fede X11 billeder
Fra : Brian Laursen

Dato : 27-11-03 16:34

Sad lige og summede lidt på Ebay. Der faldt jeg over nogle ret fede pics af
en X11. Nice

--
Virtually Yours

Life of Brian aka Brian Wendelbo Laursen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-11-03 16:40

I news: 3fc6195f$0$24843$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
skrev Brian Laursen <Thundeace_dk@hotmail.com>
> Sad lige og summede lidt på Ebay. Der faldt jeg over nogle ret fede
> pics af en X11. Nice

Simpelthen nice! Aldeles lækker! Sukkertøj!
......og uden for økonomisk rækkevidde.

Min kammy der har sårn´en påstår det er den eneste dansk indreg.(?)

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600 / XT 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183 _

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 27-11-03 17:12

> Min kammy der har sårn´en påstår det er den eneste dansk indreg.(?)

Jeg er ret sikker på, at mindst én her fra gruppen kører på sådan et bæst...

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-11-03 17:27

I news: bq57ov$2l2m$1@news.cybercity.dk,
skrev Henrik Steen Larsen <slet.hsl.@code12.dk>

> Jeg er ret sikker på, at mindst én her fra gruppen kører på sådan et
> bæst...

Ja, du har ret. Og den skal oven i købet bygges om til drag
Så har kammyen det mindre at prale af!

Fra : Per Emborg

Dato : 27-11-03 17:49

Ja jeg har da en X11 øhhh jeg mener 2 en til Drag og en til Gade

Hvem er det lige der også har en hvor henne i landet , fordi så er der sku
da 2 mon ikke det er nok til en klub

http://www.kvikteam.dk/DR/dragrace.htm

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-11-03 18:07

I news: bq59v1$jco$1@sunsite.dk,
skrev Per Emborg <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk>
> Ja jeg har da en X11 øhhh jeg mener 2 en til Drag og en til Gade
>
> Hvem er det lige der også har en hvor henne i landet , fordi så er
> der sku da 2 mon ikke det er nok til en klub
>
> http://www.kvikteam.dk/DR/dragrace.htm

Lars i Esbjerg / Hjerting
x11snabelaesenetdotdk mener jeg det er.

Fra : Per Emborg

Dato : 27-11-03 23:22

Jeg tror nu også at der er en på fyn , fordi KS Motor i Vejle siger at de
har solgt en i foråret der gik til Fyn men er ikke sikker , nu har jeg haft
min(e) i 3-4år og hvis jeg skulle ud og vælge ny MC idag i det prislag så
tror jeg sku det bliver sådan en igen , men sådan har vi det vel alle :)
Det firma der har leveret dele til den vistemodel er Bikeside
http://www.bikeside.de/ og de har mange fine dele til div mærker , men at
der er tale om Kvali behøver jeg vist ikke at sige og det koster

Per Emborg
x112fast4you@dotcomprik.dk
www.dotcomprik.dk
med flere billeder

Fra : --=STONE=--©

Dato : 28-11-03 11:17

> min(e) i 3-4år og hvis jeg skulle ud og vælge ny MC idag i det prislag så
> tror jeg sku det bliver sådan en igen , men sådan har vi det vel alle :)

Hvilket prislag snakker vi med afg. og dk plader både ny og brugt ?? )

--
--=STONE=--©

Fra : Per Emborg

Dato : 28-11-03 18:21

Fra ny i 2000 184,995 og da der ingen brugte er så er det nok lidt svær men
mon ikke de 150 k er prisen som den må koste

Fra : --=STONE=--©

Dato : 29-11-03 11:45

> Fra ny i 2000 184,995 og da der ingen brugte er så er det nok lidt svær
men
> mon ikke de 150 k er prisen som den må koste

Tja det er jo også penge
Hvad mon de kan findes til i .DE ??
Havde nu tænkt på en CB1300 Naked model - men den løber jo også op..... og
skal vist også findes i .DE

Når nu der ikke er nogle brugt til salg ( i kraft af at der ikke er solgt
mere end 2-3 stykker i dk ) hvad bruges så til vudering af Afg. ??

--
--=STONE=--©

Fra : Brian Laursen

Dato : 27-11-03 19:27

> Simpelthen nice! Aldeles lækker! Sukkertøj!
> .....og uden for økonomisk rækkevidde.

Sådan ca ja. Men fuck den er fed. Så gad jeg sku godt ha en streetbike.
Ellers ikke.