Manga til film?
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 29-11-03 09:28

Hej

Nu har jeg set Story of Ricky og Ichi the Killer!

Begge film er jeg ultra begejstret for.

Er der flere film i denne "ultra-volds-manga-til-virkelighed" genre på
markedet?

Rune

Fra : Kim Norgaard

Dato : 29-11-03 12:26

Hej Rune,

Rune Vestergaard wrote:
> Er der flere film i denne "ultra-volds-manga-til-virkelighed" genre på
> markedet?
Det er måske lidt ved siden af, men for nyligt udkom jo Kill Bill :)

--
Kim Norgaard

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 29-11-03 13:08

> Det er måske lidt ved siden af, men for nyligt udkom jo Kill Bill :)

Den har jeg set!
Køber den skam også når den kommer på DVD!

Rune

Fra : Morten DH

Dato : 29-11-03 13:15

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg set Story of Ricky og Ichi the Killer!
>
> Begge film er jeg ultra begejstret for.
>
> Er der flere film i denne "ultra-volds-manga-til-virkelighed" genre på
> markedet?

Jeg har ikke set dem endnu; men Tetsu filmene skulle også være i nogenlunde
samme genre

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 29-11-03 13:41

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> "Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke set dem endnu; men Tetsu filmene skulle også være i
nogenlunde
> samme genre

Kan jeg få nogle titler?

Rune

Fra : Emil Rune

Dato : 29-11-03 16:11

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message

> nogenlunde
>
> Kan jeg få nogle titler?
>
> Rune

De hedder mere præcist Tetsuo: The Iron Man og Tetsuo II: Bodyhammer. Brød
du dig om Ichi the Killer, så tjek også Miikes tidligere manga-til film,
Fudoh. Derudover kan nævnes Ryohei Kitamuras film Versus, Alive og hans
seneste Azumi (Versus har godt nok ikke noget direkte manga forlæg, men er
kraftigt manga inspireret og herligt voldelig ;)

Hilsen Emil

Fra : Tenzel Kim

Dato : 30-11-03 03:57

Emil Rune wrote:
> De hedder mere præcist Tetsuo: The Iron Man og Tetsuo II: Bodyhammer. Brød
> du dig om Ichi the Killer, så tjek også Miikes tidligere manga-til film,
> Fudoh.

Jeg var helt vild med Fudoh og som resultat deraf har jeg troeligt
troppet op når en af hans andre film har været vist til Natfilm
Festivallen. Desværre har ingen af hans andre film formået at imponere
mig.

Tenz.

Fra : Morten DH

Dato : 30-11-03 17:45

"Emil Rune" <noreply@notpossible.na> skrev i en meddelelse
> Derudover kan nævnes Ryohei Kitamuras film Versus, Alive og hans
> seneste Azumi (Versus har godt nok ikke noget direkte manga forlæg, men er
> kraftigt manga inspireret og herligt voldelig ;)

Uha min yndling Er Alive og Azumi tilgængelig nogen steder til
hjemmebioen?

Fra : Emil Rune

Dato : 30-11-03 18:13

> "Emil Rune" <noreply@notpossible.na> skrev i en meddelelse
>
> Uha min yndling Er Alive og Azumi tilgængelig nogen steder til
> hjemmebioen?

De er begge ude på dvd i Japan, men koster desværre mesterslanten.

Azumi: http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=ASBY-2382

Alive: http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=PIBD-1237

Hilsen Emil

Fra : Morten DH

Dato : 01-12-03 09:54

> De er begge ude på dvd i Japan, men koster desværre mesterslanten.
>
> Azumi: http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=ASBY-2382
>
> Alive: http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=PIBD-1237

Tak skæbne, tror godt jeg kan vente lidt så - godt nok er jeg gammel
laserdisc samler; men man er jo blevet vænnet til lidt andre priser
efterhånden...

Fra : Lasse

Dato : 01-12-03 15:22

Manga??? Hva er det?