Error....
Fra : Roald Hammer

Dato : 01-12-00 00:53

Jeg har laget en liten app. som jeg skal koble mot en Access database, og
legger inn databasekontroll i formen, skriver banen i 'DatabaseName', setter
RecordSource og alt ser ganske normalt ut.

Når jeg kjører programmet kommer imidlertid denne meldingen opp:

Unrecognized database format 'bane\filnavn.mdb'.

Er det en versjonskonflikt her? VB er 5.0 og Access er i Office 2000
Premium.

Noen som har et godt forslag? Takknemlig for svar.

Med hilsen Roald Hammer

Fra : Morten Trab \(JPS2MT~

Dato : 01-12-00 01:57

> [...]
> Premium.
>
> Noen som har et godt forslag? Takknemlig for svar.

Installer VB 6.0 og SP 4 til VB 6...Så spiller det...Jeg bruger det selv...

Mvh. Morten