dykkerkursus starter hvornår ?
Fra : kim isaksen

Dato : 23-11-03 14:30

Hejsa.

Jeg er selv padi dykker, men har lige overtalt to af mine venner til at
starte et cmas kursus herhjemme. De ville gerne tage det her over vinteren,
og så dykke ude i verden til næste sommer.

Nu er mine spørgsmål.
Kan man starte når som helst på sådanne kurser ?
Er der nogen gode klubber i kbh. egnen ?
Hvad er prisen for et cmas * kursus ?
Hvad er tidshorisonten ?

mvh Kim Isaksen
---------------
Ask yourself...
what is a comfortable job?
what is a comfortable life?
what is life?
what is left?

Fra : Bock

Dato : 23-11-03 17:52

Klubber kan ses på Dansk Sportsdykker Forbunds hjemmeside under klubber.

http://www.sportsdykker.dk

mvh Lars

Fra : Claus Larsen

Dato : 23-11-03 21:42

> [...]
>
> Nu er mine spørgsmål.
> Kan man starte når som helst på sådanne kurser ?
> Er der nogen gode klubber i kbh. egnen ?

Hej Kim
Vi starte kursus op i Frømandsklubben Nikon i Ishøj her i Januar.
Hvis du er intereseret så er du velkommen til at kontakte mig.
Eller søge kontakt gennem vores hjemmeside
www.nikondyk.dk

Med venlig hilsen
Claus Larsen