Priser på thermoruder
Fra : Carsten Keller

Dato : 10-11-03 21:40

Hej gruppe.
Jeg har nu besluttet at få skiftet en thermorude. Hvad koster det sådan i
runde tal? Ruden er 140*160, er der nogen der har fået skiftet noget
lignende? Jeg regner med det skal være lydglas, eller bare alm. thermo, hvis
det andet bliver for dyrt. Og ja, jeg kunne jo også ringe rundt til 3-4
glarmestre...

Keller

Fra : Henrik

Dato : 10-11-03 21:49

"Carsten Keller" <keller@no-more-swen-post12.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis
> det andet bliver for dyrt. Og ja, jeg kunne jo også ringe rundt til 3-4

Hej,

Der er en god ide, at få tilbud fra flere. Jeg har lige fået skiftet 2 ruder
på 103*103 til lavenergi. Priserne svingede fra 2200 til 6000 !

mvh

Henrik

Fra : Benny Andersen

Dato : 10-11-03 22:28

> Der er en god ide, at få tilbud fra flere. Jeg har lige fået skiftet 2 ruder
> på 103*103 til lavenergi. Priserne svingede fra 2200 til 6000 !
>
> mvh
>
> Henrik

UBS!!!

Er der et sted man kan bestille efter mål, så man selv kan udskifte?
Så kan det måske spare en for 30-40% Hvad ved jeg...?

Mvh Benny Andersen

Fra : Chriz

Dato : 11-11-03 08:11

Her ikke selv prøvet dem, men efter sigende kan du finde gode priser+ kvalitet
her:

http://www.jphem.dk/pages/indhfor.html

Fra : Christian

Dato : 18-11-03 14:17

Her kan du få prisen direkte http://www.termoruder.dk/bestilling.htm

/Olesen

Fra : Benny Andersen

Dato : 18-11-03 17:46

Du er da en svedske Det var lige hvad jeg søgte...100.000 Tak!

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-03 20:01

> Er der et sted man kan bestille efter mål, så man selv kan udskifte?
> Så kan det måske spare en for 30-40% Hvad ved jeg...?
>
> Mvh Benny Andersen

En glarmester. Ved vores lokale har købt flere efter forudgående telefonisk
bestilling efter mål. Prismæssigt rundes målet op til nærmeste hele
decimeter.

Tomas

Fra : Stefan

Dato : 11-11-03 20:15

Hej der ude...

Jeg har solgt vinduer og døre for et firma i skive...gennem 2 år.....
Vedr. glas priser, så koster lavenergi ruder ikke det vilde, ja en 600x1200
koster ca. 350,- det er dog en kost pris !
Du skal vel nok koste ca. 700,- ved en vinduesbutik.
Vedr. lydglas, ja det koster vel MAX 5% mere, lydglas består så men BARE af
at det ene glas er 1mm tykkere en den anden.
Det er nok til at bryde lyden !

Håber du kan bruge svaret

Hilsen Stefan
http://hjem.get2net.dk/stefans

Fra : Anders [8000]

Dato : 11-11-03 22:45

Jeg skal give 5500,- for 4 nye termovinduer med lydglas. De er 85*130 cm.

Og så er det med montering, levering og nye alu lister.

Mvh. Anders

Fra : Christian

Dato : 18-11-03 14:22

> [...]
hvis
> det andet bliver for dyrt. Og ja, jeg kunne jo også ringe rundt til 3-4

Hej

Du kan få en god pris på lydruder og glasbånd her:
http://www.termoruder.dk/bestilling.htm

Christian