Hvad gør de ved nødderne??
Fra : nadia.dk

Dato : 18-11-03 08:04

Vores lokale thai-spisested vil ikke fortælle hvad de gør ved deres
cashew-nødder. De har sådan en dejlig saltet smag og er helt brune. Hun
køber dem "ubehandlet".

Nogen der kender opskriften?

Mvh. Nadia B. Schulz
--
www.nadia.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 18-11-03 11:19

[nadia.dk | Tue, 18 Nov 2003 08:03:56 +0100]

>Vores lokale thai-spisested vil ikke fortælle hvad de gør ved deres
>cashew-nødder. De har sådan en dejlig saltet smag og er helt brune. Hun
>køber dem "ubehandlet".

Hmmm, der lyder som om at de er ristet i soya?

Altså kom dem på en kopld pande, tilsæt soya og vend dem til de har
trukket lidt; tænd under panden og rist dem til nødderne er tørre igen
(det er et værre svineri :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 18-11-03 16:10

"nadia.dk" <mail@ask-4-it.dk> skrev i en meddelelse
> Vores lokale thai-spisested vil ikke fortælle hvad de gør ved deres
> cashew-nødder. De har sådan en dejlig saltet smag og er helt brune. Hun
> [...]

Mig bekendt skal de blot steges i lidt olie ved svag varme.Og selvfølgelig
tilsættes lidt salt.
Det er ihverfald sådan min svigerfamilie i Indonesien gør.
Hilsen, Steen