Tema fra "Riget"
Fra : Jan Peterson

Dato : 13-11-03 21:16

Hej
Da Lars von Triers "Riget" i sin tid kørte på fjerneren blev der spillet og
sunget et tema så vidt jeg husker både i begyndelsen og slutningen af hvert
afsnit. Temmelig uforståeligt hvad der blev sunget. Men kan nogen give
oplysninger om det tema? Komponist, gruppe, findes det evt på en plade eller
er der lavet et soundtrack e.l.?
vh Jan Peterson

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 13-11-03 21:49

> [...]
>oplysninger om det tema? Komponist, gruppe, findes det evt på en plade eller

Det er Joachim Holbeks "The Shiver".

Fra : MP Jakobsen

Dato : 13-11-03 21:49

On Thu, 13 Nov 2003 21:16:14 +0100, Jan Peterson wrote:

> [...]
> oplysninger om det tema? Komponist, gruppe, findes det evt på en plade eller

"The Kingdom", composed by Joachim Holbek, Lyrics by Lars Von Trier,
Instruments by Joachim Holbek, Choir by Joachim Holbek, Vocals by Ivan
Petersen, ARvid Nielsen & Joachim Holbek, Studio: The Sitting Room...

Produced by Zentropa Entertainments ApS & Denmarks Radio TV...

MEGA SCANDINAVIA A/S, LINNÉSGADE 14A, DK-1361 CPH K

Det er hvad der står bag på en tema-single som fulgte med en gammel
video-udgave af Riget 1-4 (Del I).

MP

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-03 22:41

"Jan Peterson" <j.peterson@REMOVEget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afsnit. Temmelig uforståeligt hvad der blev sunget. Men kan nogen give
> oplysninger om det tema? Komponist, gruppe, findes det evt på en plade

Hej Jan

Du kan låne den på bibliotek.dk føgl link;
http://bibliotek.dk/vis.php?base=dfa&field1=forfatter&term1=Joachim+Holbek&field2=titel&term2=the+Shiver&term8[]=ma%3Dsc&start=1&origin=sogning&step=1&element=L

Mvh. Finn Holbek

Fra : Marianne Muus

Dato : 14-11-03 09:50

"Finn Holbek" <fholbek"skriv snabela"tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller
> >

> Hej Jan
>
> Du kan låne den på bibliotek.dk føgl link;

Hey, er Joakim din bror?

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-03 13:50

"Marianne Muus" <stelling@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Finn Holbek" <fholbek"skriv snabela"tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej

Nej, han er min fætter

Mvh. Finn

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-11-03 14:37

In news:3fb4cf72$0$95008$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Finn Holbek" <fholbek"skriv snabela <fholbek"skriv snabela"tdcadsl.dk>
carefully typed:

W'ollah!

lol

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-03 18:41

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Is this a sig or an OE bug?
> Replace efternavn with my last name to send mail.

Sune,

Monstro du mener voila?

Joachim er berømt, jeg nøjes med at være berygtet, jfr;
http://www.mymusic.dk/bands/finn-holbek/

Sikkert fordi han snød dengang han gik på kons.

Mvh. Finn Holbek

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 15-11-03 01:46

In news:3fb513a1$0$27426$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Finn Holbek" <fholbek"skriv snabela <fholbek"skriv snabela"tdcadsl.dk>
carefully typed:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

Snip

> [...]

Hvad er der sket med min signatur...? nå.. det må jeg finde ud af.

> Sune,
>
> Monstro du mener voila?

Nej haha, det gør jeg ikke

> Joachim er berømt, jeg nøjes med at være berygtet, jfr;
> http://www.mymusic.dk/bands/finn-holbek/
>
> Sikkert fordi han snød dengang han gik på kons.

LOL kan man det?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-03 01:57

Sune Mika Salminen wrote:
> [...]
> carefully typed:
>
> Snip

> Hvad er der sket med min signatur...? nå.. det må jeg finde ud af.

Snyde, eller gå på kons?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-11-03 00:40

Finn Holbek" <fholbek"skriv snabela wrote:

> Snyde, eller gå på kons?

eHeheh.. Man kan i hvert fald tage på Børneteatret og bilde folk ind at
man er godt til at spille Jazz.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 00:55

Sune Mika Salminen wrote:

> eHeheh.. Man kan i hvert fald tage på Børneteatret og bilde folk ind
> at man er godt til at spille Jazz.
>
> -Sune

Hmmm.... ja det kan man nok godt...

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-11-03 11:48

Finn Holbek" <fholbek"skriv snabela wrote:

> Hmmm.... ja det kan man nok godt...

Undskyld, den var nok lidt for indforstået.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 17:46

Sune Mika Salminen wrote:

> Undskyld, den var nok lidt for indforstået.
>
> -Sune

Jammen dog, spiller du da Jazz på børneteateret Sune?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-11-03 23:26

Finn Holbek" <fholbek"skriv snabela wrote:

> Jammen dog, spiller du da Jazz på børneteateret Sune?

lol

Det er længe siden jeg har spillet jazz derude, der er lidt for mange
konservatorieelever der synes de skal styre det hele, jvf. det jeg skrev
før. De har deres eget musikalske "efter bogen" sprog de taler sammen.
En gang kom jeg der meget.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 03:48

Sune Mika Salminen wrote:

> [...]
> konservatorieelever der synes de skal styre det hele, jvf. det jeg
> skrev før. De har deres eget musikalske "efter bogen" sprog de taler

Jeg kender ikke stedet, men har bestemt meget stor forståelse for at du har
søgt andre græsgange :-|

Mvh. Finn

Fra : Jan Peterson

Dato : 13-11-03 23:12