VVS dele - hvor billigst
Fra : Morten DH

Dato : 16-11-03 19:32

En simpel søgning på Google afslører der findes mere end en håndfuld tilbuds
VVS forhandlere på nettet - findes der en prissammenligning eller hvor får
man tingene billigst?

Jeg skal bruge blandingsbatteri til håndvask og bruser samt en brusekabine -
mærke og model er stadig ikke valgt...

Fra : anders majland

Dato : 16-11-03 21:55

> Jeg skal bruge blandingsbatteri til håndvask og bruser samt en
> brusekabine - mærke og model er stadig ikke valgt...

Hvem der er billigst afhænger helt og aldeles af hvad du skal have. Så
igang med at bladre online...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Kenneth

Dato : 17-11-03 13:12

Jem og fix eller Silvan ect. hvis det er bl.batterier, armaturer og den
slags. Nettet er nogle steder bedre til fittings og feks. pexrør i større
længder dimensioner, eller stokerfyr. Prøv evt. vvs-grossisten.dk. De plejer
at være godt billige, men du kan sagtens blive ribbet af en online vvs /
el-butik. De fleste online el-butikker har feks. kontakter til 90kr. du kan
hente ned i silvan til 63kr. og så tager nogle onlinebutikker 60-85kr. for
din bestilling. Så online er ikke 'kun' lykken.

Mvh Kenneth

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:bp8osn$f9e$3@sunsite.dk...

Fra : Keld Nygaard

Dato : 17-11-03 15:16

> [...]
> man tingene billigst?
>
> Jeg skal bruge blandingsbatteri til håndvask og bruser samt en

Jeg kender ikke til et sted hvor der findes prissammenligning, men prøv at
kig en gang på dem her...
www.billigvvs.dk og www.lavprisvvs.dk

/Nygaard

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 18-11-03 10:31

Morten DH wrote:

> [...]
> man tingene billigst?
>
> Jeg skal bruge blandingsbatteri til håndvask og bruser samt en brusekabine -

www.billigvvs.dk og www.lavprisvvs.dk har tidligere været anbefalet.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
Ignore cries of wasted bandwidth! This is pure drivel that will always be

- The Subtle Art of Trolling (http://www.altairiv.demon.co.uk/troll/)

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 18-11-03 14:56

Hej Morten