Isolering ved gulvvarme
Fra : Thïngmand

Dato : 20-11-03 09:40

Hvor kan jeg se kravene for isoleringstykkelse med flamingo ved (vand)
gulvvarme?

Er der forskel på renovering, tilbygning og nybyggeri?

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Bo

Dato : 20-11-03 19:12

> Hvor kan jeg se kravene for isoleringstykkelse med flamingo ved (vand)
> gulvvarme?

Jeg mener at du på www.wirsbo.dk kan se noget om det.

På terræn har vi lige udført det og vi brugte 225 mm. flamingo/pylostyrol.

> Er der forskel på renovering, tilbygning og nybyggeri?

Ikke mig bekendt, men det drejer sig jo i bund og grund om hvormeget energi
du vil lade slippe udenfor! (Der må selvfølgelig være nogle krav til en
varmetabsberegning)

MVH

Bo