Søger en sang
Fra : LB

Dato : 14-11-03 12:03

Hej.

Jeg vil meget gerne have navnet på en sang som jeg næsten ikke husker.

Jeg kan kun fortælle:

Den er vel 2-3 år gammel. (måske mere)
Lidt en kærligheds sang med måske lidt house indblandet?
Sangen synes af en mand med en meget lys stemme.
Kunne egentligt godt lyde lidt ligesom Opus X med deres stemmer.

I musikvideoen ser man manden der synger i en spansk? 'gyde' (faktisk flot)
hvor man også ser han drømmepige.

Manden har så vidt jeg husker en hvid skjorte på. Damen er vidst i noget
sort.
Omkvædet i sangen kunne godt minde lidt om Opus X sangen, hvis I kender dem.

Alle forslag er velkommne, jeg tror jeg bare skal se navnet så ringer
klokken.

Noget af en udfordring ? :)

På forhånd mange gange tak, jeg savner den sang helt vildt selvom jeg ikke
helt kan huske den...

Fra : LB

Dato : 14-11-03 12:05

"LB" <ingen@mail.invalid> wrote in message
> [...]
dem.

> Alle forslag er velkommne, jeg tror jeg bare skal se navnet så ringer

Hah, jeg har lige selv et bud:

Kan det passe det er Phats and Small - This Time Around ??

Nogen der kan huske musikvideon ??

Fra : Kong Kent

Dato : 14-11-03 12:29

> Hah, jeg har lige selv et bud:
>
> Kan det passe det er Phats and Small - This Time Around ??
>
> Nogen der kan huske musikvideon ??

Tjooo... dit bud på P&S er i hvert fald ikke helt hen i vejret, når man
tænker på hvordan du selv husker musikvideoen. Det er i hvert fald en gut
der render rundt efter en tøs og råber "this time around" efter hende

Mener bare ikke han har det helt store held med det, men det er så en helt
anden historie... *GG*

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : LB

Dato : 14-11-03 12:42

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message

> Tjooo... dit bud på P&S er i hvert fald ikke helt hen i vejret, når man
> tænker på hvordan du selv husker musikvideoen. Det er i hvert fald en gut
> der render rundt efter en tøs og råber "this time around" efter hende

Super. Det må være den så :)
Håber den stadig kan fås som single, er ikke så vilde med deres albums.

Fra : Morten Holk

Dato : 16-11-03 00:15

..