Suede's nye nummer "Attitude"
Fra : "...=>PH

Dato : 14-11-03 05:30

Er jeg den eneste der er totalt vild med det nummer???

Nu har jeg lyttet til det mindst 40 gange (i træk seriøst!) og det er efter
min mening totalt heftigt! Umiddelbart vil jeg mest placere det i bås med
stilen på "Head Music", men i modsætning til numrene på "Head Music", så
synes jeg at de her har ramt netop den stil de så gerne ville (noget med væk
fra det gamle (men hvorfor?) og over til noget mere poppet). Og fuck hvor er
det så ærgerligt, at når man så endeligt får øjnene (eller ørerne) op for,
hvilket potentiale de faktisk har mht. den nye stil, ja så siger de stop med
det største udråbstegn efter sig!

Ingen tvivl (fra min side i al fald) om at "Dog Man Star" var deres, og
formegentlig også den musikgenres bedste udgivelse, men når de nu pr.
definition ikke ville fortsætte i den dur, ja så synes jeg det er direkte
ondt at smide et så fedt nummer i hovedet på os og så samtidigt sige farvel.

Tilbage er der kun at håbe på, at deres solo-projekter (og vel specielt
Brett Andersons) bliver lige så epokegørende, som Suede's har været i min
bevidsthed. Desværre tvivler jeg på, at de når samme højder, men kan vel
altid håbe...

Det andet nye nummer "Love The Way You Love" gider jeg i øvrigt slet ikke
spilde tid på, idet jeg ærligt talt mener, at det er det ringeste nummer
Suede nogensinde har frembragt... (sorry, men det mener jeg sq).

Fra : Sunnyboy Williamson

Dato : 14-11-03 20:18

ja, jeg kan kun sige at jeg er glad for at de blev opløst...

deres attitude forsvandt med butler, men hvorfor de stadigt er store i
danmark er mig en gåde...