GSXR 250 VS. GSX400 Impulse
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 25-11-03 21:04

Kom til at kigge på et indlæg som Jørgen Sørensen havde lavet i
dk.binaer.motor , med et udsnit af en GSX400 impulse, med diverse
informationer.

Men billedet er det centrale. Jeg synes stellet minder RIGTIG meget om GSXR
250 stellet. Er der nogle der kan bekræfte om det skulle være det samme? Er
der måske også mulighed for at bremseskiverne passer? De er monteret på helt
samme måde som til min GSXR 250, og ligner også.

--
Thomas Buus
GSXR 250

Fra : Wheeler

Dato : 26-11-03 13:21

Thomas Buus Andersen wrote:

Er der måske også mulighed for at bremseskiverne passer? De er monteret
på helt samme måde som til min GSXR 250, og ligner også.

[KLIP]

Et opslag i Max e.lign. katalog skulle kunne give svaret herpå!

Wheeler
VFR 750F
TDR 125R

Fra : Tommy Fer

Dato : 26-11-03 17:16

> Et opslag i Max e.lign. katalog skulle kunne give svaret herpå!

Og hvis man er heldig også et korrekt resultat. Det holder desværre ikke
altid stik.... HAr selv brændt nallerne et par gang :(

mvh Tommy Fer

Fra : Ninja Rider

Dato : 27-11-03 21:23

Hejsa

Thomas Buus Andersen wrote:
> [...]
> der måske også mulighed for at bremseskiverne passer? De er monteret på helt
> samme måde som til min GSXR 250, og ligner også.

Kan ikke svare dig 100%, men motoren er den samme som på Bandit 400!

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....