$ Friske jalapeñoer $
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 27-11-03 03:01

Jeg kom til at spide den sidste jalapeño fra drivhuset og venter nu på næste
sæson. Men jeg skal have mit fix.

Hvor på planeten er den sidste friske jalapeñochili set?

Rygtet vil vide, at visse Bilkaer og Føtexer bruger dem som lokkemad. Som en
sand europæer lader jeg nærhedsprincippet styre: Nordsjælland bedst,
København næstbedst osv.

På forhånd tak.

--

|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Padmé Amidala

Dato : 27-11-03 11:43

Jep, føtex har dem.

VH
Padmé

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 27-11-03 16:45

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> skrev i en meddelelse
> Jep, føtex har dem.

Føtex hvorsomhelst eller Føtes etbestemtsted?

Takker, Torben

Fra : Padmé Amidala

Dato : 28-11-03 07:18

Jeg har set dem i føtex odense, men jeg vil gå ud fra, at du kan få det i en
hvilket som helst føtex.

VH
Padmé

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 02-12-03 17:07

Ikke Helsingør, desværre. . .

Fra : Lars Ehlers

Dato : 02-12-03 01:10

On Thu, 27 Nov 2003 03:00:57 +0100, "Abildgaard 3140"
<pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote:

>Jeg kom til at spide den sidste jalapeño fra drivhuset og venter nu på næste
>sæson. Men jeg skal have mit fix.
>
>Hvor på planeten er den sidste friske jalapeñochili set?

Godt spørgsmål. Mine jalapeno planter i haven har stadig flere umodne
chilier, så der går vel et stykke tid, før jeg kan høste de sidste.

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang