MC- Klubber i Århus.
Fra : Jesper Meincke

Dato : 26-11-03 11:04

Vi er par stykker fra Viby ved Århus, der indimellem mangler nogle at køre
med. Hvilke klubber ligger der i Århus? Vi er omkring de 30 år og kører på
"Streetfighters", men er både til hygge og sjov kørsel.

Fra : Thorstein

Dato : 26-11-03 11:22

Kik på: http://www.dmcn.dk -> Danske klubber

/ Thorstein

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 26-11-03 11:31

> Vi er par stykker fra Viby ved Århus, der indimellem mangler nogle at køre
> med. Hvilke klubber ligger der i Århus? Vi er omkring de 30 år og kører på
> "Streetfighters", men er både til hygge og sjov kørsel.

Prøv at kigge på den her klub lige vest for Aarhus - det er nogen skøre
kanaljer hele bundtet

http://www.raptormc.dk/

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-11-03 18:02

Hov hov........, jeg blander mig lige...

Men det er rigtigt, vi bor lige uden for Århus. Kig på vores hjemmeside og
kom gerne ud og hils på os, hvis I har lyst. Vi er i klubben hver fredag.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-11-03 09:50

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message

Og åbenbart skizofrene også..

Fra : --=STONE=--©

Dato : 26-11-03 14:04

"Jesper Meincke" <nospamJMH@danfoss.com> wrote in message
> Vi er par stykker fra Viby ved Århus, der indimellem mangler nogle at køre
> med. Hvilke klubber ligger der i Århus? Vi er omkring de 30 år og kører på
> "Streetfighters", men er både til hygge og sjov kørsel.

Der er evt. Gremlins som ligger mellem solbjerg og skanderborg - nærmere
betegnet i svinsager ! de har klub aften hver fredag fra ca. 1800 - De er
bestemt et besøg værd....
Addr. : Gremlins
Gl.Horsensvej 250
Svinsager
8660 Skanderborg

--
--=STONE=--©

Fra : JM

Dato : 26-11-03 17:40

> [...]
> med. Hvilke klubber ligger der i Århus? Vi er omkring de 30 år og kører på
> "Streetfighters", men er både til hygge og sjov kørsel.

Hej,
Jeg er lidt på udkig efter det samme.
Sig lige til, hvis I finder noget interessant.

Mvh
Jesper Madsen
(også 30 og fra Viby)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=329

Fra : Per Emborg

Dato : 26-11-03 17:50

Og så er der lige www.skanderborgmc.dk med ca 70 medlemmer og de kører på
alt der har 2 hjul

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-11-03 09:52

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
> Og så er der lige www.skanderborgmc.dk med ca 70 medlemmer og de kører på
> alt der har 2 hjul

I er velkomne til at prøve min Acrofobia i så fald

http://www.scheel.net/focus_sport/images/acrofobia.jpg

Torben
www.hpv-klub.dk

Fra : Jens Arnfast

Dato : 27-11-03 13:21

Torben Scheel wrote:
> I er velkomne til at prøve min Acrofobia i så fald
> http://www.scheel.net/focus_sport/images/acrofobia.jpg

Orv, sådan een vil jeg gerne prøve - så jeg kan se om jeg skal spare op
til een

--
-jens
RSV1000 '99

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-11-03 20:23

Torben Scheel wrote:

> I er velkomne til at prøve min Acrofobia i så fald
>
> http://www.scheel.net/focus_sport/images/acrofobia.jpg

Hehe, sådan en prøvede jeg i forbindelse med et HTX-projekt Det kræver
en del tilvænning, før man føler sig hjemme...
--
mvh Jes Vestervang