Indmad/moskusand
Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 24-11-03 06:26

Jeg har lever, hjerte, krås og vingespidser i køleskabet fra igår,
hvor vores første kuld på 10 moskusænder blev slagtet og renset.

Nogle ideer til, hvad jeg bruger det til og hvordan?

Hjerteligst
Dorte

--
http://www.bornholm.nu
Debat

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-11-03 10:10

Dorte R.M. Hansen <dot.ringholmNOSPAM@get2net.dk> writes:

> Jeg har lever, hjerte, krås og vingespidser i køleskabet fra igår,
> hvor vores første kuld på 10 moskusænder blev slagtet og renset.
>
> Nogle ideer til, hvad jeg bruger det til og hvordan?

Sovs og suppe. Kog en fond af det og så skulle der være til sovs i
alle juledagene. Og varm suppe er jo ikke at foragte her i de kolde
dage.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 24-11-03 12:54

On Mon, 24 Nov 2003 10:09:49 +0100, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Sovs og suppe. Kog en fond af det og så skulle der være til sovs i
>alle juledagene. Og varm suppe er jo ikke at foragte her i de kolde
>dage.

Det havde jeg egentlig også lidt i tankerne. Men koger jeg fond'en af
det alene eller plejer man at putte nogle grønsager el.lign. ved?

Hjerteligst
Dorte

--
http://www.bornholm.nu