Hjælp til en opskrift.
Fra : My

Dato : 27-11-03 08:27

Jeg har været ved at kigge rundt på nettet efter jule-guf opskrifter, og har
fundet en der ser lækker ud men kan ikke helt forstå den.

Problemet er der står der skal valnødder i dejen, men hvor mange? Skal man
bare tage lidt fra til pynt og bruge resten, eller skal der mon 1 en pose i?
Er der mon nogen der kender opskriften, eller har et godt bud på hvad
meningen er? Eller har en anden opskrift der ligner.

Her er adr. hvor jeg har fundet opskriften.
http://www.lisoe.dk/opskrifter/ (de er under småkager og hedder nøddehapser)

My

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-03 11:16

"My" <my@virkerikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meningen er? Eller har en anden opskrift der ligner.
>
> Her er adr. hvor jeg har fundet opskriften.

Skriv til indehaveren af hjemmesiden og spørg hende ad. Opskriften lyder som
om, der er røget en linie i ingredienslisten.

Tina