Mozambique 2004 - Uv-jagt.
Fra : Timo J

Dato : 21-11-03 19:27

Hej dykkere - Først vil jeg lige pointere at dette ikke er et kommercielt
tilbud, men en dykkertur jeg har fået stykket sammen igennem mine venner i
Sydafrica og Tyrkiet som jeg ikke tjener en daddel på...

Det er en uv-jagt tur til Mozambique, hvor vi skal bo i en bungalov/hytte
med egen kok og egne både, den henvender sig primært til UV-jægere på både
højt og lavt niveau ( Vi har to både ). med afgang ca. 5 juni og hjemkomst
d. 19 juni - Der er mulighed for at tage kærester med hvis det er påkrævet
( reduceret pris hvis de ikke dykker ) anyway jeg har skrevet en del om det
på min hjemmeside, så dem som er interesseret kan kikke der... Hvis der er
interesse for det blandt de rejsende laver jeg et lille intro kursus i
UV-Jagt i Mozambique ( Det skal jeg tjene lidt på ellers bliver min revisor
gnaven ! )

For dem som har læst dette, tak for jeres tid.. og for dem som vil med, er
vi ved at have travlt...

Mvh.

Timo J.

Fra : Timo J