROMANTISK TÅREPERSER LÆGGER DANMARK NED

Her fandt jeg et billede af den nye dansktopstjerne

http://www.geocities.com/dallemusen2003/IMG_0024.jpg

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-11-03 02:49

Åge Halldorsson <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fb5844f$0$69951$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Her fandt jeg et billede af den nye dansktopstjerne
>
> http://www.geocities.com/dallemusen2003/IMG_0024.jpg
_____

Godaw mig selv

Så glemmer jeg selvfølgelig at skrive hvad hun hedder. Hun hedder
"Nathalia", men det ved de fleste vel. Det er ret svært at undgå at vide,
med den succes hendes plade har fået.

Hilsen Åge

Fra : Espen

Dato : 15-11-03 03:09

> [...]
>
> Så glemmer jeg selvfølgelig at skrive hvad hun hedder. Hun hedder
> "Nathalia", men det ved de fleste vel. Det er ret svært at undgå at vide,

Ja, hvis du ikke havde nævnt det, have vi andre levet i lykkelig uvidenhed?

Mvh Espen

--
http://www.suell.dk - my online photogallery
http://www.neilbrophy.com - the bands webpages

Fra : Per LH

Dato : 15-11-03 06:44

> Her fandt jeg et billede af den nye dansktopstjerne
>
> http://www.geocities.com/dallemusen2003/IMG_0024.jpg

Så ung og allerede fordærvet af dårligt selskab...

Per

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-11-03 10:18

"Per LH" <no-function@no-good.dk> skrev i en meddelelse

> Så ung og allerede fordærvet af dårligt selskab...
>

> Per

Hej Per

Og det bygger du på ????

M.V.H.....Benny..

Fra : Dopedog

Dato : 15-11-03 11:23

> Hej Per
>
> Og det bygger du på ????
>
> M.V.H.....Benny..

At på alle de billeder med Richard Ragnvald og en anden, der har den anden
altid våde klatter på tøjet. Eller også bare det at det ER Richard Ragnvald
?

Fra : Per LH

Dato : 16-11-03 10:13

> Og det bygger du på ????

Billedet

Per

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-03 04:06

> Billedet
>
> Per

Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-03 06:09

Benny Mortensen adsl.dk> <bfm@tdc<fjern> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fb98d9c$0$27383$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> "Per LH" <no-function@no-good.dk> skrev i en meddelelse

> Nå
>
> Benny

Fy fy skamme

Hilsen Åge

Fra : Peter G

Dato : 16-11-03 08:46

Per LH skrev:

> Så ung og allerede fordærvet af dårligt selskab...

Så ung er Richard Ragnvald da heller ikke.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-11-03 15:12

Uheldigvis faldt Åge Halldorsson over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Her fandt jeg et billede af den nye dansktopstjerne

Er det ikke hende stripperen fra Røde kro???

Claus

Fra : Frederik Thorup

Dato : 15-11-03 09:55

Åge Halldorsson wrote:
> DYBT SENTIMENTAL OG ROMANTISK TÅREPERSER LÆGGER DANMARK NED
Jeg står da oppe endnu ...

> Man tror faktisk at det er løgn,
Ja her har du helt ret

> Det er fantastisk.
NÆææ egenlit ikke, og dog... Hvordan ville min dag ikke have endt, hvis ikke
jeg havde fået disse fantastiske oplysninger?

> Hilsen Åge
Vores alle sammens rap'porter fra den lokale dansk-top-andedam
Jeg glæder mig allerede til næste gang jeg kan sole mig i din visdom over
hvad de spiller på diverse lokalradioer og hvad de danser til på
Tappernøje-plejehjem

Hold endeligt humøret højt

Frederik

Fra : Joakim

Dato : 15-11-03 14:28

On Sat, 15 Nov 2003 09:54:33 +0100, "Frederik Thorup"
<frederik@odense.kollegienet.dk> wrote:

>Jeg står da oppe endnu ...

>Ja her har du helt ret

>NÆææ egenlit ikke, og dog... Hvordan ville min dag ikke have endt, hvis ikke
>jeg havde fået disse fantastiske oplysninger?

Hvad rager det os?
Hvis Åge er entusiastisk omkring dansktop, så lad ham da endelige
fortælle om det i denne gruppe. Det er bla. det den er der for.

Fra : Rune Jensen

Dato : 15-11-03 16:02

"Joakim" <jokumn@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad rager det os?
> Hvis Åge er entusiastisk omkring dansktop, så lad ham da endelige
> fortælle om det i denne gruppe. Det er bla. det den er der for.

Hvis Frederik godt kan lide at kommentere Åge's indlæg, så lad da ham gøre
det, det er bla. det den her gruppe er til for.

