Selskabs lege.
Fra : Rikke Nielsen

Dato : 13-11-03 20:44

Hej.

Som nævnt i en anden tråd, er jeg inviteret i byen, i den kommende uge.

I den anledning kunne jeg godt tænke mig, at medbringe en selskabsleg. Det
skal ikke være noget stort, og som kræver det helt vilde. Hverken af
deltagere eller i forberedelse.

Nogen der her en ide?

Hilsen Flemming Kold

Fra : Pia J

Dato : 13-11-03 21:24

"Rikke Nielsen" <rikkenavne@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> I den anledning kunne jeg godt tænke mig, at medbringe en selskabsleg. Det
> skal ikke være noget stort, og som kræver det helt vilde. Hverken af

Æble i vandbalje?
Æg på ske stafet?

(bare for at holde tråden indenfor fundatsen eller hvad det nu hedder)

:Pia

Fra : Padmé Amidala

Dato : 13-11-03 22:53

Hvad med: Jeg har aldrig.....
Man rejser sig op og fx siger; jeg har aldrig bungy-hoppet
og så dem i selskabet der har, rejser sig op....
man kan selvfølgelig bruge andre og mere spændende emner, og dermed finde ud
af en masse skægge ting om sin venner...

VH
Padmé

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 13-11-03 23:54

"Rikke Nielsen" <rikkenavne@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> I den anledning kunne jeg godt tænke mig, at medbringe en selskabsleg.
> Det skal ikke være noget stort, og som kræver det helt vilde. Hverken af

Jep.. jeg har en idé

Den hedder TEGN EN GRIS

Medbring papir og blyant til alle deltagere og bed dem tegne en gris.
HVORDAN de tegner den siger en del om deres personlighed. Tolkning
følger.....

Man læser tolkningen højt afsnit for afsnit og kigger så på, hvordan
gæsterne har tegnet deres gris *S*

Det er hundehamrende ligegyldigt, om man tror på det eller ej - og om det
passer eller ej. Man får sig nemlig et godt grin af legen, skægge
kommentarer indbyrdes og altså højt humør. Så prøv bare!

Tegn nu grisen FØR du læser "tolkningen"!!

Tag et blankt ark papir og tegn en gris - Grisen viser tegnerens
personlighed

TOLKNING FØLGER HERUNDER
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

HVOR PÅ PAPIRET ER GRISEN PLACERET?
Tæt på toppen - du er positiv og optimistisk
Tæt på midten -: du er realistisk
Tæt på bunden - du er pessimistisk anlagt med en tendens til at være negativ

RETNING
Grisen kigger til venstre - du tror på traditioner, er venlig og husker
mærkedage
Grisen kigger til højre - du er udviklende og aktiv, men har ikke nogen
stærk familiefølelse og har svært ved at huske mærkedage.
Grisen kigger direkte på dig - du er direkte og elsker at spille djævlens
advokat. Du hverken undgår eller frygter diskussion.

DETALJER
Mange detaljer = du er analytisk, opmærksom og nysgerrigt anlagt.
Få detaljer = du er følelsesladet og naiv, bekymrer dig kun lidt om detaljer
og tager gerne en risiko.

BEN
Færre end fire ben synlige = du gennemgår sandsynligvis en periode med store
forandringer.
Fire ben synlige = du er robust, stædig og holder fast i dine idealer.

ØRER
Ørerne størrelse viser, hvor god du er til at lytte. Jo større jo bedre.

HALE
Halens længde indikerer kvaliteten af dit privatliv.
Igen... jo længere, jo bedre.

OK.... hvem tegnede ikke en hale?

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 14-11-03 14:14

"Lisbeth Jacobsen" <lisbethjacobsen_news @ hotmail.com> wrote in

OT, sorry, men jeg måtte lige prøve.

> HVOR PÅ PAPIRET ER GRISEN PLACERET?
> Tæt på toppen - du er positiv og optimistisk

Jep

> [...]

Jep

> ØRER
> Ørerne størrelse viser, hvor god du er til at lytte. Jo større jo

Mellemstore (velproportionerede)

> HALE
> Halens længde indikerer kvaliteten af dit privatliv.
> Igen... jo længere, jo bedre.
>
> OK.... hvem tegnede ikke en hale?

DOH! Jeg havde tegnet grisen siddende med blikket ud mod betragteren og
dens fede vom (og posituren) dækkede dermed for halen. :)

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 14-11-03 15:51

"Kasper Damkjær" <spamtrap01@damkjaer.net> skrev i en meddelelse

> OT, sorry, men jeg måtte lige prøve.

Skægt ikke.... jeg har haft den med til adskillige selskaber og den har
altid medført masser af latterhyl, godmodige driller, gensidige
provokationer. Og det gør ikke noget, at folk har fået en smule indenfor
vesten, inden der tegnes *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Per

Dato : 15-11-03 16:25

On Fri, 14 Nov 2003 15:50:37 +0100, Lisbeth Jacobsen wrote:

> [...]
> altid medført masser af latterhyl, godmodige driller, gensidige
> provokationer. Og det gør ikke noget, at folk har fået en smule indenfor

Lyder som det rigtge til den kommende julefrokost (med nye kolleger som jeg
ikke kender så godt endnu)

--
MVH Per
Ved svar fjern "Box" fra adressen.