Havelåge
Fra : Paw Jensen

Dato : 11-11-03 06:57

Hej.

Hvor kan man billigst få lavet en stor smedejerns låge til indkørslen.
Den skal kunne åbnes elektrisk.
Jeg har ikke lige målene, men mener breden er 4-5 meter ??

Mange hilsner

Paw

Fra : Stefan

Dato : 11-11-03 09:05

Hej Paw

Jeg ved ikke hvor du kommer fra, men du kan evt. prøve her, de laver det du
ønsker !

In Service, 97 10 10 30
Chef, Preben

Hilsen Stefan
http://hjem.get2net.dk/stefans

Fra : Chriz

Dato : 11-11-03 14:22

Hej Stefan

Blander mig lige et øjeblik da jeg har brug for et smedejernsgelænder til en
altan., - ca 8 m i alt. Ved du mon hvilket prisleje vi bevæger os i ?

Mvh

Christian

Fra : Stefan

Dato : 11-11-03 20:19

Nej det gør jeg ikke, jeg er ikke jern mand men mest til træ :)

Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 12-11-03 12:57

Chriz <write_chriz@excite.com> wrote in

> [...]
>

> Blander mig lige et øjeblik da jeg har brug for et smedejernsgelænder
> til en altan., - ca 8 m i alt. Ved du mon hvilket prisleje vi bevæger

Christian
Jeg har tilladt mig at sende din E-mail adresse til min far (Horsens
området).
Han har et lille maskinværksted og har gjort i gelændre m.m. til
boligblokke.

Jens Borchert Pedersen
Østfyn
Mailto:jbp@vip.cybercity.junkdk