Fra : Dopedog

Dato : 15-11-03 11:22

[Snip]

Hvem ?

Fra : Morten Holm

Dato : 15-11-03 16:06

Syndes Hun er ret lækker :)
Nogen der har telefon nummer til hende?

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 16-11-03 10:52

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Syndes Hun er ret lækker :)
> Nogen der har telefon nummer til hende?

Hun er 15...

Men, okay, nu ved jeg ikke hvor gammel du er....

For at holde mig ontopic: måske kunne i lave sød musik sammen :)

Lars B

Fra : Morten Holm

Dato : 16-11-03 21:00

Er skam kun 17.. :)

Fra : Alias

Dato : 17-11-03 00:12

> Er skam kun 17.. :)

Hvad hjælper det, når hun kun er 15?
Hun er stadig for ung!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-11-03 06:16

Alias <alias@> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fb8043c$0$27372$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvad hjælper det, når hun kun er 15?
> Hun er stadig for ung!
_______

Hvad snakker i om?. Hun er da ikke for ung til at synge dansktop.

Hilsen Åge

Fra : Alias

Dato : 17-11-03 07:02

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Alias <alias@> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3fb8043c$0$27372$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> _______
>
> Hvad snakker i om?. Hun er da ikke for ung til at synge dansktop.

Jeg havde den opfattelse, at det ikke lige var dansktop Morten Holm tænkte
på.

Fra : -V-

Dato : 17-11-03 14:21

Alias wrote:

> Jeg havde den opfattelse, at det ikke lige var dansktop Morten Holm
> tænkte på.

Morten Holm tænkte vist mere på noget med pletter foran på trøjen

-V-

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-03 04:09

> [...]
> _______
>
> Hvad snakker i om?. Hun er da ikke for ung til at synge dansktop.

Hej Åge

Har du også en mistanke om, at der florerer en vis sexuel underernæring
herinde.

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-03 06:12

Benny Mortensen adsl.dk> <bfm@tdc<fjern> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fb98e48$0$27428$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Hej Åge
>
> Har du også en mistanke om, at der florerer en vis sexuel underernæring
> herinde.
>
> M.V.H.....Benny..
______

Hej Benny.

MISTANKE, sagde du . Jeg har godt nok ikke kun en "mistanke". Men han må jo
være vild med dansktop. Den næseringsfyr.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-03 11:27

> [...]
jo
> være vild med dansktop. Den næseringsfyr.

Hej Åge

Tror du på den ?? , for det gør jeg ikke. Det eneste han trænger til,
er en aften med Richard Ragnwald. Selvom det næsten ville være synd for ham
( altså Richard ).

M.V.H....Benny..

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-11-03 11:32

Benny Mortensen

> Tror du på den ?? , for det gør jeg ikke. Det eneste han trænger til,
> er en aften med Richard Ragnwald.

Addddr...

/David

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-03 11:43

> Benny Mortensen

> Addddr...
>
> /David

Hej David

Hvad er der galt David ??, er du bange for at komme til at more dig. Det
kunne jo risikere, ikke at være så kedeligt som du åbenbart tror det er.
Men lad os da endelig høre, hvordan dit skrækscenarie lyder. Hvad er det,
der afstedkommer din reaktion.....????

M.V.H.....Benny..

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-11-03 12:03

Benny Mortensen

> [...]
> Men lad os da endelig høre, hvordan dit skrækscenarie lyder. Hvad er det,

Det handler ikke om "tror" og "skrækscenarie". Jeg har jo ikke kunnet
undgå at høre masser til Richard Race-ren, så jeg ved godt hvad for
noget musik han laver. Mage til ligegyldig og deprimerende
flødeskumskagemusik skal man lede længe efter.

/David

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-03 15:37

> [...]
> noget musik han laver. Mage til ligegyldig og deprimerende
> flødeskumskagemusik skal man lede længe efter.

Hej David

Det besvarede heller ikke noget. Hvorfor er det deprimerende ??..
Er det så svært at acceptere underholdningsmusik, uden at der skal
være en afgrundsdyb mening i det ???
Hvad er så ikke Ligegyldigt eller Deprimerende eller Flødeskum ??.
Så lad os høre noget, i stedet for almindeligt overspring.

M.V.H.....Benny..

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 17-11-03 17:41

Alias wrote:
> "Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvad hjælper det, når hun kun er 15?
> Hun er stadig for ung!

Ja, tænk på, at hendes bryster kun er 3 år gamle.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-11-03 18:33

Sune Mika Salminen wrote:

> Ja, tænk på, at hendes bryster kun er 3 år gamle.

/David