Hurtig ekspedition....
Fra : Brian Sørup

Dato : 22-11-03 10:50

Det går stærkt hos MC Touring Club....

Jeg sendte dem en mail igår kl. 14.58 ang. medlemskab - brevet med
bladet og de øvrige materialer er lige dumpet i postkassen !
--
Brian Sørup
*********************

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-11-03 11:24

Brian Sørup skrev:

> Det går stærkt hos MC Touring Club....

....Touring Clubben rykker!
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Thorstein

Dato : 22-11-03 12:53

Samme hos mig - betjening indenfor 24 timer

/ Thorstein

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-11-03 03:34

Brian Sørup wrote:

> Det går stærkt hos MC Touring Club....
>
> Jeg sendte dem en mail igår kl. 14.58 ang. medlemskab - brevet med
> bladet og de øvrige materialer er lige dumpet i postkassen !

Udmærket - men det er vel hvad man bør forvente af en medlemsdrevet
organistaion som mctc.

Tilgengæld har jeg oplevet at skrive dem en mail som de aldrig har svaret
på. Det er lidt tyndt synes jeg.

--
Tony

Fra : Mcisten

Dato : 25-11-03 12:10

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> organistaion som mctc.
>
> Tilgengæld har jeg oplevet at skrive dem en mail som de aldrig har svaret

Måske røg du i deres spamfilter. På min arbejdsplads kan vi ikke modtage
mails fra Danske Bank, den fjernes af vores spamfilter (gider ikke komme med
en lang forklaring om hvorfor og hvorfor det ikke kan laves om)

Det kunne være derfor.

Mvh Mcisten

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-11-03 13:41

Mcisten wrote:
> Måske røg du i deres spamfilter. På min arbejdsplads kan vi ikke modtage
> mails fra Danske Bank, den fjernes af vores spamfilter (gider ikke komme med
> en lang forklaring om hvorfor og hvorfor det ikke kan laves om)

Det er da en ringe spambeskyttelse hvis den ikke kan sættes op til
at mail fra danskebank.dk altid skal lukkes igennem

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)