Arla - Harmonien genoprettet! (HUMOR)
Fra : Lasse Hillerøe Peter~

Dato : 22-11-03 12:23

Pyha, nu er de trælse morgener vist overstået. Arla har endelig sat et
andet billede på mælkekartonerne, så nu slipper vi højrehåndede for
chokket når vi hælder mælk på cornflakes'ene og havregrynene om morgenen.

Ved I hvorfor Arla satte billedet af Lotte Heise udenpå kartonen?

Arla *ville* hellere have sat det indvendigt - men så blev mælken sur
med det samme.

Ved I hvordan man kan være sikker på at Arla er et monopol?

Når de frivilligt tør sætte et billede af Lotte Heise på kartonen, må
det betyde at de ikke frygter at miste kunder.

Hvor mange køer er der på en Harmonie literkarton?

5. Fire sortbrogede og en dum.

-Lasse

Fra : My

Dato : 22-11-03 13:45

"Lasse Hillerøe Petersen" <lhp+news@toft-hp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Ved I hvorfor Arla satte billedet af Lotte Heise udenpå kartonen?
>
> Arla *ville* hellere have sat det indvendigt - men så blev mælken sur

HA HA HA ....Kan høre du er lige så "glad" for hende som mig.

MY

Fra : Niels

Dato : 27-11-03 17:18

Lasse Hillerøe Petersen skrev:
> [...]
> det betyde at de ikke frygter at miste kunder.
>

> Hvor mange køer er der på en Harmonie literkarton?

Ja billedet er skrækkeligt nok, men jeg er mest glad for at vi slap for
lyden

Niels