mår på loftet!!
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 09-11-03 12:03

Hej NG

Vi har gennem længere tid hørt "løbe-lyde" på loftet, men slået det hen med
katte der har løbet på taget!!
For ca 14 dage siden, fandt vi en bunke eskrementer, samt en del at vores
isolering var kradset op.
Vi har sat en katte indfangninsboks op, som vi har lånt hos dyrlægen. Den
har nu stået der i ca 10 dage uden held.
Jeg har fundet et muligt hul i udhænget, som er lukket efter bedste vis. Men
det pusler stadig.

Idag har vi tændt lyset, samt tændt en radio på loftet. Det har virkelig
fået det til at pusle meget.

Er der andre der har prøvet noget tilsvarende, eller har gode råd, eller kan
anbefale en god skadedyrsbekæmper på/eller omkring Amager.

Hilsen

Kim Jørgensen

Fra : Exit

Dato : 09-11-03 16:27

3-dobbelt salmiakspiritus i en skål virker også.
Samt høj musik om natten - måske bare ikke så behageligt for dem der skal
sove :))

Fra : edob

Dato : 09-11-03 20:13

> Men

Hvordan havde du tænkt dig den skulle kunne komme ud, når du har lukket
hullet ??

V.h. Frank

Fra : Exit

Dato : 09-11-03 22:13

Så er den der vel stadigvæk og der er da klart at det pusler mere hvis du
spiller musik (radio)
og du så har lukket hullet.
Prøv at åbne hullet igen .
Prøv rådet.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 10-11-03 07:49

Det prøver jeg.

Tak skal I have

kim

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 10-11-03 10:05

Exit wrote:
> 3-dobbelt salmiakspiritus i en skål virker også.
> Samt høj musik om natten - måske bare ikke så behageligt for dem der
> skal sove :))

Køb noget hjortetaksolie hos Matas/Apoteket. Et par dråber på nogle
klude og hæng dem op på loftet.

Hvis du har lukket hullet, kan den jo ikke komme ud....

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-11-03 22:39

Kim Jørgensen <kim_jj@hotmail.com> skrev:

> virkelig fået det til at pusle meget.

Du har sikkert rotter på loftet

> en god skadedyrsbekæmper på/eller omkring Amager.

http://www.kbhbase.kk.dk/kbhbase/service.nsf/all/8C461F82432667B5412569DC004
56381

--
Allan