Lydmur
Fra : BSL

Dato : 16-11-03 12:53

Hej

Vi har boet i samme hus i snart 17 år, i baghaven har vi en vej som i den
periode er blevet mere og mere befærdet. og det er lyden herfra jeg vil
forsøge at begrænse mest muligt. ved at lave en levende lydmur. Er der nogle
der har en god sammen sætning af planter til sådan en lydmur, vi har yderst
til vejen en ligusterhæk på ca. 1.80 meter samt og desuden egetræer med ca 6
meters afstand. Lydmuren har desværre kun ca. 1,50 meter til rådig hed i
dybden, den må meget gerne være flot at se på . Jeg har tænkt på en
hasseltræshegn med er bange for at det vil brede sig for meget.

På forhånd tak
Hilsen Birgitte

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 16-11-03 13:25

BSL wrote:
> [...]
> gerne være flot at se på . Jeg har tænkt på en hasseltræshegn med er
> bange for at det vil brede sig for meget.

Der har lige været en tråd om dette. Se f.eks.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-11-03 01:52