LAD VÆRE MED AT KLIKKE PÅ " CHECK THIS IMP~
Fra : Mars

Dato : 11-11-03 20:24

Beskeden indeholder en virus. og jeg vil råde til at blokere afsenderen
vincent dubois

Mvh

Mars

Fra : Jacob Laugesen

Dato : 12-11-03 14:35

"Mars" <no@name.com> skrev i en meddelelse
> Beskeden indeholder en virus. og jeg vil råde til at blokere afsenderen
> vincent dubois

Der er ikke nogen grund til at fylde dit filter op med afsendere af det. Det
er en "orm" (Swen/Gibe) og den henter adresser og afsendere i de filer
outlook har loggende på din pc (hvis du bliver inficeret). Så afsenderen er
ikke ham det umiddelbart ser ud til.

/Jacob

Fra : Mars

Dato : 12-11-03 18:02

Nææ sikkert ikke men han har stået på for de sidst mange på en del
forskellige newsgrupper

ms

Fra : Jacob Laugesen

Dato : 13-11-03 02:11

"Mars" <no@name.com> skrev i en meddelelse
> Nææ sikkert ikke men han har stået på for de sidst mange på en del
> forskellige newsgrupper

Ja det har jeg ikke lige set men jeg undrer mig også over at ormen sender
sig selv til gruppen. Normalt sender den kun sig selv til de mail adresser
den finder.

/Jacob

Fra : Klaus Petersen

Dato : 15-11-03 13:05

> Ja det har jeg ikke lige set men jeg undrer mig også over at ormen sender
> sig selv til gruppen. Normalt sender den kun sig selv til de mail adresser
> den finder.

Hvis man nu er så uheldig at blive inficeret. Hvorledes slipper man så af
med den?

Efter jeg kom til at svare på en "Christina Aguilera nude" meddelse er jeg
blevet spammet i den store stil. 160 mails fra mailservere, der klager over
ugyldig e-mail adresse.

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-11-03 17:55

Klaus Petersen <spectual2@get2net.dk> skrev:

> Hvis man nu er så uheldig at blive inficeret. Hvorledes
> slipper man så af med den?

Du sørger for at dig antivirusprogram altid er opdateret,
så skulle du slippe for den - og hvis du allerede har den,
skulle du også kunne slippe af med den hvis du scanner
din harddisk.

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Jacob Laugesen

Dato : 15-11-03 23:37

Prøv med en virus scan. evt. fra www.virus112.dk eller med www.free-av.com

> Efter jeg kom til at svare på en "Christina Aguilera nude" meddelse er jeg
> blevet spammet i den store stil. 160 mails fra mailservere, der klager
over
> ugyldig e-mail adresse.

Det lyder mere som en mail orm der har fået fat på din mail adr. eller måske
en web crawler.