Hjemmeside med opskrifter, men hvordan ??
Fra : MJ

Dato : 13-11-03 15:38

Hejsa

Jeg har en hjemmeside :

http://www.findsvar.dk/

På denne er vi igang med at opbygge en del af denne med opskrifter,
jeg kunne derfor godt tænke mig jeres kommentar omkring siden ??

Det står ikke så mange opskrifter endnu og dette skulle gerne udvides,
men jeg vil gerne høre jeres kommentar indtil videre :

http://www.findsvar.dk/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index

Er dette helt ude i skoven ??

MJ

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 13-11-03 17:46

"MJ" <1234@ingenemail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en hjemmeside :

Hvis du vil reklamere for din hjemmeside skal du bruge gruppen til opslag.
(dk.opslag.internet)

> På denne er vi igang med at opbygge en del af denne
> med opskrifter, jeg kunne derfor godt tænke mig jeres
> kommentar omkring siden ??

Kommentarer til designet skal du fiske efter i
dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Kommentarer til opskrifterne? Hmm.. de er godt nok trist præsenteret

Og hvor kommer opskrifterne fra? Er de hugget fra andre? Efter hvilke
kriterier udvælges de? Eller har I en stjernekok, der står bag og garanterer
for, at de er brugbare og gode? *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : MJ

Dato : 13-11-03 19:38

On Thu, 13 Nov 2003 17:46:21 +0100, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbethjacobsen_news @ hotmail.com> wrote:

> [...]
>kriterier udvælges de? Eller har I en stjernekok, der står bag og garanterer

Læs lige indlægget engang til, det er IKKE reklame og jeg spørger ikke
om designet.....så dine futter er ikke til mig

MJ

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 13-11-03 21:53

> Læs lige indlægget engang til, det er IKKE reklame og jeg spørger ikke
> om designet.....så dine futter er ikke til mig

Hvad er det så, du spørger til?

Mvh. Lisbeth

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-11-03 19:59

MJ <1234@ingenemail.dk> writes:

> Læs lige indlægget engang til, det er IKKE reklame og jeg spørger ikke
> om designet.....så dine futter er ikke til mig

Du skriver: "På denne er vi igang med at opbygge en del af denne med
opskrifter, jeg kunne derfor godt tænke mig jeres kommentar omkring
siden ??"

Det er da udelukkende et spørgsmål om designet på siden og derfor
hører det hjemme i dk.edb.internet.webdesign.ris+ros og ikke andre
steder.

Mvh Trine

FUT: dk.admin.netikette

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Loke

Dato : 13-11-03 23:40

On Thu, 13 Nov 2003 15:38:17 +0100, MJ <1234@ingenemail.dk> wrote:

> [...]
>
>Det står ikke så mange opskrifter endnu og dette skulle gerne udvides,
>men jeg vil gerne høre jeres kommentar indtil videre :

ja du er helt ude i skoven med din portal side, fut et andet sted hen
og skaf content..

Fra : MJ

Dato : 14-11-03 09:10

On Thu, 13 Nov 2003 23:40:01 +0100, Loke <[baijxz at mailme dot
dk]ignore@this.com> wrote:

>ja du er helt ude i skoven med din portal side, fut et andet sted hen
>og skaf content..

Pas dine egne kogegryder, du er da ekstremt naiv hvis du tror du kan
udøve censur, så tager du tværtimod fejl

Men det vil du erfare

FJOLS

Fra : Loke

Dato : 14-11-03 11:10

On Fri, 14 Nov 2003 09:10:10 +0100, MJ <1234@ingenemail.dk> wrote:

>Pas dine egne kogegryder, du er da ekstremt naiv hvis du tror du kan
>udøve censur, så tager du tværtimod fejl
>
>Men det vil du erfare
>
>FJOLS

Jeg kunne ikke drømme om at udøve censur, da der er alt for mange
politibetjente på de danske nyhedsgrupper i forvejen.
Iøvrigt tror jeg ikke på censur men mener det er sundt hvis emnerne
kan få lov til at blive OT, så længe der er en god stil over det,
altså ikke mudderkastning.

Jeg skærer det lige ud i pap, så du undgår at misforstå min
bemærkning; Du excellerede i følgende:

1. at lave en personlig portal side
2. en portal der så kører overdrevent langsomt, at man ikke er i tvivl
om at den er hosted hjemmefra, at maskinen kører windows etc.
3. at prøve at skaffe content til den ved at spørge i en nyhedsgruppe

*plonk*

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 14-11-03 12:49

MJ <1234@ingenemail.dk> wrote in news:bd39rvg1vqmhf3su0064prn73658rhd134@
4ax.com:

> Pas dine egne kogegryder, du er da ekstremt naiv hvis du tror du kan
> udøve censur, så tager du tværtimod fejl
>
> Men det vil du erfare
>
> FJOLS

Det var da en dejlig indstilling til andre mennesker. Hvis det er
holdningen bag findsvar.dk, så kan jeg bestemt godt leve foruden. *plonk*

Hvad med at du respekterede de samme retningslinier for indlæg på news,
som dem du prøver at gennemtvinge på din egen "portal"?

FUT: dk.admin.netikette

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-11-03 10:46

MJ <1234@ingenemail.dk> writes:

> Pas dine egne kogegryder, du er da ekstremt naiv hvis du tror du kan
> udøve censur, så tager du tværtimod fejl

Du har fuldstændig ret, der udøves ikke cencur i Danmark. Der imod kan
din internetudbyder lukke din konto, når du ikke overholder de regler
der er sat op. I dit tilfælde:
"Kunden overtræder gentagne gange de til enhver tid gældende uskrevne
regler for god skik på internettet."

Så som du kan se, så er der selv på usenet konsekvenser af de ting man
gør og siger.

Evt. kunne du læse lidt på usenet.dk

Fra : PR

Dato : 17-11-03 21:41

> [...]
>
> Det står ikke så mange opskrifter endnu og dette skulle gerne udvides,
> men jeg vil gerne høre jeres kommentar indtil videre :

Ja det er nok helt ude i skoven. Jeg skal registrere mig før jeg får adgnag
til opskrifterne. Det gider jeg da ikke! Hvis jeg skal bruger en opskrift
eller noget andet for den sags skyld, så vil have det her og nu. Jeg kan
heller ikke finde rundt på siden, da det er tusinde tindg at vælge imllem.
Når jeg skal finde en opskrift, så gider jeg ikke spilde tid på at læse alt
muligt uvedkommende sludder.
Og en sidste ting! Når man beder om kommentarer, må man finde sig i at der
kommer kirtik. Kan du ikke klare det, så bør du lade være med at spørge.
Jeg tror ikke din portal handler om mad, men om show-off i programmering.
KISS - Keep it simpel stupid (jeg kalder dig ikke fjols!)
PR

---

Fra : Else Holm

Dato : 17-11-03 23:15

"PR" <rofus@firefly.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at spørge. Jeg tror ikke din portal handler om mad, men om show-off
> programmering. KISS - Keep it simpel stupid (jeg kalder dig ikke

- og jeg ville hente nogle animerede gif-billeder, men skulle også
registreres - så kan jeg hente dem et andet sted!

--
Else